Kan dat nou? blauw, maar toch wit? (vrijdag ;-)

Voordat er een slotje op komt;
Pm me maar als je interesse hebt in een doosje bougievonkjes. Ik heb ze in twee types; Normaal en Racing. De laatste zijn wat duurder natuurlijk.. O-)
 
Dit is xenon 8-)

P300909_1846.jpg
 
zijn toch echt wel blauw en staat op de verpakking Xenon blue en zelfs >50%, maar ik moet zeggen, is wel een blauw gloedje te zien, zowel met licht aan als zonder.
Je hebt net de verkeerde gepakt amigo... ik heb die van de action ook zelf. In mijn motor zaten heel dure lampjes van Philips, silvervison ofzo geloof ik. Maar had al ervaring met de action lampjes van mn vorige auto. Sindsdien doe ik ze overal in meteen als ik weer een nieuwe auto/motor heb. Ook in mn huidige motor scheelde het weer n hoop licht zelfs met die dure philips lampen. Je moet alleen diegene hebben waar "plasma"op staat. Die zijn echt de max! En volgens mij zijn ze gewoon 55 watt.
Tuurlijk zijn er weer mensen die zeggen: kan niet voor dat geld, osram en philips zijn beter, enz enz... maar ik ben al lang overtuigd, heb al vanalles geprobeerd en ik hou t nu bij deze lampen :Y
 
ach ja, was een vrijdagtopic en ik geloof het allemaal wel. vind het wel grappig al die opmerkingen. zit mij ook wel goed of het wel of geen Xenon is, als er maar goed licht in zit en dat zit wel goed. zag ze liggen en dacht, das geen geld. doen ze het goed, dan is dat mooi. zo niet, dan pech gehad.

ik had ze gekocht voor m'n auto, maar lagen al een tijd te vergelen in de kast en ik ben er blij mee, want ze geven best veel licht.

plasma? hadden ze die ook? heb ik (nog) niet gezien, maar zal er eens op letten, als ik er ooit weer eens kom
 
Laatst bewerkt:
ach ja, was een vrijdagtopic en ik geloof het allemaal wel. vind het wel grappig al die opmerkingen. zit mij ook wel goed of het wel of geen Xenon is, als er maar goed licht in zit en dat zit wel goed. zag ze liggen en dacht, das geen geld. doen ze het goed, dan is dat mooi. zo niet, dan pech gehad.

ik had ze gekocht voor m'n auto, maar lagen al een tijd te vergelen in de kast en ik ben er blij mee, want ze geven best veel licht.

plasma? hadden ze die ook? heb ik (nog) niet gezien, maar zal er eens op letten, als ik er ooit weer eens kom

was het geen motovision lampje
die heb ik ook eens gehad maar het leek nergens op
en daarbij vind ik de licht die op je kap valt nog steeds op halogeen lijken :9

owja en h4 is de fitting en zegt verder geen flikker niks :+
gaat om de k waarden
8000k zit er blauw in :Y

maar goed het is al zondag en als jij er blij mee bent waar lullen we dan over *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan