Kan iemand mij helpen bij het disignen???

Smitzor

Rookie
2 jun 2004
2
0
Wouw
(het is geen motor maar een brommer ik heb al eerder op een brommer forum gevraagd of ze me konden helpen maar geen serieuse reacties dus daarom vraag ik het op een motor forum)

Ik heb net een rsje overgenomen van mijn broer( rs 50 model 98 ) allemaal heel leuk tot dat ik naar school moest met mijn brommer. De brommer op school had veel bekijk. ietzie teveel tot dat er een deus tegen mijn rsje aanloop en omvalt echt heel veel schade versnellings pook krom, diepe krassen op de zijkant , koppeling krom + stuur maar dat word gelukkig allemaal vergoed door de verzekering

Ik zou nu graag mijn brommer opnieuw willen laten disignen( overlaten spuiten) maar k weet echt niet wat ik wil: wat voor kleur, stickers enz. weet iemand nog een leuk iedee of heeft al een leuk disign.0-)Liefst wil ik net zoiets als de motors uit de GP.

kan iemand wat posten?

Ik hoop dat er iemand wat heeft alvast bedankt

Smitzor

HIERONDER ZIE JE MIJN RSJE NOG MOOI

Het is een brommer, maar laat deze toch even goed zien...
Dit is misschien ook leuk voor de 125 en 250cc bezitters.
zijkant.jpg

Op het scooterforum worden regelmatig fotowsoep contests gedaan voor design's van auto's en scooters enzo, misschien kan je daar iemand zover krijgen :)

Misschien kom je dan ook nog wat tegen van Remie, die heeft/had zijn RS zwart/wit/fluor geel laten spuiten volgens een EXO racer (correct me if..)
En op RS site's/fora is vast ook nog wel wat inspiratie te vinden!

Succes!

Das scooter mentaliteit alleen erop rijden en posen, maar onderhouden HO maar!

dan kopen ze zo'n ding in de zomer....dan gaat ie tot oktober nog goed mee...en na de winter zijn ze lelijk en geragd omdat ze em niet goed onderhouden.

hier een paar voorbeeldjes:
122801-aprilia-250.JPG

222.jpg

moto6.jpg

rs50_repsolar_.jpg

extrema92_1.jpg

Aprilia_RS250_Racer2.jpg

Kortom zoek op google afbeeldingen zoeken op
rs 125 - rs250 - rs50 - arpilia rs

suc6
En laat het Resulstaat ff zien, is handig voor de rs125/250 mensen hier

Terug