Kan je een r6 laten afvoeren naar 25kw?

Guppievoer

MF veteraan
17 jul 2006
1.472
33
Zaandam
Ik heb een vraagje, zoals dit topic al heet: kan je een r6 laten afvoeren naar 25kw?
Ook dat de verzekering niet gaat zeuren?
Want in het topic welke motoren je kan laten afvoeren staad soms wel r6 erbij maar meestal niet daarom is het mij nogsteeds onduidelijk.
Kan je het ook aan je motordealer vragen?
en zo niet welke andere supersports kan je wel op rijden met 25kw?

Alvast bedankt, Ivo
 
als het goed is kan je een r6 gewoon afvoeren met een kitje. de dealer weet er waarschijnlijk wel meer van. suc6
 
een maat van me heeft een r6 op 25kw. niet op kenteken wel zo;n uitdraai, welke hij aan de verzekering heeft laten zien. hij heeft er een kit in laten bouwen. op testbank kwam die eerst op rond de 30kw, maar die mensen wat geld toegestopt en die maakten een mooie uitdraai van 25kw ervan oid.
en ding loopt wel mooi hoor, kwam alleen niet boven de 10 of 11 duizend toeren ofzo had die t over.
 
Ik heb een vraagje, zoals dit topic al heet: kan je een r6 laten afvoeren naar 25kw?
Ook dat de verzekering niet gaat zeuren?
Want in het topic welke motoren je kan laten afvoeren staad soms wel r6 erbij maar meestal niet daarom is het mij nogsteeds onduidelijk.
Kan je het ook aan je motordealer vragen?
en zo niet welke andere supersports kan je wel op rijden met 25kw?

Alvast bedankt, Ivo
:Y :Y :Y . gewoon ff naar de dealer gaan en erom vragen
 
Ik ga mijn 25kw R6 vanmiddag halen bij de dealer :]

Ik heb hem bij motoport in echt gekocht en het op 25 kw zetten was totaal geen probleem, de 25 kw kit was alleen niet op voorraad anders had ik de motor afglopen zaterdag al gehad.

Hoe het rijd weet ik nog niet, maar dat laat ik later weten
 
R6 kun je wel afvoeren naar 25kw, maar je krijgt hem niet legaal op je kentekenbewijs, dus is het niet legaal, ookwel illegaal ;)

maar je kan opzich wel een uitdraai van een rollenbank bij je steken, en die dan eventueel laten zien, maar terugtunen kan dus wel,

dan wordt hij 25kw

maar rijden erop mag dus niet officieel,
aldus, mijn dealer
 
een maat van me heeft een r6 op 25kw. niet op kenteken wel zo;n uitdraai, welke hij aan de verzekering heeft laten zien. hij heeft er een kit in laten bouwen. op testbank kwam die eerst op rond de 30kw, maar die mensen wat geld toegestopt en die maakten een mooie uitdraai van 25kw ervan oid.
en ding loopt wel mooi hoor, kwam alleen niet boven de 10 of 11 duizend toeren ofzo had die t over.


Het 99 t/m 02 model kan officieel niet op 25kw, hoe het met de nieuwere types zit weet ik niet :?

wel vreemd dat hij hem niet boven de 10 of 11 k krijgt? durft hij soms niet meer gas te geven? :P ik krijg hem met 25kw gewoon tot de 15500 toeren zeker in z'n 1 en 2 alleen duurt het ff wat langer dan onbegrenst :X
 
Het 99 t/m 02 model kan officieel niet op 25kw, hoe het met de nieuwere types zit weet ik niet :?

wel vreemd dat hij hem niet boven de 10 of 11 k krijgt? durft hij soms niet meer gas te geven? :P ik krijg hem met 25kw gewoon tot de 15500 toeren zeker in z'n 1 en 2 alleen duurt het ff wat langer dan onbegrenst :X
De nieuwe modellen kunnen voor zover ik weet ook niet officieel 25kw op kenteken. Allen met het export/import truukje kan het.

Met niet boven de 10 of 11k uitkomen zal ie wel bedoelen dat de pit (voor zover je daar over kan spreken :+ ) er dan wel een beetje uit is. Bij mijn zx6r merk ik iig duidelijk dat ie het rond de 10k wel gehad heeft.
 
hmm oke ik heb vandaag heel wat geregeld.. heel wat afgebeld en gewacht
ik belde dus eerst naar motoport in wormerveer die zeiden dat ze r6'en wel konden afvoeren naar 25kw en dat ze daar kitjes van hadden alleen sommige verzekeraars gingen daar mee akkoord dus ik naar een koper bellen en vragen welke vezekering hij had, hij had nationale nederlande. dus ik daarheen bellen maar dat kon ik nie overschrijven blablabla 1 of ander saai vent. dus dan maar naar unive bellen en die zeiden het moet echt op het kenteken staan en met een uitdraai gaan we niet accoord bel anders de rdw maar.. (pfff) ik rdw bellen. Ja het kon op kenteken worden gezet alleen moest het wel een nederlandse fiets zijn en goedgekeurd worden door de dealer ofzoiets of een rdw mannetje dat weet ik nie meer precies |( ...
dus als ik het goed heb... ik koop een motor breng um naar motoport laat um afvoeren en bekijke door een rdw mannetje en dan word ie goedgekeurd omdat het gewoon een nederlandse fiets is(zei de verkoper) en dan naar unive stappen kijk het is goedgekeurd verzeker me *O* *O* *O* en dan
of heeft iemand hier aanmerkingen op? :]
 
oke dat komt door het afknijpe he ;)
maar wat ik niet begrijp waarom gaan dan zoveel mensen imp en exp als je het ook gewoon in nederland kan doen ik zou graag wat uitleg erbij hebben....
dankje
(heb zin om te :] )
 
die maat van me komt gewoon niet boven 12k uit zegt die
Wazig hoor...
Zal mischien door de manier van afknijpen komen?
Het is iig niet zo dat het altijd zo is want met mijn fiets heb ik geen problemen om verder door te trekken.
 
verhaal klopt, alle Nederlandse (!!!) R6'en kunnen gewoon officieel op kenteken en verzekerd. Gaat dus alleen niet op voor buitenlandse fietsen
 
oke dankje wel voor je antwoord :)
ik ga waarschijnlijk morgen een mooie rooie kope :) *O* :9~ *D :Y
kep er zo zin in als ik er op mag rijden kep gisteren me avb gehaald en eerder gisteren me theorie dus binnenkort avd doen en tegen die tijd is ie wel al 25 kw gemaakt

greetz ivo
 
-O- ik dus net bellen naar motoport ...
ik kreeg 2 weken eerder kreeg ik wel nieuws dat het goed was als het gewoon een nederlandse fiets is en nu krijg ik weer nieuws dat het helemaal niet kan. dat het weer nie op het kenteken gezet kan worden |( terwijl ik iemand in me msn lijst heb die wel gewoon een r6 op 25 kw heeft en dat heeft hij gewoon bij de laten dealer doen....... ;(
 
moest vandaag lessen en me instructeur ging het vragen of je kon verzekeren en toen kon het weer wel..... en ik mag er zelfs mee lessen :] gewoon L'tje achterop zegt ie dan })
 
nouja ik rijd zelf een r6 op 25kw met uitdraai en dat zou ik heus niet doen als het ook gewoon officieel kan... k weet niet waar die verhalen vandaankomen dat het wel officieel kan dus zonder export maar gewoon een kitje en een briefje naar de importeur/rdw want dat zou ik dan wle graag willen zien
 
Terug
Bovenaan Onderaan