Kabelbreuk?

Nicofz6

Yamaha fz6
4 mei 2020
5
0
Zuid-Holland
Beste allen,
Via deze weg wil ik mij voorstellen en meteen hulp vragen.
Ik ben nico, 31 jaar en heb een Yamaha FZ6 uit 2006. De vorige eigenaar heeft er een ander frontje op gezet zodat de motor er uit ziet als een sportieve naked bike.
Nadat ik de motor gekocht had viel het mij op dat er op het dashboard een lampje brandde wat aangaf dat het licht aan staat.

nu doet mijn koplamp het sinds gister niet meer. Tenminste... het dimlicht niet. Het grootlicht doet het wel.
Ik heb het lampje vervangen en de kabel nagelopen maar ben zelf niet technisch genoeg om het probleem te vinden.
Is er iemand in de buurt van Gouda, Zoetermeer, Den Haag, rotterdam etc die het leuk vind om mij te helpen met het zoeken en oplossen van het probleem.
Woon je verder weg is het ook geen probleem dan moet ik alleen iets verder rijden.

alvast bedankt
 

Bijlagen

  • F8F0EB5E-D61E-4C2C-A8E3-FF6177BF7F67.jpeg
    F8F0EB5E-D61E-4C2C-A8E3-FF6177BF7F67.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Zekering is gecontroleerd. Deze is goed.
inmiddels doet de lamp het maar als ik de koplampunit verplaats doet de lamp het niet.
als de lamp het doet kan ik schakelen met hoog/laag en seinen.


De stekker die aan het lampje zit, zit ook erg los. Denk dus dat de stekker vervangen moet worden.
Is er iemand die dit goed kan?
Het verwijderen van de stekker lukt mij wel maar om er een nieuwe aan vast te maken is andere koek 😂😝
 
Terug
Bovenaan Onderaan