Kan de politie zelf wel knap rijden???

Heb enkele weken terug nog ff gepraat met een Nederlandse agent (afdeling diplomatieke veiligheid, in de aard van Belgische staatsveiligheid)
Toffe kerel die met een R1 reed, heb hem verteld van het forum en ging zeker eens komen kijken

Dat ben jij toevallig toch niet ??

Nee, ben ik niet
 
Ik ben idd een juut maar eerst en vooral ben ik een motorliefhebber.

Hulde dat je in deze tijden je durft te registreren op M-F...

Iedereen kan wel lopen zeiken maar soms zijn agenten ook gewone mensen :)
 
Hulde dat je in deze tijden je durft te registreren op M-F...

Iedereen kan wel lopen zeiken maar soms zijn agenten ook gewone mensen :)

Ik houd wel van een beetje risico nemen. doe ik met de motor ook regelmatig. Waarom zou ik me niet registreren? Ik ben geen flitsagentje maar gewoon een motoragentje.
 
Aaah..Een motoragent :} Dat zijn schatkist-vullers die zich nog een beetje kunnen inleven :)

Kun jij ook wat papierwerk laten verdwijnen :?
Eeeh..Het ligt in Leeuwarden :)

Heb erg goede ervaringen met motoragenten in omgeving Friesland.. :] Moet ik wel bij vermelden dat die motoragenten, vrijwel allemaal, een motor prive hebben.
 
Laatst bewerkt:
Aaah..Een motoragent :} Dat zijn schatkist-vullers die zich nog een beetje kunnen inleven :)

Kun jij ook wat papierwerk laten verdwijnen :?
Eeeh..Het ligt in Leeuwarden :)

Heb erg goede ervaringen met motoragenten in omgeving Friesland.. :] Moet ik wel bij vermelden dat die motoragenten, vrijwel allemaal, een motor prive hebben.
Misschien dat er motoragenten zijn die schatkistvullers zijn. Ik heb al best veel gezien waarvoor ik een bon zou kunnen schrijven maar op de een of andere manier krijg ik het niet over mijn hart om te schrijven. Vaak maak ik alleen ff een praatje.
 
Misschien dat er motoragenten zijn die schatkistvullers zijn. Ik heb al best veel gezien waarvoor ik een bon zou kunnen schrijven maar op de een of andere manier krijg ik het niet over mijn hart om te schrijven. Vaak maak ik alleen ff een praatje.

Letter van de wet en de geest van de wet... :)
 
Misschien dat er motoragenten zijn die schatkistvullers zijn. Ik heb al best veel gezien waarvoor ik een bon zou kunnen schrijven maar op de een of andere manier krijg ik het niet over mijn hart om te schrijven. Vaak maak ik alleen ff een praatje.

Hoef je dat niet te verantwoorden dat je onder het gemiddelde zit? Misschien een hele domme vraag hoor...
 
Misschien dat er motoragenten zijn die schatkistvullers zijn. Ik heb al best veel gezien waarvoor ik een bon zou kunnen schrijven maar op de een of andere manier krijg ik het niet over mijn hart om te schrijven. Vaak maak ik alleen ff een praatje.

:}

Misschien ben ik je wel eens tegengekomen ;)

Heb nog nooit een bon van een motoragent gehad, wel van koekblikwouten (niet geheel onterecht overigens... ik denk dat ik van een motorwout ook wel een bon gehad zou hebben) en van flitsers e.d. :(

Gisteren weer druk bezig geweest motorrijders te redden.... diesel/oliespoor van het wegdek verwijderen (carter open bij drempel), wordt speciaal gedaan vanwege het gevaar voor motoren... heb weer genoeg goeds gedaan ;)
 
Ik houd wel van een beetje risico nemen. doe ik met de motor ook regelmatig. Waarom zou ik me niet registreren? Ik ben geen flitsagentje maar gewoon een motoragentje.
Als je een beetje mee hebt gelezen de afgelopen weken, en je dan toch nog registreerd.... :}
Denk dat er heel wat vragen en/of opmerkingen ;) op je af gaan komen...
 
Moet eerlijk zeggen dat ik dit tot de categorie lariekoek vind horen....

Zodra je voelt dat de motor "het niet meer trekt" (wat me overigens zeer sterk lijkt) en heel erg afremd/vertraagd, schakel je toch terug en geef je wat meer gas??? Desnoods terug naar z'n eerste versnelling. Knappe heuvel als tie het dan nog wint...

Bovendien, mocht de motor het echt te moelijk krijgen, dan kan je altijd de voorrem nog inknijpen om helemaal tot stilstand te komen en te blijven staan....
Kan je rustig vinden maar het is wél gebeurd; ik stond er zelf bij. De agent zijn naam weet ik niet meer maar het was op het toenmalige crossveldje achter het Veurs College in Leidschendam. Alle door mij beschreven voorvallen waren trouwens in Leidschendam en allemaal zo'n 20 jaar geleden! (opa verteld)
 
Je hebt een kleine kans, dat je soms, mits het mooi weer is en meneer de agent aan de goeie kant uit bed is gestapt, een aardige agent zou kunnen tegenkomen ooit eens... :)
Moet wel een hele kleine kans zijn ja, ik moet ze nog tegenkomen nl. :)

Maar ik weet idd dat er goeie motoragenten zijn. :)
 
He Spocky, goed man dat je je hier registreert.

Kun je een beetje oppositie voeren ;)
 
Misschien dat er motoragenten zijn die schatkistvullers zijn. Ik heb al best veel gezien waarvoor ik een bon zou kunnen schrijven maar op de een of andere manier krijg ik het niet over mijn hart om te schrijven. Vaak maak ik alleen ff een praatje.
Je krijgt dus niet meer koffiepunten als je meer bonnen schrijft? Of je lust geen koffie? :+

Nu ben ik geen agent, maar ik heb ook wel eens dingen gezien dat ik zeg van die gast moet een bon hebben. Want voor mensen die anderen in gevaar brengen door roekeloos gedrag heb ik geen goed woord over.

Fijn om te zien dat er toch nog wat mensen zijn die voor hun werk op de motor zitten en het hier ook naar hun zin kunnen hebben (ben jaloers, zeker met dit weer).
 
Hulde dat je in deze tijden je durft te registreren op M-F...

Iedereen kan wel lopen zeiken maar soms zijn agenten ook gewone mensen :)

Ik heb vooral wat tegen de regeltjes en niet specifiek tegen de agenten (hoewel er hufters tussen zitten maar da's de afspiegeling van de samenleving).
 
Moet eerlijk zeggen dat ik dit tot de categorie lariekoek vind horen....

Zodra je voelt dat de motor "het niet meer trekt" (wat me overigens zeer sterk lijkt) en heel erg afremd/vertraagd, schakel je toch terug en geef je wat meer gas??? Desnoods terug naar z'n eerste versnelling. Knappe heuvel als tie het dan nog wint...

Bovendien, mocht de motor het echt te moelijk krijgen, dan kan je altijd de voorrem nog inknijpen om helemaal tot stilstand te komen en te blijven staan....

Tis allemaal zo simpel maar toch blijkt het voor veel mensen best moeilijk te zijn. Ik heb ook wel eens een auto achteruit zien rijden in de parkeergarage. Dat was echt niet de bedoeling :) Als ze nou gewoon even de rem had gebruikt was er niets aan de hand geweest. Of koppeling laten opkomen en gasgeven. Zulke dingen gebeuren echt wel.
 
Nu ben ik geen agent, maar ik heb ook wel eens dingen gezien dat ik zeg van die gast moet een bon hebben. Want voor mensen die anderen in gevaar brengen door roekeloos gedrag heb ik geen goed woord over.

Fijn om te zien dat er toch nog wat mensen zijn die voor hun werk op de motor zitten en het hier ook naar hun zin kunnen hebben (ben jaloers, zeker met dit weer).
K ben ook wel een beetje jaloers, ja.
Hoewel het niet altijd prettig werken moet zijn, wetende dat een (erg) groot gedeelte van je colegas eikels zijn. })
 
Als je een beetje mee hebt gelezen de afgelopen weken, en je dan toch nog registreerd.... :}
Denk dat er heel wat vragen en/of opmerkingen ;) op je af gaan komen...

Waarom zou ik me niet registreren. Ik voel me niet persoonlijk aangevallen bij de topics over de politie. Ik weet hoe ik zelf werk en hoe ik zelf denk over motorrijders. Soms viel mijn bek weleens open van verbazing als ik de verhalen las over de handelswijze van sommige van mijn collega's in den lande.

Voor wat betreft die vragen die op mij af gaan komen. Laat maar komen hoor.
 
Waarom zou ik me niet registreren. Ik voel me niet persoonlijk aangevallen bij de topics over de politie. Ik weet hoe ik zelf werk en hoe ik zelf denk over motorrijders. Soms viel mijn bek weleens open van verbazing als ik de verhalen las over de handelswijze van sommige van mijn collega's in den lande.

Voor wat betreft die vragen die op mij af gaan komen. Laat maar komen hoor.

Ik heb geen vragen hoor, vind het wel leuk dat ook lui van "de vijand" aanwezig zijn, zolang ze hier zijn als motorrijder (met eigen interessante kennis) en niet in functie als wout (spion). Bij jou reken ik daar ook op gezien je afgelopen reakties. Dus... welkom.
 
Ik heb geen vragen hoor, vind het wel leuk dat ook lui van "de vijand" aanwezig zijn, zolang ze hier zijn als motorrijder (met eigen interessante kennis) en niet in functie als wout (spion). Bij jou reken ik daar ook op gezien je afgelopen reakties. Dus... welkom.

Ik ben hier puur voor mijn hobby, om van gedachten te wisselen met andere motorliefhebbers en dus absoluut niet als spion.
 
Terug
Bovenaan Onderaan