Kan ik wel rijden?

Als je een nog niet kunt rijden moet je blij zijn als je niemand verwond hebt.

Als je dan een beetje kunt rijden stap je zelf zonder kleerscheuren van de motor.

Als je écht goed kan rijden (dit is zeldzaam) kun je de motor ook nog hergebruiken na een rit.:t





Wat een onzin hier_O-
 
Sjefman zei:
Als je een nog niet kunt rijden moet je blij zijn als je niemand verwond hebt.

Als je dan een beetje kunt rijden stap je zelf zonder kleerscheuren van de motor.

Als je écht goed kan rijden (dit is zeldzaam) kun je de motor ook nog hergebruiken na een rit.:t

Nooit iemand verwond, nooit afgestapt met kleerscheuren, nog nooit een motor naar het stort mogen brengen. Eigenlijk nog nooit iets voorgehad buiten een paar noodstops zonder dramatische gevolgen. Ja, wel een keer de motor neergelegd in het natte gras van de tuin. Motor was nog heel goed her te gebruiken/te hergebruiken. Motor had niks buiten een hoop bladeren op zijn lijf.
 
+1

Mijn 'gras'-schade was tijdens opladen van bagage in de vakantie.
Bij het opspannen van de elastieken viel motor ineens om. Schade: Een iets kromme clip-on.
 
Nou dat is dan mooi fok , ik kan dus eigenlijk niet rijden :N 2x in 40 jaar op m n plaat gegaan waarvan 1x buiten mijn schuld ,
als daar het kunnen motorrijden vanaf hangt |(Van vallen en weer opstaan leer je:t
 
Net wat op YouTube gekeken. Topic kan dicht hoor.
Jullie reacties en de filmpjes op YouTube bevestigen dat ik wel kan rijden.
Dat nog even in mijn kop duwen en we zijn weer een stap dichter bij een motorveilige wereld
 
Net wat op YouTube gekeken. Topic kan dicht hoor.
Jullie reacties en de filmpjes op YouTube bevestigen dat ik wel kan rijden.
Dat nog even in mijn kop duwen en we zijn weer een stap dichter bij een motorveilige wereld

Leidt je dat echt af uit YouTube filmpjes?
Wat heb je als zoekopdracht ingegeven dan? "motorcycle skills" of "motorcycle fails"? ;)
 
Net wat op YouTube gekeken. Topic kan dicht hoor.
Jullie reacties en de filmpjes op YouTube bevestigen dat ik wel kan rijden.
Dat nog even in mijn kop duwen
en we zijn weer een stap dichter bij een motorveilige wereld

_O-
 
Leidt je dat echt af uit YouTube filmpjes?
Wat heb je als zoekopdracht ingegeven dan? "motorcycle skills" of "motorcycle fails"? ;)
VRO-cursussen... Die opleiding is best goed, en staat ook als goed bekend, maar ik kan er weinig van leren omdat ik het allemaal al ken en doe. Daarom mijn: ja, ik kan rijden
Kan ik beter leren rijden? ALTIJD!
Maar voor nu ben ik tevreden. Ik zal wèl altijd proberen bij te leren.
Skills en Fails heb ik ook bekeken hoor. Skills haal ik nog lang niet, maar bij Fails dacht ik vaak "hoe dom kun je zijn?'

@Koeno, ik lach nooit mensen uit. En als mensen mij uitlachen om dit topic... ach, dan hebben zij ook een leuke dag
 
@Koeno, ik lach nooit mensen uit. En als mensen mij uitlachen om dit topic... ach, dan hebben zij ook een leuke dag

En zo ist maar net. Mensen zijn mensen en meningen zijn meningen.
Opinions are like assholes, everyone has one and everyone thinks somebodyelses stinks. Leren en beter worden proberen we allemaal, ook ik. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan