kan dit op 25 kw via gashendel?

smitje90

Rookie
31 aug 2009
9
0
probleemwijk
mensen vraagje of dit kan?

Ik weet niet of dit mogelijk is daarom vraag ik het maar, een tl1000r op gas begrenzen op 25 kw en dan uitdraai naar verzekering.
is dit mogelijk? dit omdat ik via via voor een erg goede prijs aan een tl1000r kan komen.

en of jullie me anders op een leuk alternatief idee kunnen helpen mischien wel iets wat elke dag te gebruiken is en toch sportief.

ALvast bedankt!!!
 
In principe kan het.....

Maar, een 1000cc motor begrenzen op het gas naar 25kw is wel een hele grote val in het vermogen. Je gashendel zal niet veel verder dan een cm opengaan ofzo met een laagtoerige 2 cilinder.... Tis jouw beslissing maar persoonlijk lijkt me dit echt klote rijden.

En verzekeren, veel verzekeringen gaan moeilijk doen over de uitdraai. Bij de KNMV regelen ze het zonder problemen voor je op uitdraai.

Persoonlijk zou ik liever kiezen voor een 600cc supersport en die begrenzen op 25kw, dit heb ik zelf ook. Ook dan heb je wel een grote vermogensterugval maar stukken minder dan met een 1000cc... Rijd hartstikke mooi en je kan ook na je 25kw periode er nog tijden mee doen.

Astu ;)
 
technische kan het zeker en denk niet dat hij ineens beroerd zal rijden
aangezien je gewoon gas geeft als een oma

maar erg licht is ie al niet en dan zo veel weg halen op vermogen
koop dan een sv650
prima te rijden op 25kw en nog super sturen ook :Y
 
mijn 600 is ook begrend op het gas hoefde nie eens een kopie van de uitdraai na de verzekering te sture ;) ze vonde het zo goed
 
mijn 600 is ook begrend op het gas hoefde nie eens een kopie van de uitdraai na de verzekering te sture ;) ze vonde het zo goed

en toch is slim om het wel op papier te laten zetten.
wat is nu jou bewijs dat hun het goed vonden. . ? een modelinge toezegging die ze als ze dat willen gewoon ontkennen en dan is het jij tegen hun en kan je fluiten naar je centen :W

als ze goed vinden willen ze het ok wel op papier zetten zodat bij mogelijk shit je gewoon gewoon bewijs hebt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan