Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dankjewel voor u reactie. Ik heb er met een naald door geprikt maar is afgebroken heel stom van mij. Weet je daar een oplossing voor of moet ik gwn een andere carburateur kopenNee, het zit vast. Je moet de carburateurs ultrasone laten reinigen.
Alle messing sproeiers en de gasschuiven en evt. Membranen demonteren en dat allemaal in vier aparte bakjes doen. Al de sproeiers ook ultrasone reinigen en doorblazen. Alles daarna terug in de bakjes. Dat Scheelt weer uitzoeken.
Eventueel revisiesetjes aanschaffen bij de diverse motormateriaal verkopende winkels of Aliexpress als je tijd hebt.
En dan bij voorkeur niet je oog erboven om te kijken of hij al in beweging komt….Met een magneetje weer eruit halen. Of met wat perslucht er een raket van maken?![]()
In het buisje heb ik een naald ingestoken omdat het vuil er niet uit ging.Aha, wat er ingepropt wordt is er vast wel weer uit te krijgen. Wel met beleid werken en probeer niets verder te beschadigen. Ik ben wel benieuwd hoe en waarom je een naald laat afbreken.
Je zult wel een of vier nieuwe naalden moeten kopen.
Maar…..voor welke motor is het?
In het buisje heb ik een naald ingestoken omdat het vuil er niet uit ging.
Het is een hond cbr 600f
Hopelijk komt het eruit want zit goe vast.
Je kan je bericht aanpassen, onderaan staat bewerk bij je bericht.Honda*
Weet er iemand voor wat dit buisje dientKan je dit uit de carburateur halen
Zit verstropt
En zo gaat het er niet uit
Heb geprobeerd met perslucht maar zit goed vastNee, het zit vast. Je moet de carburateurs ultrasone laten reinigen.
Alle messing sproeiers en de gasschuiven en evt. Membranen demonteren en dat allemaal in vier aparte bakjes doen. Al de sproeiers ook ultrasone reinigen en doorblazen. Alles daarna terug in de bakjes. Dat Scheelt weer uitzoeken.
Eventueel revisiesetjes aanschaffen bij de diverse motormateriaal verkopende winkels of Aliexpress als je tijd hebt.
Nee dat vraag je de buurman met wie je al ruzie had ...En dan bij voorkeur niet je oog erboven om te kijken of hij al in beweging komt….
Volgens mij gaat het hier over een naald om mee te naaien,niet over een naald uit een gasschuif.Ik ben wel benieuwd hoe en waarom je een naald laat afbreken.
Je zult wel een of vier nieuwe naalden moeten kopen.
InddVolgens mij gaat het hier over een naald om mee te naaien,niet over een naald uit een gasschuif.
Prima, maar lost het probleem niet op. Zie het er maar met beleid er uit te krijgen.
Dat kan er ingeperst zijn.Bedankt iedereen voor mee na te denken
Maar voor mensen die het nog niet wisten.
Het buisje gaat er blijkbaar wel uit.
Ja, maar krijg je het weer vast?Bedankt iedereen voor mee na te denken
Maar voor mensen die het nog niet wisten.
Het buisje gaat er blijkbaar wel uit.
helemaal onderin de vlotterkamer, lager dan de sproeiers ?Ik denk (weet het niet zeker) dat dit een ontluchting is voor de vlotterkamer.
Ik heb ze eraf gekregen. Morgen ga ik het er terug opzetten. Ik denk ook dat het zo iets is met de ontluchtingDat kan er ingeperst zijn.
Ik denk (weet het niet zeker) dat dit een ontluchting is voor de vlotterkamer. Als dit zo is, maakt de grote van het gat niet uit. Als het maar lucht door laat.
Heb je het al opgelost ?