kadijkerrun

halflive

MF fossiel
Donateur
9 apr 2004
35.085
9.304
Purmerend
omdat dit jaar de 25ste kadijkerrun verreden wordt had de organisatie graag de grens van honderd zijspannen weer eens willen overschrijden.
zoals je in de brief kunt lezen hebben ze het niet gehaald.
ik vind dit erg spijtig temeer omdat er bij zo'n jubileum altijd wat extra georganiseerd word met de muziek of een herinnering voor de rijders.
ik roep jullie hierbij dus op om alsnog even te bellen en je aan te melden.
je kunt gratis kamperen op het terrein dus als je van ver komt is het best te overbruggen
full
 
omdat dit jaar de 25ste kadijkerrun verreden wordt had de organisatie graag de grens van honderd zijspannen weer eens willen overschrijden.
zoals je in de brief kunt lezen hebben ze het niet gehaald.
ik vind dit erg spijtig temeer omdat er bij zo'n jubileum altijd wat extra georganiseerd word met de muziek of een herinnering voor de rijders.
ik roep jullie hierbij dus op om alsnog even te bellen en je aan te melden.
je kunt gratis kamperen op het terrein dus als je van ver komt is het best te overbruggen (Afbeelding)
Daar maakte Bachus 1 half jaar terug al een topic over...zie: Kadijker-Run (Zijspanners only!)

dat is verplaatst naar wiwtd O-)
Was hij niet blij mee :X :X

Hij kreeg zelfs geen slotje toen hij er om vroeg :+
 
Laatst bewerkt:
daar ben ik nog steets niet blij om |(
maar nu wij het er over hebben, ben ik niet te
beroerd om nog eens een Steentje bijtedragen })
full
 
Daar maakte Bachus 1 half jaar terug al een topic over...zie: Kadijker-Run (Zijspanners only!)

dat is verplaatst naar wiwtd O-)
Was hij niet blij mee :X :X

Hij kreeg zelfs geen slotje toen hij er om vroeg :+


ik weet ook wel dat bachus het nodige heeft geprobeert om mensen te motiveren om mee te laten doen.
helaas heeft dat niet voldoende geholpen, daarom plaats ik deze noodkreet in de hoop dat die laatste 15 man zich alsnog aanmelden.

als we allemaal alleen cynisch toekijken komt er helemaal niets van de grond.
piet en marga verzetten het hele jaar door bergen om het iedere keer weer voor mekaar te krijgen en ik vind het voor hen en de bewoners een enorme teleurstelling.

ben je zelf al ingeschreven hp? 8-)
 
Laatst bewerkt:
Als ik het mocht, had ik nu ook een zijspan B| ......... }) ......
 
ben je zelf al ingeschreven hp? 8-)
sssssssssssssssssstttttt :X :X :X :X :X :X

ik ben eigenlijk meer een bewoner O-) O-)
zit op nog geen 1,5 uur lopen er vanaf. :+

Nee...en heb een goede smoes WERK ! 8-)
(ben oproepbaar dus misschien kom ik wel ff kijken)
.....eigenlijk heb ik mijn luchtgekoelde twee cillinder nooit voor dat soort ritjes gebruikt O-)
.....had eind jaren 80 wel een kennis die een Laverda met span had die meereed.
Maar wie weet komt er ooit een span ..ik ben tenslotte nog geen 90 :P
 
k, zal het er vanavond thuis even over hebben, tis een beetje druk met die verse koter in huis, maar ik heb tegenwoordig tenslotte een span.

jullie horen van mij
 
done, gaat mijn ook inschrijven........
wel allemaal oordopjes meenemen hoor, 20 jaar ouwe italiaan hoor je wel aankomen
 
................ :) .....................

1 Muisje en 4 kinderen in de span..................

En een rustig daggie voor mij.......

twijfeldetwijfel O-)

beslissingen.etc.....etc............ ;) ........
 
Gaat me helaas niet lukken. Had het graag gedaan maar krijg dit gewoon niet meer in het schema gepast. Laatste 3 weekenden van september zijn ook alweer bezet en ik moet er iedere keer een vrije dag voor opgeven en dan ook nog een de drukste dag van de week waarop de baas het eigenlijk liever niet heeft. Hij weet dat het voor een goed doel is en daarom mag ik als enige op die dagen vrij hebben maar nu nog meer wordt echt TE veel (daarnaast houd ik geen vrije dagen over voor gewoon een daggie vrij)

Je zou kunnen proberen de halve ledenlijst van het derde wiel te schrijven (zo komen wij er ook aan :) )
 
Dan mis je het leukste!!!!

Ik weet het, maar heb nu eenmaal net een vers kind gehaald.......... stond op de verpakking niks bij over niet meer kamperen; maar daar komt het dus de eerste maanden wel op neer..........

maar ja joh, ben der in ieder geval weer effe een dagje uit...........
 
Na overleg met mijn agenda blijkt dat ik vrij ben..
maar volgens het KNMI gaat het dan regenen..

jemig wat een dilemma, ik ben een mooi weer rijder.
en ik heb geen regenpak.....

wat moet ik doen?? |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan