Kampen en omgeving, LET OP!!!

Sjeetje wat balen zeg. Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen. Hoop dat het snel geregeld is met je verzekering. :} voor je ouders hè :9
Fijn dat de politie ook al aangeeft dat er 'teveel' zand ligt! Dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.

Succes met alles!
 
Tering wat laat jij je fiets lang liggen zeg! Ik zou 'm METEEN oprapen. Liggen is een slecht plan voor een motor.

Verder, succes met de afhandeling


MAzzel,

Roland
Wou hem laten liggen tot iig de politie alles gezien had...

Balen man... en i.d.d niet verstandig sturen en remmen tegelijk, altijd 1 van de 2... of sturen, maar beter, rechtdoor remmen. Tijdens mijn rijles op grind had ik hetzelfde, gebeurt me geen 2e keer. Als ik dat zand zo zie had ik er ook geen 40 gereden, lekker rustig aan tot de grip er weer is...

PS: Nog schade aan jezelf? Zie een helmpie en schoenen, zie verder geen handschoenen en pak?
Op de laatste foto's zie je me zitten op m'n motor met de politie erbij. Zat gewoon volledig in pak. :) En geen schade aan mij :)

Sjeetje wat balen zeg. Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen. Hoop dat het snel geregeld is met je verzekering. :} voor je ouders hè :9
Fijn dat de politie ook al aangeeft dat er 'teveel' zand ligt! Dat maakt het allemaal een stuk makkelijker.

Succes met alles!
Thx :) en :} voor m'n ouders idd ;)
 
vroegah ook rondgewandeld op t JC....had geen les van em ofzow...was boven mn niveau ;)

Hier ook ex-JC, ben benieuwd wie jullie zijn...

Het punt van De Stopper (die met staal overdekte goot in de bocht aan het einde van de De La Sablonièrekade) was me al bekend, die rotonde met zand nog niet. Oppassen voor mij dus!

Sterkte met het herstel van de SV!

edit aha met die achternaam had ik dezelfde vraag over leraren gesteld *D Doet hij ook aan fitness? O-) /edit
 
Laatst bewerkt:
Hier ook ex-JC, ben benieuwd wie jullie zijn...

Het punt van De Stopper (die met staal overdekte goot in de bocht aan het einde van de De La Sablonièrekade) was me al bekend, die rotonde met zand nog niet. Oppassen voor mij dus!

Sterkte met het herstel van de SV!

edit aha met die achternaam had ik dezelfde vraag over leraren gesteld *D Doet hij ook aan fitness? O-) /edit
Jah, evenals ik. Argendos bij Gabi? Dan moet ik je ook kennen, kom er normaliter 3x per week :)
 
kut voor je man. ze gaan er cker vanuit dat er daar alleen maar offroadjes rijden ofzo..maar he, waar gebouwd wordt dient men op zijn hoede te zijn..dat blijkt hier wel.
je kon door die rotonde cker niet ver vooruit kijken waardoor je echt werd overvallen?
gewd luck too u.
 
Kwam er vanochtend nog langs met de auto naar mn werk, maar al het zand ligt er nog steeds.

Marc: wat zegt Unive?
 
Melden bij de MAG heeft in dit geval minder zin... dit is een acuut gevaarlijke situatie. Het meldpunt is meer bedoeld voor motor-gevaarlijke wegconstructies zoals bijv. drempels. (De stalen plaat zoals gemeld in de andere post is hier ook een mooi voorbeeld van, is deze al gemeld? ) De politie is hier dus inderdaad het juiste aanspreekpunt, zij hebben direkt contact met de wegbeheerder (als het goed is..) Dat is in dit geval hoogstwaarschijnlijk de Gemeente Kampen, en die zul je dus ook aansprakelijk moeten stellen voor de schade... en de gemeente speelt dat dan weer door naar de aannemer (KWS zo te zien) Typisch geval waarin een rechtsbijstand verzekering z'n voordelen heeft...
In ieder geval veel succes met de afhandeling!

Mijn post was ook naar aanleiding van die stalen plaat ;)
 
Kwam er vanochtend nog langs met de auto naar mn werk, maar al het zand ligt er nog steeds.

Marc: wat zegt Unive?
Unive gaat de rechtsbijstand erbij halen om te kijken of ze het kunnen verhalen op wegbeheer (gemeente Kampen) of een bedrijf wat er verantwoordelijk is voor de bouw van die nieuwbouwwijk. Vooralsnog ga ik iig 10% achteruit in no-claim. Maar als ze het kunnen verhalen wordt dat weer terug gedraaid.

Afwachten dus.... ;(
 
Afwachten dus, hopen dat ze het kunnen verhalen. Maar ik denk sowieso dat 10% achteruit in no-claim goedkoper is dan de schade (met kuip en tank spuiten met name).

T'is trouwens niet Binnendijks, maar Onderdijks (in je eerste post)
 
dan zijn die schaamrand sporen zeker van jou op de laatste foto's
Ja, lekker he! hahah
Mijn schaamranden achter zijn er bijna aan. maar wat wil je met een rotonde als deze. Maar de meeste zijn schaamranden zijn toch opgegaan aan de silene. Blijft leuk. haha.
Maar veel kamper rijders... misschien een idee om een keer te rijden?
 
Klote voor je man.

Nog een tip, ik had een soortgelijke situatie, maar dan met olie op een rotonde. Mocht de wegbeheerder niet aansprakelijk gesteld kunnen worden (zoals in mijn geval) dan kan je een beroep doe op het waarborgfonds.

Olie, en zeer zeker zo'n zand-puinhoop, wordt gezien als verloren lading. Bij een eenzijdig ongeval door verloren lading kan het waarborgfonds uitkeren. Je hebt dan iig. een politierapport (heb je, toch?) en eventueel een getuigenverklaring nodig. En die foto's van je gaan je heel erg helpen.

Aangezien je allrisk verzekerd ben zal dit, mocht de wegbeheerder geen "blaam" treffen, geinitieerd worden door je verzekeraar, maar het kan geen kwaad er flink achteraan te bellen, het gaat allemaal heel langzaam (Ik wacht al 2 maanden op het proces verbaal van de politie.), en het kan ook nooit kwaad je verzekeraar wakker te schudden.

Een van de eisen van het waarborgfonds is overigens dat je eerst moet proberen de wegbeheerder aansprakelijk te stellen.

Ook als het waarborgfonds uitkeert houd je je huidige no-claim en zak je dus niet en eind naar beneden...

Succes er mee!

http://www.waarborgfonds.nl/
 
Nee dat soort borden staan er dus niet :( anders had ik ook wel rustiger aan gedaan... in die woonwijk verwacht ik zand op de weg, dat hoeven ze niet schoon te houden. Maar zo'n grote doorgaande weg wel ... IMHO althans ;(

Ook in mijn opinie. En anders een bord. Ze hebben beiden niet gedaan, dus ik hoop dat je de centen krijgt die je verdient!
 
Je mag je inderdaad wel gelukkig prijzen dat je all-risk verzekerd bent. Ik ben vorige maand onderuit gegaan op een plek waar echt teveel grind lag, nu ben ik dus al ruim een maand bezig met de wegbeheerder aansprakelijk te stellen. Maarja om nou te zeggen dat ze daar echt haast maken :( Kreeg zowaar gister (na 10 telefoontjes en brieven van mij) een brief dat ze er nog niet uit waren wat ze nou zouden doen, maar dat ik iig een schaderaport moest laten opmaken. Zal wel weer lekker prijzig worden.
Jij iig veel succes met de afhandeling.
 
je had me al verteld dat er wat zand lag maar dit is de complete sahara op de rotonde , niet normaal.
dan had er voor de rotonde een groot bord moeten staan met slip gevaar
 
Bedank voor de support :)

En Catchdude, dat het lang gaat duren, daar heb ik me al op ingesteld. Maar als het resultaat ok is, kost het me uiteindelijk niks :) Dus ik blijf hoopvol gestemd ;)
 
hey mark...ik vind het klote voor je...elke motor die op zijn kant ligt..doet zeer.. ;(

maarum.....wat ik niet helemaal snap...(kan aan mij liggen...)als je aankomt rijden en je ziet dit...dat je dan nog valt...of begrijp ik het verkeerd? (je past je snelheid toch aan met deze shit on the road ;( ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan