Kan bijna niet wachten!!!!

Als dat geen mooi klavertje 4 wordt weet ik het niet meer. (Ja, dat 4e blaadje komt echt wel!) Alleen een beetje uit de buurt :(
 
Nou bij ons hebben ze al een klavertje gesloten,
ding heeft nog maar drie lussen.
dus het zal niet de eerste zijn :?
 
Kijk 'ns goed naar het plaatje. Onder de foto...... :)


Het grondig aangepakte klaverblad bij holsloot, dat waarschijnlijk pas eind dit jaar geheel wordt opgeleverd

Kan ie in het seizoen 2003, tijdens de eerste motordagen gelijk ff ingereden worden... })
 
Leuk dat iedere bocht een verschillende radius heeft... vooral die onderste lijkt me wel grappig... Ziet er uit als een bocht waar de 170 toch haalbaar moet zijn... })

Nu nog die prachtige scandinavische vangrails (veilig voor motoren) of geen vangrails & andere obstakels, een totale afwezigheid van de wouten (behalve als ze mee willen doen voor de fun ipv voor de boetegelden) en niet te veel blik in de weekends... Zeker weten dat het dan fun wordt... })
 
Ziet er goed uit, het is gelukkig nog niet zo druk met autoverkeer, dus het zal wel drukker worden met motoren....en bij mij ook maar 5 min rijden. :)
 
Hier zijn ze vlgens mij ook met een klaverblad bezig..(Ede) de A-12 word met nog een verbonden ben ff kwijt welke
 
Hij wordt binnenkort in gebruik genomen met maar 3 blaadjes. Het vierde blad is aan het eind van het jaar gereed (zeggen ze).

Maar mooi wel zo'n ding in de achtertuin!!! :} :} :}

En niet te vergeten: het is altijd rustig hier in de buurt :)
 
JK, jij kan er nu wel alvast naartoe gaan om de eerste rondjes te maken!!! :+

haha kan inderdaad ja ;) maar denk dat ik m'n XR zeer binnenkort ga verkopen, vanmiddag ff langs iemand die interesse had, kijken of ie al geld heeft :+
Dan kan ik sneller doorsparen voor m'n 600cc... gister ff weer op een echte motor gereden en dat rijd toch even wat lekkerder.. een crossmotor is leuk voor erbij.. misschien dat ik in de toekomst nog wel een XR600R ga kopen, maar eerst een 600cc sport-toer motor.


Maaruh een klaverblad heeft toch altijd 4 'bladen' ? Anders is het geen klaverblad, volgens mij is die zwarte baan echt wel het 4e blad, hoe kom je anders op de andere weg? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan