Kan geen foto's toevoegen.

CorvetteFreak

MF veteraan
8 mrt 2010
40.271
211
Scherpenzeel
Hoi, als ik een zelf gemaakte foto wil toevoegen krijg ik de volgende melding:

Kan vorige bewerking niet voltooien.
Te weinig geheugen.

Ook ben ik vaak delen van tekst kwijt of n heel net getypt bericht als ik tussen n tabblad wissel.
Nu ook is de titel weer weg.
Ligt het aan mijn browser oid?
Zal zo eens opzoeken welke versie er nu op mn telefoon draait.
 
Heb hetzelfde probleem op mijn telefoon. Op de pc lukt het wel maar ik heb geen zin om elke keer daar achter te kruipen als ik een foto wil uploaden.

Ik krijg overigens geen melding, ik voeg de foto toen en vervolgens zie ik hem gewoon niet verschijnen.
Is dit probleem bekend?
 
E52FEDEA-37A8-4137-A19F-99C81F393984.jpeg

Werkt hier goed...
 
Is effe testen:

Eentje van ongeveer 6mb ...
20200823_160849.jpg


Eentje van ruim 8mb ...
20200823_162431.jpg


En nog eentje van ongeveer 3,6mb ...
20200823_123618.jpg


Kan iedereen ze zien? Ik alvast wel. En ze werden snel geladen, Samsung Phone, met Android kweetniwelkeversie, mobiele data 4G.

Was een fijne wandeling langs de Ninglinspo, een bergrivier, in de regio Aywaille, in Wallonië. Wij hebben voor 80% de aangewezen wandelroute verlaten, te veel volk naar mijn zin, en de andere paden zijn zo erg verlaten, dat we zo alleen waren dat we "stoute dingen" hadden kunnen doen :+
Enfin, wat ik wil zeggen, tegenwoordig zijn de mensen net schapen, in een kudde allemaal achter elkaar, wegwijzertjes volgen, niemand heeft nog de capaciteit om gewoon op het gevoel af te gaan, te improviseren, zelf een (wandel)weg te zoeken :')

Oeps ... ik dwaal weer af :+
Back to the point and my question:
Kan iedereen de drie foto's zien? Ik alvast wel.
 
Edit: een aantal dagen geleden had ik ook problemen, en kon ik in het geheel geen foto's uploaden, niet met de phone, niet met de tablet, en ook niet met de laptop.

Na alle nodige stappen ondergaan te zijn, en op volgende scherm terecht te komen:
20200827_172948.jpg

... stond daar geen foto voorbeeldje, maar gewoon een cameralogootje, de bestandsnaam in het grijs ipv zwart, en doorstreept, en nog een melding erboven die ik me niet meer herinner hoe die luidde, maar iets in de zin van "iets is mis gegaan, probeer later opnieuw" denk ik.

Ik heb daar toen geen melding van gemaakt omdat ik dat al meerdere malen meegemaakt heb (maar niet erg frequent, zo heel af en toe), en omdat ik het met geen enkel toestel kon, ging ik uit van een software probleempje op MF zelf, dat wellicht snel opgelost ging zijn zoals gewoonlijk, en zo was het ook, de dag erna werkte het weer perfect.
 
Zal ik ook nog even testen dan ?!
Bekijk bijlage 20200825_173705.jpg

Hoeveel mb weet ik niet. Dit was via het icoontje rechtsboven tussen de hyperlink en smileys

Nu via bestand toevoegen , beide hetzelfde resultaat. Ik krijg niet de optie voor keuze tussen minatuur en volledig. Van de 50x is mij dat misschien 5x wel gelukt en allemaal op 1 van bovenstaande manieren.
 

Bijlagen

  • 20200825_173705.jpg
    5,7 MB · Weergaven: 2
Zal ik ook nog even testen dan ?!
Bekijk bijlage 1537571

Hoeveel mb weet ik niet. Dit was via het icoontje rechtsboven tussen de hyperlink en smileys

Nu via bestand toevoegen , beide hetzelfde resultaat. Ik krijg niet de optie voor keuze tussen minatuur en volledig. Van de 50x is mij dat misschien 5x wel gelukt en allemaal op 1 van bovenstaande manieren.

Soms als iemand mijn reactie citeert word hij ineens wel zichtbaar, vandaar deze poging

En als extra nog een poging
IMG_20200825_213447_633.jpg


Deze doet het want nu krijg ik dus wel de keuze voor miniatuur of volledigIMG_20200825_213447_633.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan