Kamperen Recordpoging Honda CBR

Waar(in) zullen wij overnachten...?

  • ...

    Stemmen: 1 9,1%
  • Een tentje oppe Horsterhoeve natuurlijk!!!

    Stemmen: 4 36,4%
  • ...

    Stemmen: 3 27,3%
  • ...

    Stemmen: 1 9,1%
  • ...

    Stemmen: 0 0,0%
  • ...

    Stemmen: 1 9,1%
  • ...

    Stemmen: 0 0,0%
  • ...

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11

Fabienne

Die hard MF'er
14 mrt 2004
715
0
Bussum
Dit topicje naar aanleiding van het topic WereldRecord poging Honda CBRclub.nl waarin al gesproken werd om vrijdags te vertrekken en dan een campinkje te pakken.

Hier zal ik bijhouden wie er mee wil kamperen en wat men wil. Ik zal hier ook alle info zetten over wat er geregeld gaat worden/uiteindelijk geregeld is.

Dus ga je ook naar de recordpoging in Harderwijk en wil je ook vantevoren kamperen, let me know!

Nog wat dingetjes op een rijtje:

Kampeerders:
1. Biker-Mouse
2. The Mailman
3. Fab
4. Speedy-Max
5. Bedeon

Camping:
Horsterhoeve

Er is voor ons een grote plaats beschikbaar (hoefde niet te reserveren, maar hij heeft ons wel genoteerd voor de zekerheid en na mijn gezeur). Hier kunnen onze tentjes en motors goed staan. Dit weekend heeft er een groep van 15 motoren gezeten, dus dat zit ook goed...

Kosten:

Kampgeld € 1,50 per persoon per nacht
Kleine tent € 1,00 per nacht
Motor € 1,00 per nacht
Toeristenbelasting € 0,72 per nacht per persoon
Milieulasten € 0,50 per nacht per persoon
--------------------------------------------------------------
Totaal: € 4,72

vertrek
15.00 uur uit Tilburg, de rest (lees: de 2 anderen) komen later

vertrek vanuit camping naar recordpoging
rond half 10/10 uur verzamelen... MF-ers die samen willen komen kunnen naar de camping komen, vandaar uit rijden we samen naar Harderwijk... :]
 
Laatst bewerkt:
Hmm tot nu toe een luxe villa, toe maar... dan zal ik meteen maar ff mijn Honda Goldwing CBR bestellen als we luxe gaan doen... onee we gingen motorrijden he |(


...zal het dan toch een maar een tentje worden...?

[me]Fabienne wil wel wat van degene die Snowfreak als duo heeft met zich meenemen....[/me]
 
Hmm tot nu toe een luxe villa, toe maar... dan zal ik meteen maar ff mijn Honda Goldwing CBR bestellen als we luxe gaan doen... onee we gingen motorrijden he |(


...zal het dan toch een maar een tentje worden...?

[me]Fabienne wil wel wat van degene die Snowfreak als duo heeft met zich meenemen....[/me]

Kamperen moet het gewoon worden, das duidelijk...... :]

Snow heeft al een slachtoffer gevonden om achterop te kunnen.

@Mailman

Deafkickverschijnselennemenernstigevormenaan :X
full

*D
 
Kamperen moet het gewoon worden, das duidelijk...... :]

Snow heeft al een slachtoffer gevonden om achterop te kunnen.

@Mailman

Deafkickverschijnselennemenernstigevormenaan :X
(Afbeelding)
*D
HAHA L :+ L. Ga toch fietsen man! Is een stuk veiliger en als je er een beetje broembroem geluiden bij maakt is het net of je motor rijdt :+

Lijkt me trouwens wel dat die gozer het warm zal hebben, skatend in zo'n pak...
 
nou we zijn dus voorlopig met 4 personen plus 1 onder voorbehoud...

..gewoon tentje, dus ga dan we voor de camping die ik in het wereldrecordtopic als voorbeeld genomen heb. Das ongeveer 5 euro pp. Ik zal vandaag bellen, tijd zat.... (motorrijden zit er ff niet in dankzij een megaschroef in mijn nieuwe dure achterbandje ;( dag uitlaatje waar ik voor gespaard had :( )

Dan zal ik later op de dag meer hier neerzetten...
 
even een dom vraagje, hoe doen jullie dat met een tent slaapzak e.d.

zou niet weten waar ik die op mijn cbr-etje zou moeten laten :?
 
ik ga nieuw tentje en slaapzak kopen bij louis (heb er sowieso geen), hebben ze hele kleine verpakkingen enzo. Past makkelijk achterop de duo bij mij igg...

 
even een dom vraagje, hoe doen jullie dat met een tent slaapzak e.d.

zou niet weten waar ik die op mijn cbr-etje zou moeten laten :?

Idd gewoon achterop je buddy zien te binden met een spin ofzo. Alleen wel zorgen dat er een stuk stof oid tussen je spin en je kap zit anders beschadigd ie helemaal. En ik heb ook een tanktas dus met wat proppen kan me slaapzak daar wel in denk.

@Fabienne: Wanneer moet je zeker weten of ik mee ga (ivm met bespreken camping)?
 
ga zo wel even in de camping zaak kijken of ze betaalbare kleine tenten hebben.

op internet zag ik ze van 450 euro dat vond ik een beetje duur
 
Haha, een tent van 450 Euro, dat is er een met gouden tentharingen :+ Voor 45 euro heb je ook al een tent, al is het dan geen geweldige.

Zoals gezegd: er past bij mij in de tent nog wel iemand bij


[me]The Mailman betuigt zijn medeleven aan Fabienne en haar achterband[/me]
 
Nou jongens check horsterhoeve. Das die camping die ik uitgezocht heb. Niet goed laat me weten. Heb net gebeld en we kunnen zo terecht, maar zal vanavond nogmaals bellen voor iets meer info enzow...

Nu is het zaak om te beslissen hoe laat we met zijn allen vertrekken etc.

[me]Fabienne heeft haar bandjes gedemonteerd en naar de zaak gebracht en kan hopelijk vanavond weer brommeren...[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan