Kan ik een motortrailer lenen tegen een bijdrage - regio Utrecht

Jurian87

MF'er
24 apr 2008
221
1
Utrecht
Is er iemand die een motortrailer heeft in de regio Utrecht die ik kan lenen/huren op zondag de 28e juli tegen een bescheiden bijdrage? Ik zou hem graag in de ochtend (circa 8/9u) willen ophalen en ik kom hem in de middag weer terugbrengen. Ik heb namelijk een motor gekocht in België die konden zou willen ophalen. Verhuurbedrijven zijn helaas niet geopend op zondag, dus dan moet ik zo’n ding meteen voor drie dagen huren (za-zo-ma). Dat vind ik zonde!

Ik ben best bereid om wat borg te betalen ook! Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groet,
Jurian
 
Boels? Ben je ook van alle verantwoording af
Pompstantions met verhuurlocatie zijn doorgaans gewoon open in de weekends. De laatste keer dat ik mijn eigen trailer uitleende, kon er een complete nieuwe as onder...
 
Mijn lokale motorzaak verhuurt die dingen ook. Kan je gewoon op zaterdag ophalen en op maandag weer terug brengen :t
 
Dank voor jullie reacties. Kreijne heeft zijn trailer al verhuurd en Boels is zondag dicht. Probleem is ook dat ik alleen op zondag de beschikking heb over een auto met trekhaak. Vandaar.
 
Top! Heb Boedelbak ook een mail gestuurd. Bedankt voor de tip. Helaas krijg ik heel veel nee op rekest ivm vakanties. Het lijkt of ze allemaal zijn verhuurd.

In de tussentijd ben ik ook andere opties aan het verkennen. Ik heb wel een gewone aanhanger tot mijn beschikking. De aanhanger heeft een houten bodem en aan alle zijkanten stalen horizontale spijlen. Ik kan eventueel de motor daar op vastzetten met spanbanden (2 voor 2 achter). Hij staat dan alleen niet in een goot. Heeft iemand ervaring met een motor vervoeren op zo’n aanhanger? Is dat überhaupt mogelijk of is dat vragen om problemen??
 
Heb dat al verschillende malen gedaan , wat je dan best doet is naast de wielen aan elke zijde een plakje op de bodem schroeven , zodat de wielen niet kunnen opzij schuiven tijdens rijden , voor de rest zoals jezelf aanhaalde , 2 riemen vooraan en 2 achteraan , dan staat het geheel zo vast als maar kan
 
Is niet mee nodig! Toch bedankt!

Boedelbak heeft er nog 1 staan in Utrecht. Dan voor de gouden tip Bas600!
 
Zijstandaard wil nog wel eens in de bodem gaan graven. Zelf zet ik rechts vaak iets op spanning, standaard inklappen en dan links opspannen. Dan beide kanten gelijkwaardig opspannen dan gebeurt er niks
 
Ik heb sinds kort een inrijklem; ideaal!

Zet die voor inc het voorwiel met een spanbandje vast aan de voorkant vd aanhanger dan gaat het nergens meer heen. Voor en achter links en rechts spanbandjes en ding is 1 geheel met de aanhanger
 
Top! Heb Boedelbak ook een mail gestuurd. Bedankt voor de tip. Helaas krijg ik heel veel nee op rekest ivm vakanties. Het lijkt of ze allemaal zijn verhuurd.

In de tussentijd ben ik ook andere opties aan het verkennen. Ik heb wel een gewone aanhanger tot mijn beschikking. De aanhanger heeft een houten bodem en aan alle zijkanten stalen horizontale spijlen. Ik kan eventueel de motor daar op vastzetten met spanbanden (2 voor 2 achter). Hij staat dan alleen niet in een goot. Heeft iemand ervaring met een motor vervoeren op zo’n aanhanger? Is dat überhaupt mogelijk of is dat vragen om problemen??


Gewoon voorwiel in de linker hoek zetten, onder je standaard een plaatje als je je bodem niet vertrouwd en dan over de zitting een spanband (rechts opspannen/strak trekken en een flinke doek tussen spanband en zadel om beschadigingen te voorkomen als je hem aantrekt) en eventueel eentje om je achterwiel vast te zetten aan de rechterzijde van de kar. Zo heb ik meerdere keren diverse motoren vervoerd door heel Nederland heen.
 
Gewoon voorwiel in de linker hoek zetten, onder je standaard een plaatje als je je bodem niet vertrouwd en dan over de zitting een spanband (rechts opspannen/strak trekken en een flinke doek tussen spanband en zadel om beschadigingen te voorkomen als je hem aantrekt) en eventueel eentje om je achterwiel vast te zetten aan de rechterzijde van de kar. Zo heb ik meerdere keren diverse motoren vervoerd door heel Nederland heen.
TS gaat naar België, dat is ander wegdek dan in Nederland.
Het zijstandaardje zou ik daarom maar inklappen anders krijg deze hele nare klappen te verwerken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan