Kamperen Recordpoging Honda CBR

Waar(in) zullen wij overnachten...?

  • ...

    Stemmen: 1 9,1%
  • Een tentje oppe Horsterhoeve natuurlijk!!!

    Stemmen: 4 36,4%
  • ...

    Stemmen: 3 27,3%
  • ...

    Stemmen: 1 9,1%
  • ...

    Stemmen: 0 0,0%
  • ...

    Stemmen: 1 9,1%
  • ...

    Stemmen: 0 0,0%
  • ...

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Btw ik kom vrijdag uit me middagdienst, enne ik kan zaterdag dus richting die camping gaan, maaruh hoelaat kan ik daaro dan komen aanwaaien? bedoel wil jullie wel wakker maken hoor }) Gul als laatste he ;) anders moet ik zonder gebit en gezichtsverlies teruggaan naar huis :X

greetz

p.s goede morgen bij the way!!!!

Hmmmz dan hoef ik die bier zeker niet meer mee te nemen???? jullie peren em toch die dag terug naar huis, maar ja daar hoor ik zo wel wat van neem ik aan :)

Volgens mij is afgesproken zo rond half 10, 10 uur op de camping zijn, dan is het tijd zat :)
En idd het bier meenemen is niet meer nodig een zaterdag, dan hebben we alweer genoeg gehad, want zaterdag moeten we nog een beetje rijden enzo ;)
 
Real snackbar is owkeee!!! (mag ik dan bij jou acherop, want ik zat dan aan het bier he ;) )
Ben ik de bob?
Nog voorkeur voor een merk bier? Of gewoon wat koud staat?
Neuh, vind alle gewone bier wel best
Student it is 8-) Maarja ze komt op de motor en kan niet zo veel meenemen!! En vergeet er niet bij te vermelden welke krant je wilt meneer post ;)
Daar zat ik nog aan te denken, maar ik wil niet te veeleisend zijn O-)
 
Was btw de bedoeling daaro, is het op de camping aankomen en er gelijk weer vandoor gaan? of is er tijd voor een bakkie leut? zonder bakkie koffie kan ik de dag niet beginnen ;)

greetz me
 
Was btw de bedoeling daaro, is het op de camping aankomen en er gelijk weer vandoor gaan? of is er tijd voor een bakkie leut? zonder bakkie koffie kan ik de dag niet beginnen ;)

greetz me

Als je op tijd bent, kun je koffie krijgen van Guls :+

Ze voorspellen trouwens wel wat buitjes morgen en zaterdag. Voor de kampeerders: verpak je spullen in plastic zakken want de meeste motortassen zijn niet echt waterdicht.
 
Zo, alle spulletjes net ff op de motor gepakt, nu maar hopen dat het er onderweg niet afvliegt :+ :P Ik zal voor de zekerheid wel achteraan gaan rijden ;)

@ Biker-mouse: Waar pikken we jou nou op? Bij de Chinees aan de 80km/u weg?
Ik heb je me 06 nummer ff gemaild, mocht je nou ergens anders staan als de chinees stuur me maar ff een smsje want ik moet 's morgens nog werken.....
 
Als je op tijd bent, kun je koffie krijgen van Guls :+

Ze voorspellen trouwens wel wat buitjes morgen en zaterdag. Voor de kampeerders: verpak je spullen in plastic zakken want de meeste motortassen zijn niet echt waterdicht.

Ik heb nog niet eens een motortas of iets dergelijks! Ik doe het wel gewoon met een rugzakje achterop mijn rug :+

Je tent is toch wel waterdicht he?!

Zo, alle spulletjes net ff op de motor gepakt, nu maar hopen dat het er onderweg niet afvliegt :+ :P Ik zal voor de zekerheid wel achteraan gaan rijden ;)

@ Biker-mouse: Waar pikken we jou nou op? Bij de Chinees aan de 80km/u weg?
Ik heb je me 06 nummer ff gemaild, mocht je nou ergens anders staan als de chinees stuur me maar ff een smsje want ik moet 's morgens nog werken.....

ik zal er staan om 15:15 uur! Je hebt trouwens mail back :)
 
Ik heb net mijn bike nog maar ff ontdaan van de 367 vliegjes en meteen lekker gewassen in de regen :+ Hoefde hem niet meer af te spoelen! *D

Maar ik denk dat het toch wel een weekend tas wordt, want rugzak past toch niet echt ;)

En idd Fabienne het gaat niet regenen!!! Want het is al aan het regenen B|

Is toch al 1,5 jaar geleden dat ik in de regen heb gereden :X
 
Hier is het ook weer droog!!

En ziet ze er niet gewassen uit :9~

full
 
Prachtig :}

Hoe ga jij die weekendtas achterop frommelen? Zit er bij jou ook zo'n stang onder je kuip waar je net geen spin aan kunt vastmaken omdat de haken dan tegen je kuip aanzitten |( |(

Heb de tas er net al opgemaakt, bij mij zitten aan mijn stepjes aan allebei de kanten 1 oog voor de spin, de andere 2 poten gaan om het handvat heen! Heb ook ff met plakband gespeeld zodat de kuip niet beschadigd door de spin! :)

Moet nog ff een vuilniszak om mijn tas heen doen voor de regen, maar geen vuilniszak te bekennen hiero B|




Denkt er ook even aan om iets mee te nemen voor onder de standaard te leggen, aangezien we onze motoren op het gras moeten parkeren neem ik aan!!!
 
:} heb er de hele tijd aangedacht, maar was ik bjina vergeten om een stukkie hout mee te nemen voor me jiffy... :}


de zon begint door te breken, wellicht toch nog Cumbaja bij het kampvuur zingen... :+



psssst heeft iemand nog plek...ben en blijf een meisje... :X
 
Heb de tas er net al opgemaakt, bij mij zitten aan mijn stepjes aan allebei de kanten 1 oog voor de spin, de andere 2 poten gaan om het handvat heen! Heb ook ff met plakband gespeeld zodat de kuip niet beschadigd door de spin! :)

Moet nog ff een vuilniszak om mijn tas heen doen voor de regen, maar geen vuilniszak te bekennen hiero B|




Denkt er ook even aan om iets mee te nemen voor onder de standaard te leggen, aangezien we onze motoren op het gras moeten parkeren neem ik aan!!!
Stuk hout :} :} nooit aan gedacht


:} heb er de hele tijd aangedacht, maar was ik bjina vergeten om een stukkie hout mee te nemen voor me jiffy... :}


de zon begint door te breken, wellicht toch nog Cumbaja bij het kampvuur zingen... :+



psssst heeft iemand nog plek...ben en blijf een meisje... :X
Nog plek? In de tent? Ja hoor, dan gaat Biker-mouse maar in zijn vuilniszak slapen })
 
Terug
Bovenaan Onderaan