kan er een sc33 blok onder een sc28 frame fireblade

cbrrrrr

MF'er
12 nov 2008
37
0
meppel
he mensen ik ben toe aan een ander blok onder mijn fireblade (na een iets te lompe actie op de camping bij de tt ) maar nou is mijn vraag ik heb een 94er fireblade maar omdat er toch een ander blok onder moet waarom niet een wat nieuwere dus een sc 33 bijvoorbeeld is dat mogelijk zonder al te veel aanpassingen
 
nee het overschakelen van 1 naar 2 was niet zo verstandig ging al wat lastig maargoed

begrijp dus dat er geen aanpassingen nodig zijn ik dacht iig computer enz maar verder gewoon er onder hangen en klaar
 
Nou, als ik de CDI kast van een SC28 blok en van een SC33 blok naast elkaar leg, zijn ze toch wel anders. En de SC28 heeft een andere boring en slag dan een SC33. Het lijkt me dat je toch wel de CDI kast mee moet nemen. En dan moet je wat extra draden gaan trekken, want de CDI kast van een SC33 heeft meer aansluitingen dan die van een SC28. Veel werk zal dat echter niet zijn.

Voor de rest past het allemaal prima, geen enkel probleem.

Persoonlijk zou ik er gewoon weer een SC28 blok onder hangen. Die zijn veel goedkoper en makkelijker verkrijgbaar :).
 
nou er zit inmiddels weer een sc28 onder leek me toch wat makkelijker maarja blok als goed zijnde kekocht maar helaas toch de koppeling versleten helaas dus weer een nieuwe uitdaging heb inmiddels wat info gevonden om een koppeling te vervangen maar daar staan helaas geen aandraai momenten bij toch best belangrijk dacht ik nog iemand die dat weet
 
Terug
Bovenaan Onderaan