Kan bijna niet wachten!!!!

Scarface

MF veteraan
4 aug 2001
2.327
0
Eindelijk is het verschijnsel dan ook doorgedrongen tot onze gemeente, ik heb het hier over het KLAVERBLAD... :)

Dames en heren, mag ik u met gepaste trots presenteren, ons klaverblad in wording:

klaverblad_emmen.jpg


:9~ :9~

[edit]
Bijna vergeten, jullie zijn allen van harte welkom!! ;)
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Die zijn niet misselijk zeg. En nog wel in verschillende maten voor de verschillende liefhebbers.

En ik neem aan bedekt met een verse laag glad asfalt?
 
Die zijn niet misselijk zeg. En nog wel in verschillende maten voor de verschillende liefhebbers.

En ik neem aan bedekt met een verse laag glad asfalt?
Ziet er idd ERRUG wreed uit...

Alles is kompleet nieuw, dus ook ook het asfalt..
Nog een biljartlaken erbij dus :)
 
Gaaf, ik kom wel es ff langs. :)

Komen er ook vangrails aan de buitenkant of lantaarnpalen?
 
Die zijn niet misselijk zeg. En nog wel in verschillende maten voor de verschillende liefhebbers.

En ik neem aan bedekt met een verse laag glad asfalt?

De onderste is voor de mensen die niet zo hard en schuin door de bocht durfen :P
Maar ziet er mooi uit.....
 
:? :? Waar zie jij bomen dan? Heb nu ff een poosje gekeken, maar kan echt geen vinden..
 
:? :? Waar zie jij bomen dan? Heb nu ff een poosje gekeken, maar kan echt geen vinden..

Kan niet missen dat er in Emmen-Coevorden geen bomen staan/komen te staan. })
Dat hoort toch een beetje in "de landerijen" ;)
Dus je hoeft ze niet eens op een foto te zien.

Maar ziet er idd goed uit hoor...ik ga proberen of ik er nog rechter op doorheen kan as ie klaar is gheghe. Tegen die tijd zal ik wel een Fazer hebben ofzo denk ik.
 
JK, jij kan er nu wel alvast naartoe gaan om de eerste rondjes te maken!!! :+
 
Er ontbreekt wel een essentiele bocht. Het moet een klavertje 4 zijn, want op een 3 kun je niet eeuwig door blijven karren '(
 
Er ontbreekt wel een essentiele bocht. Het moet een klavertje 4 zijn, want op een 3 kun je niet eeuwig door blijven karren '(
Daar zijn ze geloof ik wel mee bezig hoor. Kijk maar eens naar die smerige donkere strepen, ik moet me al erg vergissen als dat niet het vierde rondje wordt..
 
Goed excuus om mijn oma weer eens op te zoeken, die woont namelijk in Drenthe :)
 
Iemand fototje van een klavertje-4-klaverblad??? Heb er wel een paar keer eentje gehad in de auto, maar heb niet echt goed kunnen ontdekken hoe alle wegen lopen in zon ding ;)
 
Speciaal om geen motorrijders aan te trekken laten ze het 4e blad weg, kun je maximaal 1 keer het klaverblad over. ;)
 
Komt wel goed met die bochten...
Op de foto kun je het begin zien van de vierde bocht, die is alleen nog maar afgegraven en nog niet geëgaliseerd.
Dat komt door die afrit die van boven komt, die moet zolang mogelijk open blijven anders is het helemaal een geklooi om van Emmen naar Hoogeveen te komen...

Ook als je erlangs rijdt kun je goed zien dat bocht nr. 4 er echt wel komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan