kamperen in 2008

kamperen in 2008

  • mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • juni

    Stemmen: 3 100,0%
  • juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • september

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3

Hooligan

MF veteraan
28 apr 2004
3.855
0
Wildervank
Dit idee leeft in mijn hoofd. :?

Heb een tent gekocht een beetje te grote iglo voor 4 a 6 personen, genoeg ruimte dus.
Nu loop ik al een tijdje met een idee in mijn hoofd en dat is, ik wil graag met een stel mf-ers of andere motorrijders een weekend kramperen.

Het is er nooit van gekomen, nu is het zover ik wil en ga dit jaar.
Voor mij is het maar de vraag hoe lang ik nog kan motorrijden, heb dit jaar door long problemen niet veel gereden, ben zelfs met de auto naar tjechie geweest, terwijl je daar ook goed kunt vertoeven met de motor.

Nu wil ik eerst een paar ideeen op doen hier eerst, de locatie voorstellen eventueel gepaard met data, kom maar met je ideeen.

--
Mijn idee is duitsland, eventueel belgie en of luxemburg, het gaat mij om drie dagen in een weekend op een camping en een dag of twee toeren met eventueel bestemming of toeristische bestemming.
Allles gaat in samenspraak en betaald voor zich zelf, ben namelijk niet naja nu nog niet belangrijk.
Het is mij om het even of je al ken of niet het gaat mij om een gezellig weekend zonder stres, ben in een hoop lol.
--

ALs er ideen zijn kunnen we altijd nog een pol opnieuw starten, maak nu eerst een met maanden en daarna kunnen we de locatie en tijden plaatsen
 
het is compleet los van het mf weekend en gaat er ook niet op lijken, althans denk ik ?


Neuh, we gaan niet eens camperen dit jaar.... :) (eigenlijk beetje helaas)

Je kunt nog mee trouwens hoor :+
 
Laatst bewerkt:
Je weet NIET wat je zegt. Neem eens contact op met Scammie

Mwah, ik weet donders goed wat ik zei, was er zelf bij...
Deze uitsrpaak is gebaseerd op een motor/kampeer vakantie van mezelf.
Ik vind het een beetje een saai landje, Smaken verschillen he.
 
denk ik eens een keer niet alleen maar aanmezelf zijn er wel andere remys.
ben nog steeds van plan om te gaan en juni lijkt mij wel wat
 
Terug
Bovenaan Onderaan