Kan je worden opgepakt door de politie ?

Waarom reageer ik eigenlijk op zo'n STOMME vraag?
Lekker onverzekerd rondrijden joh!! Klasse!!
 
ik snap eigenlijk niet dat er mensen seriues reageren op dit soort stompzinninge posts

(Afbeelding)
Ik kan het eigenlijk niet beter verwoorden.

Ten eerste; GEEN rijbewijs en zich dan zorgen maken over de DB's; niet goed bij je hoofd!

Ten tweede; LULLO je bent een gevaar voor je omgeving. Ze moeten je direct alle rijbevoegdheid afnemen, nog voor je een streep op de weg zet.

Ten derde; Je bent zonder rijbewijs niet verzekerd en wie draait er dan op voor de kosten als er iets gebeurt? Opsluiten moeten ze je!

WORDT EERST EENS VOLWASSEN!

[edit] Ik hou er normaal niet van om te "schreeuwen" in de vorm van hoofdletters, maar dit topic maakt voor mij toch een uitzondering. Mede door het gevaar voor anderen. (waar hij het zelf ongetwijfeld niet mee eens zal zijn O-) .

Ben je nou echt zo dom? Of denk je met ons een loopje te nemen? Wil je serieus worden genomen binnen dit forum dan moet je ook wel iets van IQ laten blijken. Anders denk ik dat je beter met de stille trom kunt vertrekken.

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Let wel, het zijn vermogensverdubbelingen.
9dB meer betekent dat er inderdaad acht maal zoveel geluid is, echter...

Als iemad naast een geluidsbron staat die 3dB luider is dan een andere zal die persoon dit niet als 'twee maal zo luidruchtig' ervaren.
Het mensenlijk oor is helaas niet zo'n exact meetinstrument wat volume betreft...
Het dB verschil wat nodig is om iemand te laten zeggen 'dit klinkt twee keer zo luid als dat andere geluid' ligt ongeveer op 10dB.

Dat haalt niet weg dat een geluid van 9dB meer ook daadwerkelijk acht keer zo ver weg draagt...

Volgens mij wordt de norm ook op dbA gemaakt toch, de norm die te vergelijken is met het menselijk gehoor?
 
Volgens mij wordt de norm ook op dbA gemaakt toch, de norm die te vergelijken is met het menselijk gehoor?
Vind je dat allemaal belangrijk als je naar de basis van dit topic gaat?

Voor mij brandt hij dan al af door; geen rijbewijs te hebben, z'n tweede motor aan te schaffen en zich dan alleen maar druk te maken over de DB's.

Zo iemand is geen topic waard, maar en gevaar voor de medeweggebruikers.
 
shieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet, (behulpzame mensen daar gelaten)

Zijn jullie nou zo dom of ...???

Okee we gaan effe logisch nadenken (meneer IQ/IH).

Ik heb IDD al 2 motoren gehad, waarop ik op geeeeeeeen van beide zelfs maar 1 kilomoter heb gereden.
Nou lijkt het mij toch logisch dat alvorens ik er op ga rijden (binnekort rijbewijs) ga vragen welke risico's er voor mij zijn en waar ik mee rekening moet houden.

nogmaals zijn jullie zo dom of...?
 
begin jij ook al?
misschien moet ik maar eens een cursus begrijpend lezen opzetten voor mf'rs
 
begin jij ook al?
misschien moet ik maar eens een cursus begrijpend lezen opzetten voor mf'rs
zou maar eens beginnen met begrijpend schrijven
teveel lawaai mag niet
bijna alle vervangingsdempers zijn niet goedgekeurd en mogen dus niet
simpelweg omdat ze teveel lawaai maken (daar gaat het toch om ?)
je hebt dus nu antwoord op je vraag
zoniet ,stel de vraag even opnieuw in het ABN ;)
 
zou maar eens beginnen met begrijpend schrijven
teveel lawaai mag niet
bijna alle vervangingsdempers zijn niet goedgekeurd en mogen dus niet
simpelweg omdat ze teveel lawaai maken (daar gaat het toch om ?)
je hebt dus nu antwoord op je vraag
zoniet ,stel de vraag even opnieuw in het ABN ;)

dank je wel
merci
shokran
danke schon
thnx

:X
 
Terug
Bovenaan Onderaan