Kan iemand me zeggen van welk merk deze motor is en misschien enkele tech. gegevens

lucvdm

Rookie
4 feb 2023
4
7
Kopie  van Gaston en Jean (zoon van Janine).JPG
 
Heel erg bedankt voor jullie reactie, persoonlijk denk ik ook dat het een Zundapp 250S Trophy is. Moest er iemand zijn die nog weet wat de basisprijs rond de jaren '60 was, zou ik dat zeer op prijs stellen, maar versta wel dat dit wel erg veel gevraagd is ('t is tenslotte al 6 jaar geleden)
 
Heel erg bedankt voor jullie reactie, persoonlijk denk ik ook dat het een Zundapp 250S Trophy is. Moest er iemand zijn die nog weet wat de basisprijs rond de jaren '60 was, zou ik dat zeer op prijs stellen, maar versta wel dat dit wel erg veel gevraagd is ('t is tenslotte al 6 jaar geleden)
Op het merk forum zitten een paar mensen die je dat haar fijn kunnen vertellen.
 
Okee beste mensen, voor m'n onderzoek weet ik nu genoeg. Ik vind het erg verwonderlijk hoe snel jullie me een antwoord konden verschaffen waarvoor m'n oprechte dank. Zelf ben ik geen motar maar deze gegevens waren erg nuttig voor een onderzoek waarmee ik bezig ben. Het korte contact dat ik via deze site ervaren heb is e een dat ik graag in alle positiviteit met anderen zal delen, nogmaals m'n oprechte dank

Luc
 
Terug
Bovenaan Onderaan