Kamperen Recordpoging Honda CBR

Waar(in) zullen wij overnachten...?

  • ...

    Stemmen: 1 9,1%
  • Een tentje oppe Horsterhoeve natuurlijk!!!

    Stemmen: 4 36,4%
  • ...

    Stemmen: 3 27,3%
  • ...

    Stemmen: 1 9,1%
  • ...

    Stemmen: 0 0,0%
  • ...

    Stemmen: 1 9,1%
  • ...

    Stemmen: 0 0,0%
  • ...

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar de regen valt er hier met bakken uit B|

Toch maar wat droge kleertjes meenemen denk.....en ff duimen dat het zo stopt
 
Nog steeds droog hier.... :X ... wil je later vertrekken...?


een beschuitdoosdekseltje zouw dat ook werken.... :? kheb nix anders


joef got meel SM

 
Nog steeds droog hier.... :X ... wil je later vertrekken...?


een beschuitdoosdekseltje zouw dat ook werken.... :? kheb nix anders


joef got meel SM

joev got meel bek

En neem dat beschuitdekseltje maar mee, beter iets dan niets, heb zelf ook iets soortgelijks
 
HHEEEEEEEEELLLL erg veeel plezier gewenst....... *D helaas kan ik niet mee ;(

Tentamen vanmorgen is redelijk gegaan. Hoop voor jullie dat het droog blijft
Ik doe wel even een regendans voor jullie })
 
Nog steeds droog hier.... :X ... wil je later vertrekken...?


een beschuitdoosdekseltje zouw dat ook werken.... :? kheb nix anders


joef got meel SM
Beschuitdoosdeksel moet het wel doen, voldoende oppervlakte. Alleen wel slecht voor je beschuitjes :+

Als ik jullie was zou ik wachten tot het droog is. Als ik de weerkaarten zou bekijk trekken de buien weg en komt er dan voorlopig niks nieuws aan
 
Laatst bewerkt:
Denk ook niet dat je wat aan de mijne hebt.
Ik begreep ergens in een eerdere post dat ik beschouwd wordt als fanclub.... *D ?
Zijn er nog mensen die uit omgeving Utrecht vertrekken? Ik vind het nie gezellig om alleen te gaan..... Tis een beetje laat ja ik weet het....
 
Utrecht ligt op de hoek van Harderwijk, durf te wedden dat je al diverse mensen richting Harderwijk ziet gaan :) zie je een CBR, er gewoon achter blijven plakken ;)

greetz en tot morgen
 
Ja die camping ligt in de buurt van Harderwijk als je dat bedoel.
Maar als je later komt, kan je net zo goed beter doorrijden naar Harderwijk.
Weet niet hoe laat jij van plan ben te komen, hoor dat wel.
greetz
 
Ik denk dat ik rond 12u daar wel ben....Dan heeft de camping waarschijnlijk geen zin meer.
Ik dacht trouwens dat jij mee ging kamperen, iedereen is toch al weg?
 
Neuh ze hebben geen plaatsje meer in hun tent B| :P , ben aan het werk tot vanavond 00:00 uur, dan heeft het weinig zin voor mij, moet dan vanaf A-Dam weer terug naar huis om de bike te pakken richting Harderwijk. Tegen de tijd dat ik er ben lig iedereen daaro op 1 oor.
Dus je bent er rond een uur of 12 :) nice, wel ff voorstellen he :o

Greetz me
 
Oooh ik ga even richting Ermelo met een paar vrienden, schijnt dat mevr.Gul lekkere koffie kan maken, enne tja daar zeg ik geen nee tegen :) ;)
Kunnen we in een groep richting Harderwijk gaan, maar geloof dat er daarna nog gereden wordt, dus mocht je mee willen gaan, lijk mij dat O-) heel erg gezellig 8-)
 
Lijkt me hartstikke leuk!! *D
Maar ik weet niet hoe en wanneer we elkaar daar dan treffen, aangezien ik ook geen idee heb hoe iedereen eruit ziet |(
Ik hoop ook maar dat ik een aantal M-F ers tegen kom die spreek ik dan wel gewoon aan.....
 
Hmmz ben je bekend in Harderwijk?
Anders kan ik je wel ergens oppikken of zo, tja heb alles over voor collega motorrijder ( is also know as the O-) )lol.
Je rijdt zelf een GPZ heb ik vernomen, welke kleur enz.
Spreek gewoon iedere vrouwelijke motorrijdster aan op een GPZ :+
 
Dat zou Loesje echt heel tof vinden. *D :} Ik ben helemaal niet bekend in Harderwijk, maar als je een straatnaam weet haal ik even de routeplanner er over en dan vind ik het wel.
Ik heb een blauwe GPZ met een roze bies, ik heb een zwart leren pak, een difi broek en een Spool jas :+
Dat zijn even de details
en m'n foto staat in dit topic nieuwelingtje *D :P
Weet alleen niet hoe je daar zo'n mooi linkje van maakt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Otherwise heb je e-mail adres?
pas ik me nummer ff door mocht je het niet vinden just call me.
Stel voor dat je daaro lang moet wachten of zo, of dat je later ben.
 
hmm dat linkje maakt zich zelf.
Ja zit ook wel wat in. m'n mail is: whodunits@hotmail.com. In principe moet het lukken om 12u daar te zijn en ik ben behoorlijk stipt. Maar voor het zekere en het onzekere.....
Ik zie al dat het in de buurt van de ceintuurbaan zit, een doorgaande weg, dat moet goed te doen zijn. Even de routeplanner er over en dat zit wel ok.
 
...
Maar ik weet niet hoe en wanneer we elkaar daar dan treffen, aangezien ik ook geen idee heb hoe iedereen eruit ziet |(
...

Ik rij een CBR (duh) 600F 1997, grijs zonder verf voorzien van MF sticker. Ziet er niet uit, dus valt wel op. Niet te missen.

Ikke lang, geel/zwart IXS pak zwarte shoei helm.
 
Hehehe komt wel goed pas et ff via mail door :) zou zeggen tot 12:00, bel als je er ben meid.
Kom ik je gelijk oppikken *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan