Kan me iemand zijn verbruik zeggen van rs125??????

rustig inrijden geeft 1:19

veel snelweg (meestal 120 rijden) 1:22

gewoon gebruik (niet super sportief maar toch wel af en toe gassen) 1:17

jammer dat de benzine op dit moment weer extra duur is B|
 
als je constante snelheid op de snelweg rijdt, en dus relatief rustig in de toeren dan vebruik je minder dan wanneer je je motor hoger in de toeren trekt.
 
Gewoon blazen met dat ding (voor zover dat kan dan :9 ) en dan rij je standard 1:13.

Ik trek bijna altijd zo snel mogelijk op :)
 
150-180 km doe ik en dan op reserve naar de pomp, dan gaat er ongeveer 9 liter in ;)

oja en 120 rijden is ongeveer 8250rpm in 6e versnelling

zoveel mijn 25kw'er doet 190 in 6e bij dat toerental.
4900t voor 120 te rijden, gem. verbruik 5 liter.is wel een ZX7R een 750cc racer dus.
 
mijn rs 125 heeft een verbruik van gemiddeld ongeveer 1:15 de ene keer iets meer de andere keer iets minder. Dan rij ik altijd boven de 6000 toeren. Temperatuur zit altijd rond de 70 graden. Dit is met een standaard rs. Orginele uitlaat en een sproeiermaat 120
 
oja en heb nu een 'abnormaal hoog' verbruik ineens omdat mijn powervalve open blijft staan, moet ik volgas rijden in lage toeren om vooruit te komen |(

hoog in toeren rijden geeft mij veel drang om door te vlammen en dat is dan weer fout voor mr. flitspaal :+
 
ja bedankt maar ik wou dat eigenlijk snel weten voor als ik mijn herex ging doen, maar kheb het ondervonden dus, ben sinds zaterdag al 3 keren voor 13 euro gaan tanken, maar kheb wel rond de 700 km gebold van zaterdag. En al een keer volledig leeggereden tot juist aan de pomp op reserve vanaf ik hem op reserve zet dan bol ik nog rond de 80 km vind ik wel redelijk veel, en ik kan maar voor 8 euro tanken als hem juist op reserve is gezet. Maar kheb wel al flink gas geven maar kheb een vraag aan jullie trek hij bij jullie onderin ook niet aan een stuk door? je moet echt doseren met de gas voor gelijkmatig te trekken zonder schokken eens hij boven de 6500 toeren zit dan trekt hij pas door en dan kunde blijve gaan
 
zolang het lampje niet continu brand als je aan het rijden bent is er niets aan de hand. Als het blijft branden heb je nog 0,3 L over dus dat wil zeggen nog zeer veel marge. Gewoon bijvullen zonder paniek :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan