Kan iemand me vertellen hoe dit onderdeel heet

16 jul 2019
24
1
Beste leden,

Ik ben hier nieuw dus zal me even kort voorstellen, koen, 28 jaar en vorige maand mijn rijbewijs gehaald. Honda nx650 uit 1993 op de kop getikt om een beetje op te knappen en te verbouwen. Echter kom ik een onderdeel tegen wat ik niet kan plaatsen. Het zit achter de airbox geschroefd. Hoor het garaag als iemand 't weet, ivm instaleren podfilters
 

Bijlagen

  • IMG_20190716_185614.jpg
    IMG_20190716_185614.jpg
    140,8 KB · Weergaven: 43
Kansloze reacties van internet experts. Gewoon pod filters erop zetten. Staat 100x beter en als je je gasnaald 1 stand hoger, hoofdsproeier 7,5% en stationair sproeier 10%vergroot dan heb je een prima basis afstelling. Succes met je project!
Gelukkig zitten er altijd bruikbare reacties bij, zoals deze. Bedankt voor het delen van je kennis, ik ga ermee aan de slag!
 
Je bedoelt reacties die het antwoord geven waar je zelf op hoopt. Dat is iets anders dan bruikbaar.
Koen had toch al duidelijk gemaakt, dat het puur voor de looks is? Daarnaast werden de opmerkingen over negatieve gevolgen gewaardeerd, dus geen reden om hem verder af te kraken. De motor zal beter kunnen ademen, wellicht ook wat meer gaan verbruiken en wat minder lekker lopen. Dan heb jij denk ik geluk dat het niet om jouw motor gaat, als het je niet aanstaat.
Afstellen is gewoon van belang en misschien ook handig om een goede uitlaat te nemen en vervolgens af te laten stellen op een testbank, mocht hij er zelf niet uitkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan