Kan iemand Stuurproppen voor mij draaien :}

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.560
113.009
Rèswèk
Ik zoek me de jantandjes naar een setje stuurproppen voor mijn FZR.
Kreeg al wat tips om de originele te kunnen kopen maar van de 4 delen waar ze uit bestaan zijn telkends de proppen zelf niet verkrijgbaar.
Een setje dat ik kreeg voor een nieuwere 600 past niet, er zit geen draad in de clipons. en de stuurproppen hebben een borstje er op zitten dat eigenlijk de clipons verlengt
Ik wil de proppen van de 600 er voor opofferen, maar als iemand ze uit massief staal of alu kan draaien zou ik daar heel blij mee zijn. En het hoeven echt geen totempalen te worden, gewoon eenvoudig design.
 
Het mooiste zou ik vinden als je deze proppen door zou kunnen boren met 6,5 en een ruimte voor de kop van een imbus erin kon maken. Klein stukkie schroefdraad eraf, mm of 6

Deze proppen vind ik hartstikke mooi.

6579k.jpg


6579t.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja er zijn er 3 die het voor me kunnen/willen doen.

Nou kwam leotje60 ineens weer boven water en die maakt het wel heel makkelijk voor me.
Alhoewel er nog nix gebeurd is denk ik dat ik voor het logistieke gemak kies en voor de combinatiereis naar Leiden kies omdat ik daar ook nog een laptopje op moet halen. Vertrouwen heb ik in iedereen en ben ook heel blij met alle respons. Zover dank :t :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan