Kalender

dwaal

MF veteraan
20 mei 2003
4.833
138
Nieuwendijk
Ik heb wel eens van die zondagen dat ik lekker ergens wil gaan rijden; dan probeer ik in het WWD forum te zoeken naar een leuke toertocht. Is het een idee om een kalender in te bouwen waarmee we door op een dag te klikken de links naar topics over die dag kunnen opvragen? Dat zou ook betekenen dat de topics in WWD ook een datum moeten kunnen invullen, zodat ze automatisch in de kalender komen.
Just my 2 cents, Dwaal
 
Op Motorfreaks komt binnenkort een kalender zodat je allerlei evenementen kunt zien.

We zijn er nog niet uit of we daar ook door gebruikers georganiseerde toertochten e.d. op gaan zetten. Misschien wel. En zo niet, dan moeten we eens kijken of we een dergelijke kalender ook op MF in kunnen bouwen, want het is idd wel een heel handig idee!
 
Om te beginnen mensen aansporen om de datum van het "iets", in de topictitel te vermelden :?
 
Goed plan.... :} :} :}

Kan ik naderhand altijd terugzoeken waar ik allemaal niet geweest ben :+
 
Op Motorfreaks komt binnenkort een kalender zodat je allerlei evenementen kunt zien.

We zijn er nog niet uit of we daar ook door gebruikers georganiseerde toertochten e.d. op gaan zetten. Misschien wel. En zo niet, dan moeten we eens kijken of we een dergelijke kalender ook op MF in kunnen bouwen, want het is idd wel een heel handig idee!

Vind dat je Motorfreaks gewoon kunt scheiden van MF. Als Freaks zo'n agenda heeft, so what? Daar kijk ik nooit op en met mij vast vele mede-mf'ers. Dus iets wat Freaks heeft is geen uitgang om iets NIET op MF te zetten. Vind ik...
 
Vind dat je Motorfreaks gewoon kunt scheiden van MF. Als Freaks zo'n agenda heeft, so what? Daar kijk ik nooit op en met mij vast vele mede-mf'ers. Dus iets wat Freaks heeft is geen uitgang om iets NIET op MF te zetten. Vind ik...
Sorry maar waar heb je het over... :?
Banaan meld dat we het al in de planning hebben bij freaks
Dit betekend dus dat zowel Arcadis en Banaan daar een boel ettelijke uren in gaan stoppen qua programmeer werk... als zoiets al bestaat op freaks met misschien ook de wwd van MF erin waarom dan 2 X programmeren :?

Het moet wel leuk blijven he :) (en dan vooral voor Banaan en Arcadis he)

en als je weet dat het op freaks staat kleine moeite om daar ff naar toe te surfen.. *D
 
Vind dat je Motorfreaks gewoon kunt scheiden van MF. Als Freaks zo'n agenda heeft, so what? Daar kijk ik nooit op en met mij vast vele mede-mf'ers. Dus iets wat Freaks heeft is geen uitgang om iets NIET op MF te zetten. Vind ik...
Het is een extra service van Freaks. Als je er niet wilt kijken, prima. Maar ik ga niet 2x een kalender programmeren.

Uitgangspunt is dat ik het niet ga bouwen voor Forum. Geen tijd voor.
 
misschien een sticky-topic boven in het wat is waar te doen gedeelte, dat wordt bijgehouden door een Mod waar mensen dan de data en locaties van tourtjes kunnen posten, dan houd de Mod in de 1e post een recent lijstje bij :?

of is dat niet high-tech genoeg? :+
 
misschien een sticky-topic boven in het wat is waar te doen gedeelte, dat wordt bijgehouden door een Mod waar mensen dan de data en locaties van tourtjes kunnen posten, dan houd de Mod in de 1e post een recent lijstje bij :?

of is dat niet high-tech genoeg? :+

Ik heb het net voorgelegd aan Orph ;)

Zal misschien vervolgd worden.
 
misschien een sticky-topic boven in het wat is waar te doen gedeelte, dat wordt bijgehouden door een Mod waar mensen dan de data en locaties van tourtjes kunnen posten, dan houd de Mod in de 1e post een recent lijstje bij :?

of is dat niet high-tech genoeg? :+
Als echte IT'er zou ik natuurlijk voor een oplossing zoeken waar geen mod bij nodig zou zijn, maar als gebruiker zou ik heel erg blij zijn met deze oplossing. Ik wil idd alleen een overzichtelijk lijstje waar ik kan zien op welke dag iets te doen is (en bij voorkeur een doorklik link naar het desbetreffende topic).
 
Als echte IT'er zou ik natuurlijk voor een oplossing zoeken waar geen mod bij nodig zou zijn, maar als gebruiker zou ik heel erg blij zijn met deze oplossing. Ik wil idd alleen een overzichtelijk lijstje waar ik kan zien op welke dag iets te doen is (en bij voorkeur een doorklik link naar het desbetreffende topic).

Kalender WIWTD

Joe ken doorklikken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan