Kamperen bij de TT dit jaar..

pisang

MF veteraan
7 jun 2002
6.784
0
Net iets te laat hebben een maat en ik besloten ook naar de TT toe te gaan, allebei onze 1e keer (n00bs!), ik vroeg me af of je moet reserveren op een camping of gewoon binnen kan wandelen...zelfde geldt voor het circuit...uiteraard gaat het wat knaken kosten, maar mn vraag was dus:

Moet er gereserveert worden?
 
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
gewoon er naar toe rijden
betalen
zuipen
wakker worden als de races afgelopen zijn
weer naar huis gaan

dan heb je asse meegemaakt !
 
Op dinsdag 25 juni 2002 16:29 schreef F@zertje het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
gewoon er naar toe rijden
betalen
zuipen
wakker worden als de races afgelopen zijn
weer naar huis gaan

dan heb je asse meegemaakt !

:z :z :z
De rest ben ik het wel mee eens. Tot morgen?
 
Laatst bewerkt:
Net iets te laat hebben een maat en ik besloten ook naar de TT toe te gaan, allebei onze 1e keer (n00bs!), ik vroeg me af of je moet reserveren op een camping of gewoon binnen kan wandelen...zelfde geldt voor het circuit...uiteraard gaat het wat knaken kosten, maar mn vraag was dus:

Moet er gereserveert worden?

Die maat ben ik dus :) , nou wilde ik wel even weten of je Donderdag rond een uur of 18:00 nog wel een goeie plek kan vinden... (lijkt me wel toch.... :? )
 
dat zou wel moeten lukken.
Ikzelf ga trouwens voor het eerst niet 's morgens, maar pas 's middags vanuit m'n werk. Maar alsutgoedtis hebben m'n maten een plekke voor me vrij gehouden. Dus nog 2 dagen +1 uur en deze jongen zit aan het assener bier.
 
stond vorig jaar trouwens nog in de aktueel. Hadden een artikel over de kanjers van de TT of zoiets. Ik werd toen meteen als vrijwilliger aangewezen om daar aan mee te doen.
zal artikel nog eens opzoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan