Kan ik wel rijden?

Oké, hubbie heeft net uitgelegd watr ik allemaal verkeerd zeg. Als vrouw vertel ik teveel, kom ik niet to the point en durf ik niet te zeggen waar het eigenlijk om gaat.
Volgens hubbie kan ik best wel een stukje rijden maar geloof ik dat zelf niet.
Het stukje "kan ik wel rijden" speelt mij telkens parten, dat zit in mijn hoofd. Maar ventje zegt dat ik wel kan rijden en volgens hem moet ik dat eindelijk gaan geloven.
Hij snapt ook niet dat ik er een topic over geopend heb.
Misschien eens op date gaan, elkaar een beetje leren kennen? :t :)
 
Wat een gezeik. Als je jouw niveau will meten schrijf je in voor een circuit dag. Op een kort circuit, veel bochten relatief lage maximale snelheid. Mettet in Belgie. Als je al een beetje kunt rijden, dan niet met de de beginners. Gevorderden, of open sessie of wat dan ook. Je zou makkelijk moeten kunnen wisselen tussen groepen. Dan weet je vrij snel wat je niveau is, en je leert het één en ander
 
Ik blijf dit toch een heel raar topic vinden.......................:?

De vraag: 'Kan ik wel rijden?' NEE, NATUURLIJK NIET!!
Vergeleken met Rossi zijn we (bijna) allemaal KNEUZEN!! (en zelfs die gaat wel eens onderuit)

Als wij door de jaren heen, in gezonde staat, van de motor stappen dan is dat al heel wat :]
 
Ik blijf dit toch een heel raar topic vinden.......................:?

De vraag: 'Kan ik wel rijden?' NEE, NATUURLIJK NIET!!
Vergeleken met Rossi zijn we (bijna) allemaal KNEUZEN!! (en zelfs die gaat wel eens onderuit)

Als wij door de jaren heen, in gezonde staat, van de motor stappen dan is dat al heel wat :]

Spreek wel voor jezelf he` laat (mij)ons er buiten .O-)
 
Daar ben ik het niet mee eens. Motorrijden is iets anders dan racen.

Daar ben ik het wel met je eens.
Wij hebben last van witte busjes / koekblikkers / snelfietsers / voetgangers en meer van dat gepeupel wat ons ziet als mik punt8)7

:/
Ok, ok, op het circuit hebben ze er ook wel eens last van elkaar, maar alles gaat normaal gesproken wel de zelfde kant op:+

En wat @Mean zegt, is eigenlijk ook wel_O-:Y
 
Beste TS,

Verkoop je motor eens heel gauw een koop er een energiezuinig en milieuvriendelijk gasfornhuis met strakke inductieplaten voor terug en leef je daar op uit. En meld je als de brandweer aan op het VIVA forum om je ervaringen te delen!

Ondanks wat mensen hier roepen valt er prima over je rijkunsten te oordelen want als je worden als "ventje' en 'hubbie' gebruikt zegt dat meer dan genoeg.
En het is niet best, ... nee.. niet best.

Mvg, een bezorgde motorrijder
 
Laatst bewerkt:
Beste TS,

Verkoop je motor en koop eens heel gauw een koop er een energiezuinig en milieuvriendelijk gasfornhuis met strakke inductieplaten voor terug en leef je daar op uit. En meld je als de brandweer aan op het VIVA forum om je ervaringen te delen!

Ondanks wat mensen hier roepen valt er prima over je rijkunsten te oordelen want als je worden als "ventje' en 'hubbie' gebruikt zegt dat meer dan genoeg.
En het is niet best, ... nee.. niet best.

Mvg, een bezorgde motorrijder

ahum`
 
Scheisse, was een stukje zin vergeten weg te halen. Het kwam waarschijnlijk door de bezorgdheid. Ik schaam me diep.

grammar-nazi2_5979697.jpg
 
Ik heb nog steeds de stille hoop ,dat ook werkelijk niemand hier iets serieus neemt
 
Vanavond een hevige discussie met mijn man. Ik heb het idee dat ik wel een aardig stukje kan rijden maar ik moet ook nog heel veel leren. Hij heeft zijn rijbewijs ruim 30 jaar, ik pas sinds 2012. Per jaar rij ik ongeveer 12000 km. Ik zeg mijn man dat ik nog vaak stuntel en veel fouten maak, maar hij zegt dat hij ook nog steeds fouten maakt. Ik zie ze niet.
Hij zegt dat ik beter kan rijden dan de gemiddelde motard. Oké, met mijn wegmotor een zandpad nemen of een berghelling met kiezels oprijden is geen probleem.
Ventje is er absoluut niet happy mee maar volgt wel.
Natuurlijk heb ik issues... greppeltjes als ik achteruit moet zijn een ramp. Stomme doos zegt ventje dan.
Maar door Duitsland knallen tegen 230 per uur doe ik ook met veel plezier! Rondje Spa, geen probleem.
Kan ik nou rijden of niet?

Ja, je kunt rijden.

Topic is compleet en klaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan