Kan iemand mij vertellen wat voor'n motor dit is?

hoe weet je dat het een honda is???


maar zal wel een blade zijn... misschien een 929 ofzo.
het moet haast namenlijk wel een 1000 zijn (of 900 zijn) omdat de meeste profi stunters niet met 600tjes rijden enzo. Dan houd je alleen nog de balde en de vtr over. de vtr is het duidenlijk niet dus is het de blade. sim-pel!
 
Het is zeker geen blade...kijk maar op honda.nl de achterbrug komt niet overeen! Het lijkt me ook stug dat het een 600 RR is. Ben ff gaan zoeken en moet tot de conclusie komen dat het een (tromgeroffel) VFR-SP2 moet zijn. Ik heb ook een piccie ge neerlaad van de achterbrug ff kijken of ik dat er bij kan hangen!

full



check! ;)
 
Laatst bewerkt:
afgaande op de achterbrug zou het of een vtr of een 600 rr moeten zijn. maar afgaande op het geluid is het never nooit een vtr
 
Laatst bewerkt:
volgens mij zit er idd een seat-pipe onder wat sterk de indsruk wekt dat het een 600 RR is....ook het geluid doet dat vermoeden!

Ik ga dus bij nader inzien ook voor de RR...
 
Ik heb mijn deskundig oog er ook maar even over laten gaan :P , en het is toch een 600RR.. dacht eigenlijk dat het een fireblade moest zijn, maar lijkt er in de verste verte niet op...
wel mooi lompe burnout maakt ie ermee :}

[zeurmodus]
VFR-SP2 moet nog gemaakt worden, dan is het altijd nog een VFR of een VTR-SP1/2
[/zeurmodus]
 
Het is zeker geen blade...kijk maar op honda.nl de achterbrug komt niet overeen! Het lijkt me ook stug dat het een 600 RR is. Ben ff gaan zoeken en moet tot de conclusie komen dat het een (tromgeroffel) VFR-SP2 moet zijn. Ik heb ook een piccie ge neerlaad van de achterbrug ff kijken of ik dat er bij kan hangen!

(Afbeelding)


check! ;)
Een VFR-SP2 nog wel :X

Wat doet dit eigenlijk in naked? Of is het een fighter?
 
Terug
Bovenaan Onderaan