kan gewoon niet wachten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gardia

Die hard MF'er
4 feb 2011
699
0
oke hier is dus mijn probleem...

heb aanstaande zaterdag pas weer AVD rijles -O- wel 2x 1.5 uur *O*
maar toch... wil zo graag beginnen met zelf rijden en toeren op me motor *D

heb me AVB en theorie dus nog maar 1 tegaan! *O*

dus ben jij ook nog aan het lessen? moet je nog je AVB halen?
hiero een mooi topic om je frustraties in te uiten!

ook meteen even de vraag of je all een type motor in je hoofd hebt!
zelf wil ik graag ( spaar all hard! ) een kawa ZX-6R van 2003+ kopen.

tijd voor me nestje nu ;( morgen weer een werk dag maar wel weer 1 dag
dichterbij me rijles :Y
 
Ik heb dat zelf nooit leuk gevonden 3 uurtjes les je raakt op den duur je concentratie kwijt.

3 uurtjes :')

Ik heb lesdagen gehad van 6 of meer uur :')

Ja je raakt op gegeven moment vermoeid en de concentratie kwijt. Dan is het gewoon even stoppen, bakje koffie en een peuk...beetje praten over wat goed ging en wat beter zou kunnen en dan weer opstappen en gaan :)
 
3 uurtjes :')

Ik heb lesdagen gehad van 6 of meer uur :')

Ja je raakt op gegeven moment vermoeid en de concentratie kwijt. Dan is het gewoon even stoppen, bakje koffie en een peuk...beetje praten over wat goed ging en wat beter zou kunnen en dan weer opstappen en gaan :)

Zelfs toen had ik dat na de 5 min rust, gelukkig is niet iedereen hetzelfde........
 
3 uurtjes :')

Ik heb lesdagen gehad van 6 of meer uur :')

Ja je raakt op gegeven moment vermoeid en de concentratie kwijt. Dan is het gewoon even stoppen, bakje koffie en een peuk...beetje praten over wat goed ging en wat beter zou kunnen en dan weer opstappen en gaan :)

Met een lange rit ook, even 5 minuten rusten kan wonderen doen. :)
 
Zelfs toen had ik dat na de 5 min rust, gelukkig is niet iedereen hetzelfde........

5 minuten is dan ook wel erg weinig rust....

Rustig bakje koffie en de eerste 2 uur evalueren duurde dan toch wel een 20 tot 30 minuten. Kwam ik in ieder geval wel weer tot rust en kon weer opnieuwe beginnen met concentratie opbouwen en vast houden....

Ging best goed eigenlijk, maar ik merkte dan op de weg naar huis dat ik ook echt dood op was...
 
Ghehe, ik ken het 'probleem' :P Ik heb nu een week geen les meer gehad, woensdag nog een lees voordat ik AVB-examen heb. Soms duurt het lang, en dan zie/hoor je al die motors al voorbij komen en kriebelt het behoorlijk. Nog een paar weekjes denk ik dan maar, en dan heb ik mijn eigen fiets voor de deur staan :)
 
Hier hetzelfde, haha! Ik heb gelukkig vanavond weer rijles, mijn eerste rijles op de weg! Heb inmiddels 4 lessen gehad voor AVB (en gehaald) en vanavond dus de eerste 'echte' rijles!

Heb er onwijs veel zin in en hoop dat het een beetje goed gaat!

Mijn motor staat inmiddels in de garage. Een Honda Rebel 250, door velen een verafschuwde motor, maar door sommigen ook niet (door mij dus niet:) ), het is voor mij een mooie motor om rustig op te beginnen. Als ik dan na 2 jaar uit mijn 25kw-periode ben, dan kan ik de motoren van mijn broers/vader vast wel een keer lenen:) Of zelf een kopen uiteraard.

In ieder geval, iedereen succes de komende tijd in de aanloop naar jullie AVD of AVB examen! Ik heb 4 augustus (samen met mijn broer 25kw> ) AVD examen. Wel jammer, is net 2 dagen voor mijn vakantie, dus het wordt pas echt touren na de vakantie. Maargoed ik ben allang blij als ik hem in 1 keer haal!
 
Hier hetzelfde, haha! Ik heb gelukkig vanavond weer rijles, mijn eerste rijles op de weg! Heb inmiddels 4 lessen gehad voor AVB (en gehaald) en vanavond dus de eerste 'echte' rijles!

Heb er onwijs veel zin in en hoop dat het een beetje goed gaat!

Mijn motor staat inmiddels in de garage. Een Honda Rebel 250, door velen een verafschuwde motor, maar door sommigen ook niet (door mij dus niet:) ), het is voor mij een mooie motor om rustig op te beginnen. Als ik dan na 2 jaar uit mijn 25kw-periode ben, dan kan ik de motoren van mijn broers/vader vast wel een keer lenen:) Of zelf een kopen uiteraard.

In ieder geval, iedereen succes de komende tijd in de aanloop naar jullie AVD of AVB examen! Ik heb 4 augustus (samen met mijn broer 25kw> ) AVD examen. Wel jammer, is net 2 dagen voor mijn vakantie, dus het wordt pas echt touren na de vakantie. Maargoed ik ben allang blij als ik hem in 1 keer haal!

Of juist niet!
Nou ja niet legaal in ieder geval, want je schatje staat al klaar natuurlijk;)
 
Loopt al een topic over zoals die in de eerste post geplaatst is.
Daar kun je je vragen kwijt en in off topic kun je er over kletsen met andere mede (ex) lessers. :W
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vanmiddag rijles.. 2 uurtjes. En dan waarschijnlijk 3 weken geen rijles meer. Ivm vakantie. En dan 26 juli op voor avb. Motortje staat al in de garage te wachten :]
 
oke hier is dus mijn probleem...

heb aanstaande zaterdag pas weer AVD rijles -O- wel 2x 1.5 uur *O*
maar toch... wil zo graag beginnen met zelf rijden en toeren op me motor *D

heb me AVB en theorie dus nog maar 1 tegaan! *O*

dus ben jij ook nog aan het lessen? moet je nog je AVB halen?
hiero een mooi topic om je frustraties in te uiten!

ook meteen even de vraag of je all een type motor in je hoofd hebt!
zelf wil ik graag ( spaar all hard! ) een kawa ZX-6R van 2003+ kopen.

tijd voor me nestje nu ;( morgen weer een werk dag maar wel weer 1 dag

dichterbij me rijles :Y

Goede keus :+ *O*
 
Ik heb vanmiddag rijles.. 2 uurtjes. En dan waarschijnlijk 3 weken geen rijles meer. Ivm vakantie. En dan 26 juli op voor avb. Motortje staat al in de garage te wachten :]
Succes ermee.
Als ik zo het weer bekijk en ze het nu goed hebben rij jij door een onweersbui heen met hagel. 8-) :W
 
Tsja, ik heb ook geen geduld meer. Ik moet op 1 Augustus op voor mijn AVD, nog zo ver weg!

Ach, niets aan te doen, zal toch maar moeten wachten he.

Zit te kijken naar een R6/R1 uit 2001 of een GSXR uit 2003+. :)
 
Jaaaaa... een topic om frustraties te uiten.. Iedereen moet hier dus gaan zeiken? Hadden we niet ooit een zeik-topic? :P
 
Succes ermee.
Als ik zo het weer bekijk en ze het nu goed hebben rij jij door een onweersbui heen met hagel. 8-) :W

Ik denk dat ik je moet teleurstellen. Want aangezien ik ver in het zuiden woon, is die onweersbui als het goed is al voorbij.. 8-) En tja, van een beetje regen smelt ik niet. Droog was ook wel weer een keertje leuk geweest, want laatste tijd zijn bijna al mijn rijlessen met nat weer geweest, met een privezwembad in mn laarzen :] .
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik je moet teleurstellen. Want aangezien ik ver in het zuiden woon, is die onweersbui als het goed is al voorbij.. 8-) En tja, van een beetje regen smelt ik niet. Droog was ook wel weer een keertje leuk geweest, want laatste tijd zijn bijna al mijn rijlessen met nat weer geweest, met een privezwembad in mn laarzen :] .
Ik moet m zo nog krijgen (Amsterdam).
Ben benieuwd hoe of wat er precies komen gaat.

Wie weet is het allemaal al geweest.
 
Ik moet m zo nog krijgen (Amsterdam).
Ben benieuwd hoe of wat er precies komen gaat.

Wie weet is het allemaal al geweest.


Hier begint het alweer op te klaren. Ook geen idee hoe het geweest was, want toen lag ik nog lekker in mijn bed :z Is maar de vraag of mn laarzen alweer droog zijn van de buien van afgelopen zaterdag tijdens mn rijles. :/
 
ik kan ook niet wachten, krijg eind vd week m'n nieuwe motor :)

een kawa (groene) zx-6r uit 2003 *O*
 
Laatst bewerkt:
kan ook niet wachten tot ik weer klaar ben met werken vandaag :+

Weer op de fiets stappen en een rondje gaan rijden, al is het zo warm :')

Gewoon even ergens gaan zitten en wat drinken, is dat ook weer opgelost *O*
 
ik herken het wel, ik was in de winter begonnen met rijlessen en net na de winter mijn rijbewijs gehaald, de lessen werden steeds verplaats en toen ik mocht afrijden, werd mijn examen afgezegd, ik kon wel janken die dag.

Mijn collega nu ook, hij is bezig met avd en het schiets niet echt op denk ik, als ik dan op de motor naar werk ga zie ik dat hij er rondjes eromheen loopt, even op gaat zitten met een glimlach en hij praat echt alleen over motoren
 
ik herken het wel, ik was in de winter begonnen met rijlessen en net na de winter mijn rijbewijs gehaald, de lessen werden steeds verplaats en toen ik mocht afrijden, werd mijn examen afgezegd, ik kon wel janken die dag.

Mijn collega nu ook, hij is bezig met avd en het schiets niet echt op denk ik, als ik dan op de motor naar werk ga zie ik dat hij er rondjes eromheen loopt, even op gaat zitten met een glimlach en hij praat echt alleen over motoren

:)

Ik loop elke dag een rondje om m'n motor als ik op het werk aan kom en ook als ik weer thuis ben na een ritje :')

Maar er moet toch echt niemand hier op mijn werk gaan proberen op mijn motor te gaan zitten als ik er niet bij ben :') Dan moet ik namelijk naar buiten om die takke herrie weer af te zetten :') Leuk zo een alarm :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan