kan geen avd machtigen HELP

enforcerer

Die hard MF'er
11 sep 2020
948
405
goeiedag ik heb een vraagje
ik heb kort geleden mijn avb en theorie gehaald maar nu moet ik kennelijk avd machtigen zodat ik examen kan doen
maar ik zie de optie voertuig beheersing alleen staan? terwijl ik die al behaald heb
 
bedoel je niet een eigen verklaring ( of tegenwoordig een gezondheidsverklaring )?
nee dat heb ik al lang gedaan tegenwoording moet je 20 dingen doen voor je op de motor mag stappen
gezondheids verklaring is al ingediend anders mocht ik avb niet eens doen
avb gehaald nu nog een avd
ik moet mijn rijschool machtigen om een avd afteleggen met mij maar die optie staat er niet er staat alleen voertuigbeheersing a maar die heb ik al behaald
ik heb verkeersdeelneming a nodig
 
Je zult iets specifieker moeten zijn als je zinvolle hulp wil krijgen.

Vergeet niet dat er de afgelopen 20 jaar een boel veranderd is. Iedereen die al een rijbewijs heeft, heeft niet persee hetzelfde proces doorlopen als jij. Ik hoefde 10jr geleden bijvoorbeeld niets met een machtiging te doen.

Kijk anders hier even Je rijschool machtigen
 
Je zult iets specifieker moeten zijn als je zinvolle hulp wil krijgen.

Vergeet niet dat er de afgelopen 20 jaar een boel veranderd is. Iedereen die al een rijbewijs heeft, heeft niet persee hetzelfde proces doorlopen als jij. Ik hoefde 10jr geleden bijvoorbeeld niets met een machtiging te doen.

Kijk anders hier even Je rijschool machtigen
oke
ik heb mijn rijschool moeten machtigen voor avb (gedaan ) Geslaagd
ik heb mijn theorie moeten halen (behaald)
ik moet mijn avd nog halen
maar daarvoor moet ik mijn rijschool kennelijk nog een keer machtigen om een examen te reserveren,
het punt is er is geen optie om avd te kiezen
 
Heb je niet toevallig die machtiging al afgegeven, dat het daarom niet meer kan? Ik heb de machtiging voor avd gelijk met de machtiging voor avb afgegeven.
 
nee dat heb ik al lang gedaan tegenwoording moet je 20 dingen doen voor je op de motor mag stappen
gezondheids verklaring is al ingediend anders mocht ik avb niet eens doen
avb gehaald nu nog een avd
ik moet mijn rijschool machtigen om een avd afteleggen met mij maar die optie staat er niet er staat alleen voertuigbeheersing a maar die heb ik al behaald
ik heb verkeersdeelneming a nodig
Of dit klopt niet of de medewerker van het CBR welke ik een maand geleden heb gesproken heeft me verkeerde informatie gegeven. Hij vertelde namelijk dat gezondheidsverklaring voor avb nog niet nodig is maar voor avd pas.. :?
 
Heb je niet toevallig die machtiging al afgegeven, dat het daarom niet meer kan? Ik heb de machtiging voor avd gelijk met de machtiging voor avb afgegeven.
waarom zou ik dan 2x avb kunnen doen terwijl ikm al gehaald heb
 
Ik begreep er geen zak van, maar heb ff wat opgezocht.



Het lijkt mij dat als jij geen machtiging kan aanvragen, dat jouw rijschool jou daar beter bij kan helpen dan een zootje ouwe knoesten die al 25 jaar en langer hun motorrijbewijs hebben.
Velen hier hebben nog met oefenverguning gereden. _O-
 
In Nederland moet je inderdaad de rijschool machtigen om en examen in te plannen.

Ik had mijn rijschool voor het AVB gemachtigd. Na dat examen wilde ik ook de AVD machtiging registreren, maar die stond er toen al in. Weet je zeker dat de AVD machtiging niet gebeurd is?
 
In Nederland moet je inderdaad de rijschool machtigen om en examen in te plannen.

Ik had mijn rijschool voor het AVB gemachtigd. Na dat examen wilde ik ook de AVD machtiging registreren, maar die stond er toen al in. Weet je zeker dat de AVD machtiging niet gebeurd is?
Mijn rijschool belde hier inderdaad voor of ze voor mij een examen mochten inplannen.

Toen werd mij ook inderdaad uitgelecht dat zonder mijn toestemming dat niet mocht.
 
Moet je 3 verschillende examens doen tegenwoordig?
Ja, je moet tegenwoordig 3 examens doen.
1 theorie, dit is vooral opletten dat je de instinkers niet vol inkopt.
1 AVB, dit is voertuigbeheersing. Denk aan bochten, remmen, uitwijken etc.
1 AVD, dit is het 'op de weg' examen. Laten zien dat je je examinator eruit kan rijden zodat hij jou fouten niet ziet ;-)

Het word meer als je er voor 1 zakt uiteraard.
 
Het lijkt mij dat als jij geen machtiging kan aanvragen, dat jouw rijschool jou daar beter bij kan helpen dan een zootje ouwe knoesten die al 25 jaar en langer hun motorrijbewijs hebben.
Velen hier hebben nog met oefenverguning gereden. _O-
Meesten van ons zijn het zelfs al een keer kwijtgeweest
 
Terug
Bovenaan Onderaan