Kan het niet laten...Maximum jennen! :)

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Maximum, klik http://www.motor-forum.nl/misc/kneedown.avi (hier) en http://www.motor-forum.nl/misc/kneedown2.avi (hier)

Download http://www.motor-forum.nl/misc/Angelpotion.exe (dit) als je geen beeld krijgt...

Niet voor andere mensen bedoeld, want die hebben deze filmpjes allang gezien! :)
 
Hmm...binnen een week zal je zien wat nou een echte wheely is :)
of hoe een stoppie eruit hoort te zien...je achterwiel een dikke meter hoog terwijl je 100+ rijdt...
ps. wat heb je zondag te doen?
en mail ff..
 
ff kijke hoe het voelt dat als je 170 rijdt en naast je kijkt dat je een voorwiel in de lucht ziet hangen...die je vervolgens met 190 ziet verdwijnen :P
en als je Unstable of boom boom vraagt kunnen die het misschien een beetje uitleggen...kan je je erop voorbereiden :P
 
Zeg Maximum, ik geloof heus wel dat je wheelies en stoppies kan (je foto\'s spreken voor zich). Maar kan je het er een keer NIET over hebben? Bijna alles wat ik van je lees gaat hierover, ongeacht het topic waarin het staat.

Eigenlijk begint het een beetje saai te worden, telkens over hetzelfde te hebben. Ik neem aan dat iedereen het nou wel weet wie je bent en wat je doet. Dit telkens herhalen wekt bij mij een beetje irritatie op, hoe spontaan het ook bedoelt is.
 
Als ik word geplaagd plaag ik trug :)
en ik moet ff mn kneedowns gaan oevene...vrijwilligers die voor me willen rijden om het voor te doen? :P
 
Oh my god, here we go again |(

Wedstrijdje wie kan het verst pissen.
Of wie heeft de grootste ***.

Ik doe deze keer niet mee :+
 
Laatst bewerkt:
Where are we going JW? :P Stukkie :] ? :)

Ach, zullen we het erop houden dat ik en cruiser het niet eens zijn over manier van rijden enz enz enz...wij hebben duidelijk een ander idee wat nou lekker motorrijden is..en wat je wel en niet kan/moet doen met je fiets....en dat ik niet meer op zijn berichten reageer...maar dat hij ook nie moet reageren op een topic die over mij jennen gaat :P
 
Laatst bewerkt:
Where are we going JW? :P

Ach, zullen we het erop houden dat ik en cruiser het niet eens zijn over manier van rijden enz enz enz...wij hebben duidelijk een ander idee wat nou lekker motorrijden is..en wat je wel en niet kan/moet doen met je fiets....en dat ik niet meer op zijn berichten reageer...maar dat hij ook nie moet reageren op een topic die over mij jennen gaat :P

Zeg Màxima, het zal me jeuken hoe jij rijdt zolang je maar geen ongelukken veroorzaakt.

Het ging er mij om dat je te pas en te onpas over je wheelies en stoppies loopt te vertellen. Ik weet nu wel dat je het kan en dat je het leuk vindt en als je het andere mensen wilt leren, prima!

Maar om nu overal te verkondigen dat je er zo goed in bent... ik zou het ook wel leuk vinden als je het een keer ergens anders over hebt. Dat zal je vast wel doen, maar tussen al je stoppies- en wheelies-items valt dat mij niet meer op.
 
ruud: Hoe weet je nu eigenlijk hoe scheef die fiets kan?
Ik bedoel je kan wel schuiner en schuiner gaan maar oiit moet die fiets toch omvallen? Voel je dat punt dan aankomen ofwat?

EN STOP MET DIE ANGELPOTION CODEC TE VERSPREIDEN!!!!
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij issie op zn pikkie getrapt... :P
Hou jij dan es een keertje op met de moraalridder uithangen...
En geef boom boom, unstable, enz enz enz dan ook ff op hun donder...

enne Pooh...als ie gaat glijden...dan zit je op de rand...gebeurt redelijk geleidelijk...dus je voelt het aankomen...en als ik die gozer op die FZR1000 bij PPP zie weet ik dat die fietsen heeeeeeeeel plat kunnen...is niet normaal...kom maar es kijken...
 
Laatst bewerkt:
Zorg ervoor dat je in NL bent en ik pik je wel op...maakt niet uit waar...offuh...moet binnekort toch weer naar belgie...gaat helemaal goed komen :) :) :)
 
ga door maximum!! Ik vond het zondag erg gaaf en mooi om te zien. Diegene die dit nog niet hebben gezien moeten gewoon een keer op hun fiets springen en naar sweet lake city toerijden en dan mag je het nog wel even laten zien.

Ook logisch dat maximum hierop reageerd aangezien het topic aan/tegen hem is gericht. Dan mag je toch ook even uitpakken of niet dan.

Unstable en ik hebben meerdere malen op de fiets :} gedaan en ook dikke pret gehad.

Maak dus gewoon een keer een afspraak en aanschouw de andere rijders en vel dan je oordeel over iemand zijn rijkunsten. Dan kunnen de grote verhalen ook weer in de kast en weet iedereen ook eens een keer wie men voor zich heeft!

Vanavond nog iemand :] ?
 
btw fastnappie, als ie weer maar es over z\'n stoppie\'s en wheelie\'s ezig is is dat meestal omdat een ander erover begint he.
En waarom zou je verbergen dat je iets goed kan waar anderen nogal :} tegenover staan?
 
Ik tegen de avond :] boom boom....ga je mee naar PPP als het droog is? moet wel traine...dus kan mara tot 7 uur..maar ja, dan wordt het toch al schemerig en vochtiger....
 
Pooh, ik heb nog steeds geen problemen gehad met die codec, en de gewone divx-codec werkt niet. Vandaar.

Ennuh Maximum, gisteren nog een whellie gemaakt, schakelend naar de 2e versnelling...155km/h...nieuw record.

Als ik een SM heb spreken we elkaar nog wel!

Dan gaat het natuurlijk niet om hoe hard je gaat, maar om hoe lang je de wheelie maakt! Dat is namelijk de kunst...
 
Mijn huidig record ligt rond de 850 meter ruud...MET duo notabene...heb ik hem langer doorgetrokken dan ooit...doorschakelend naar zn 3...en na deze R1 een R1 2002...daarna zal ik me ook waarschijnlijk op een SM gaan voortbewegen...
Snelheidsrecord is 197...
ken iemand die het op een \'98 blade naar zn 4 schakelde....235kmph...das pas cool...en controle...

ps. ik heb ook geen probs met angelpotion codec...heb zelf thuis normale divx codec, hier op mn werk op NT machine gewoon AP codec gegooid...draait als een trein :)
 
Laatst bewerkt:
ga door maximum!! Ik vond het zondag erg gaaf en mooi om te zien. Diegene die dit nog niet hebben gezien moeten gewoon een keer op hun fiets springen en naar sweet lake city toerijden en dan mag je het nog wel even laten zien.

Ook logisch dat maximum hierop reageerd aangezien het topic aan/tegen hem is gericht. Dan mag je toch ook even uitpakken of niet dan.

Unstable en ik hebben meerdere malen op de fiets :} gedaan en ook dikke pret gehad.

Maak dus gewoon een keer een afspraak en aanschouw de andere rijders en vel dan je oordeel over iemand zijn rijkunsten. Dan kunnen de grote verhalen ook weer in de kast en weet iedereen ook eens een keer wie men voor zich heeft!

Vanavond nog iemand :] ?

Ik geef toe dat dit topic hier echt op gericht is, had het beter in een ander topic kunnen plaatsen (had nl. makkelijk gekund).

Ik geef geen mening over iemand rijstijl (moet je goed lezen), maar over het feit dat hij het er altijd over heeft. Het is vast allemaal fantastisch en ik gun het iedereen, maar ik weet het nu wel langzamerhand.

Voor mij houdt motorrijden nu eenmaal wat meer in dan een beetje stunten, maar goed, gezien het grote aantal racers (en misschien toch de wat lage gemiddelde leeftijd) hier kan ik deze stoere items ook wel verwachten.
 
Tja Maximum, allemaal leuk en aardig.
Maar er is er een hier op het forum die het nog beter kan.
Namelijk Redbullman, wheelies van hem worden niet met mtrs geteld maar met km\'s.
Maar jij kunt het ook wel aardig hoor :+
 
Ik geef toe dat dit topic hier echt op gericht is, had het beter in een ander topic kunnen plaatsen (had nl. makkelijk gekund).

Ik geef geen mening over iemand rijstijl (moet je goed lezen), maar over het feit dat hij het er altijd over heeft. Het is vast allemaal fantastisch en ik gun het iedereen, maar ik weet het nu wel langzamerhand.

Voor mij houdt motorrijden nu eenmaal wat meer in dan een beetje stunten, maar goed, gezien het grote aantal racers (en misschien toch de wat lage gemiddelde leeftijd) hier kan ik deze stoere items ook wel verwachten.

Als je zulke items kan verwachten...en het gemm leeftijd weet...dan moet je er ook niet over zeiken...en ja, er zijn een groot aantal racers hier...en wij vinden het leuk...niet alleen met 120 op onze pan op de snelweg zigzaggen...en motorrijden is meer dan stunten? wat is motorrijden dan nog meer? ik heb nou bijna 90000 km op mn naam staan...en het meeste plezier hem ik met stunten gehad...en ik versta hard door bochten ook deels als stunten...want met een harley lukt dat niet, en je overschrijdt de max snelheid...gevaarlijk allemaal he...
 
Tja Maximum, allemaal leuk en aardig.
Maar er is er een hier op het forum die het nog beter kan.
Namelijk Redbullman, wheelies van hem worden niet met mtrs geteld maar met km\'s.
Maar jij kunt het ook wel aardig hoor :+

Dan ga ik het maar al te graag es bij hem afkijken...maar ja, eigen zaak, hele dag met die monsters bezig...jaren rijervaring...circuit rijden...
*D room weg*
*Heaven*
:9~
 
...gevaarlijk allemaal he...

Jezus man wat doe jij zielig. Kan je ook nog normaal reageren? Je weet wel, beargumenteren en zo.

Ik rij op mijn manier en jij op de jouwe. Dat accepteer ik. Ik lever dan ook geen kritiek op jouw rijstijl, maar jij kan het schijnbaar niet laten anderen af te zeiken en je eigen rijstijl ontzettend stoer te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan