Kamperen Recordpoging Honda CBR

Waar(in) zullen wij overnachten...?

  • ...

    Stemmen: 1 9,1%
  • Een tentje oppe Horsterhoeve natuurlijk!!!

    Stemmen: 4 36,4%
  • ...

    Stemmen: 3 27,3%
  • ...

    Stemmen: 1 9,1%
  • ...

    Stemmen: 0 0,0%
  • ...

    Stemmen: 1 9,1%
  • ...

    Stemmen: 0 0,0%
  • ...

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Hmmz lees net dat je je bike moet parkeren, als je je heb ingeschreven voor die recordpoging, mag je dan niet meer rijden of zo?
Heb geen zin om vreemd te gaan, en de bike van me maat te pakken, is namelijk geknepen zx6r:s
Ach ja alles beter als lopen
 
nou mensen, weekend was erg gezellig, vooral op de camping was lol :P

Nog mensen die foto's hebben gemaakt, dump ze hier zou ik zeggen, ben beniewd :}

En loesje, volgende keer wel opletten en vast houden als ik gas geef hè :+ ;}
 
:^ was idd errug fun :)

kheb weer wat leuke mf-ers leren kennen en nog wat andere dingen geleerd (hoe blaas je in 1 minuut een verwarmd luchtbed op :P ...en tsja dus echt niet kijken naar waar je echt niet heen wilt |( ...)


Bedankt iedereen voor de 'zorgen' enzow.. :} :} :}
 
nou mensen, weekend was erg gezellig, vooral op de camping was lol :P

Nog mensen die foto's hebben gemaakt, dump ze hier zou ik zeggen, ben beniewd :}

En loesje, volgende keer wel opletten en vast houden als ik gas geef hè :+ ;}

:P zal er aan denken. Ik vond het ook erg leuk mf-ers eens te zien en te leren kennen. Was gezellig!
 
aaaarrgghhhh nu moet ik in 2 topics gaan melden dat het gezellig was enzo, misschien een idee om dat in 1 te doen, scheelt weer..

Dus als we nu in dat andere topic alle fotos en verhalen zetten, dan hoeft de luie ikke maar 1 topic in de gaten te houden.

Zei ik foto's??

edit: of in dit topic natuurlijk......
 
Was erg gezellig! Zet een stel motorrijders bij elkaar en het komt altijd goed :}

Nog een lekker toertje gemaakt met CBRob, thuis gelijk de computer aangeslingerd, is heel MF uit de lucht B| Zal straks ff een zooi foto's in het ene of het andere topic gooien (of zulen we daar een nieuw topic voor openen :+ )

Fabienne nog last van spierpijn enzo?
 
:^

Oh ja, Fabi, kan ik die twee foto's van die RR naar je hotmail sturen of loopt ie dan vast? Is bijna een MB'tje bij elkaar
stuur maar naar dit adres: Fabje@islief.nl is beter dan naar hotmail...

neuh geen nergens last van behalve me rechterpols..
 
Zo ik ben ook weer thuis, iets later als de rest :p

Heerlijk weekend mensen hardstikke gezellig.

Voortaan niet meer trampoline springen midden in de nacht, krijgen motorrijders een slechte naam van :+

gooi zo mijn foto's online in het andere topic

grtz en tot ziens
 
Laatst bewerkt:
(ff over het hoofd gezien :X ) Foto's wordt dinsdagavond, kom vannacht niet thuis.

Je bent wel een bikkel hoor, opstaan en gewoon verder rijden :} Ik ken zat meiden die we in een koekblik naar huis hadden moeten brengen.

nouw alle volgende bochtjes reed ik echt niet meer zo door hoor...kruipen was er nix bij...


Vanaaf iemand Spinderen/Baarsen om the feeling weer terug te krijgen...? 8-)
 
nouw alle volgende bochtjes reed ik echt niet meer zo door hoor...kruipen was er nix bij...


Vanaaf iemand Spinderen/Baarsen om the feeling weer terug te krijgen...? 8-)
In ieder geval goed om te horen dat het goed is afgelopen zag er raar uit van achter gezien.

zie je opeens iemand door de berm rollen, eerste dat door je kop: schiet dat hoort niet, toch ;)

en ik moet zeggen dat ik die campingbaas overdag een stuk relaxter vond dan 's nachts :P
 
zie je opeens iemand door de berm rollen, eerste dat door je kop: schiet dat hoort niet, toch ;)

en ik moet zeggen dat ik die campingbaas overdag een stuk relaxter vond dan 's nachts :P

ow hoort dat niet.. :? had je wel eerder mogen zeggen, was ik gewoon blijven rijden... :+

Ik vond die grotewitteonderbroekendrager 's ochtends ook nog niet erg relaxt B|
 
ow hoort dat niet.. :? had je wel eerder mogen zeggen, was ik gewoon blijven rijden... :+

Ik vond die grotewitteonderbroekendrager 's ochtends ook nog niet erg relaxt B|
Ach we mochten tenminste onze spullen nog steeds in de schuur zetten :)
dat ochtendhumeur ken ik van mezelf dus dat mag ;)

misschien hadden we toch dat roze stringetje van de markt voor hem moeten kopen })
 
Ach we mochten tenminste onze spullen nog steeds in de schuur zetten :)
dat ochtendhumeur ken ik van mezelf dus dat mag ;)

misschien hadden we toch dat roze stringetje van de markt voor hem moeten kopen })

Nou dan bieden we hem dat de volgende keer aan als dank... :+


[me]Fabienne denkt niet dat er snel een volgende keer komt..igg niet op die camping... :9 [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan