Kan ik problemen krijgen?

Ik weet dat de verzekeringskwestie hier ook een grote in speelt maar ik heb zwart op wit dat zij ervan op de hoogte zijn dat de motor 76 kw is. Hier kunnen dus geen problemen van komen.

Heb je ook zwart op wit van de verzekering van een eventuele tegenpartij dat die ervan op hoogte is dat de motor 76kW is? Zeer waarschijnlijk niet, en die gaat jou niet uitkeren als je door een ander wordt aangereden.
 
Wat betreft het wrappen of spuiten van auto's is het heel simpel... op kentkenbewijs staat geel dus hij moet geel zijn, wrap je hem blauw dan moet je officieel terug naar het rdw voor een herkeuring naar blauw.
Moet je wel doorgeven bij het rdw, maar kan volgens mij tegenwoordig zelfs gratis. Hoef je niks voor te laten keuren.
 
Moet je wel doorgeven bij het rdw, maar kan volgens mij tegenwoordig zelfs gratis. Hoef je niks voor te laten keuren.
tegenwoordig met de pret naar wrappen zijn ze inderdaad een stuk makkelijker geworden... voorheen was het overspuiten langs rijden voor een papiertje.
 
Moet je wel doorgeven bij het rdw, maar kan volgens mij tegenwoordig zelfs gratis. Hoef je niks voor te laten keuren.
Andere kleur is idd formuliertje, foto's en klaar. Kost niks
 
1603736281217.png


Laatst gezien: Vandaag om 12:49. Dus hij/zij/het leeft nog wel!
 
Mocht OP ooit dit nog lezen.
Ja, je kan in problemen komen. Ik rij zelf een ZXR400, vermogen naar 35kw gebracht maar niet op kenteken laten zetten want geen typegoedkeuring dus duur via RDW. 2 dagen geleden mooi politie voor m'n met het volgen bordje. Verdachte situatie want 400cc. En ondanks dat ik verzekerd ben, motor terug geschroefd is en uitdraai bij mij had, was dit niet voldoende en mocht ik mooi doorlopen en kan ik een prent via OVJ verwachten. Dus mocht je dat het risico waard vinden zoals ik dat vond, zit de kans erin dat je flink de lul kan zijn.
Oei! Waar gebeurde dit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan