Kan niet kiezen, welke motor ?!

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.948
4.195
De Betuwe
Het wordt voor mij nu echt spannend, waarschijnlijk heb ik zeer binnenkort de financiële middelen beschikbaar om een motor te kopen!

Ik ga 'm voor 95% zeker in Duitsland kopen, scheelt een hoop geld...

Maar welke? Ik zit vreselijk te twijfelen tussen eigenlijk 2 (nou ja, 3) motoren:

* RSV Mille
* Husqvarna SM570R (Of misschien een 610R)
* R1

Het zijn totaal verschillende motoren...maar allemaal supergaaf!

Wat puntjes:

- Beste looks: R1
- Fun unlimited: Supermotard
- Gaafste geluid: RSV Mille

Mijn voorkeur gaat een beetje uit naar de Mille...eens wat anders als een R1...
En een SM is weer veel goedkoper in de verzekering...en volgens mij echt FUN zo'n ding!

Ik maak ff een polletje aan hoor...

O ja, het dudget is in totaal iets van €7500
(Moet je eens kijken wat je daarvoor kan kopen in Duitsland!)

[edit]
Wat pics van hoe ik ze wil:
De Mille:
mille.jpg


De Husky:
SM570R.jpg
 
Laatst bewerkt:
yup de mille voor lange afstanden en de SM voor de fun.....(vergeet de R1)

Pas op met een supermotard in duitsland, kunnen ze bij de keuring moeilijk gaan doen over de bandenmaten....
 
Het wordt voor mij nu echt spannend, waarschijnlijk heb ik zeer binnenkort de financiële middelen beschikbaar om een motor te kopen!
[

Bank overvallen? Beurs Hacken?

Maar ik persoonlijk zou gaan voor de Mille. De R1 zie je zo vaak het wordt haast een Kadett. De SM is gaaf maar niet echt iets voor vakanties e.d. Dus dan moet het een Mille worden dus.

:)
 
ik zou in ieder geval niet voor die sm gaan want et lijkt mij dat je met lange afstanden niet blij bent op zon ding.of heb ik et verkeerd???.ga voor de mille
 
Bank overvallen? Beurs Hacken?

Maar ik persoonlijk zou gaan voor de Mille. De R1 zie je zo vaak het wordt haast een Kadett. De SM is gaaf maar niet echt iets voor vakanties e.d. Dus dan moet het een Mille worden dus.

:)

Yep :] Hier sluit ik me helemaal bij aan de Mille dus !
 
Weer iemand met een luxe-probleem. :j
Maareh, doe die Mille maar. :)
 
Uhm, nogal moeilijke en niet te beantwoorden vraag lijkt me, zijn 3 nogal verschillende motoren dacht ik dus het is maar net wat jezelf het meeste trekt. :)

Ik zou de R1 kiezen denk ik maar ja, wie ben ik? :)
 
Ruud, wat hadden we nou afgesproken? Jij zou de Mille kopen en ik mocht er een keer een ritje op maken :)

Maar serieus, de Husky zou ik alleen als "fiets erbij" nemen, niet als enige fiets. En de R1 is ook een topmotor, maar de Mille klinkt gewoon super :9~
 
Valt me op dat de hele wereld hier tegenwoordig aan de Mille gaat, dus dan zou ik de R1 nemen. SM lijkt me meer iets voor erbij
 
Laatst bewerkt:
De mille, heb er net eentje uit duitsland gehaald en is gisteren goedgekeurd. Tijdens mijn speurtocht kwam ik ook nog een mille tegen zoals jij die graag wilt. Zag er op de foto erug strak uit, bj 99 met 20.000 km, zo goed als nieuwe banden en goed onderhouden, en niet onbelangrijk, er zat een akrapovic sportuilaat bij. Hij vroeg er € 6500 voor. Past dus incl. de bpm in je budget.
 
Op donderdag 26 september 2002 10:56 schreef Skoezie het volgende:
Valt me op dat de hele werled hier tegenwoordig aan de Mille gaat, dus dan zou ik de R1 nemen. SM lijkt me meer iets voor erbij
Hoho, ben d'r al 3,5 jaar an :) Maar 't lijkt er wel op. Toch zie ik nog steeds meer r1-tjes hoor.
 
Op donderdag 26 september 2002 10:50 schreef Bananeman het volgende:
Ruud, wat hadden we nou afgesproken? Jij zou de Mille kopen en ik mocht er een keer een ritje op maken :)

Maar serieus, de Husky zou ik alleen als "fiets erbij" nemen, niet als enige fiets. En de R1 is ook een topmotor, maar de Mille klinkt gewoon super :9~
:^
 
De mille, heb er net eentje uit duitsland gehaald en is gisteren goedgekeurd. Tijdens mijn speurtocht kwam ik ook nog een mille tegen zoals jij die graag wilt. Zag er op de foto erug strak uit, bj 99 met 20.000 km, zo goed als nieuwe banden en goed onderhouden, en niet onbelangrijk, er zat een akrapovic sportuilaat bij. Hij vroeg er € 6500 voor. Past dus incl. de bpm in je budget.
Hoe heb jij dat met die CVO gedaan als'tie jonger is dan jun-99???
 
Je hebt alleen een cvo nodig als er een typegoedkeuring is afgegeven. Eind 97 is de mille in duitsland goedgekeurd en pas in 2001 gewijzigd. Dus tot en met bj 2000 heb je geen cvo voor de mille nodige. De mijne is ook van bouwjaar 2000. Ik denk dat voor het 2001 type wel een typegoedkeuring is afgegeven. Dit kun je zien op de fahrzeugbrief of op het frameplaatje. Er moet dan een Eg nummer op staan. voor meer info zie mijn website http://members.home.nl/rdehaan
 
Op donderdag 26 september 2002 10:56 schreef Skoezie het volgende:
Valt me op dat de hele werled hier tegenwoordig aan de Mille gaat, dus dan zou ik de R1 nemen. SM lijkt me meer iets voor erbij
De Funfactor van de SM is natuurlijk veruit het grootste. Over het algemeen rijdt je de meeste kilometers in je eigen regio en dan is gummen natuurlijk het leukste.

RSV is erg mooi maar zie je idd al overal, R1 is mooi maar er zijn er maar weinig die eruit halen wat erin zit.
hoedanook, ik zou voor de SM gaan

naar mijn bescheiden mening.
 
Op donderdag 26 september 2002 10:56 schreef Skoezie het volgende:

Valt me op dat de hele werled hier tegenwoordig aan de Mille gaat, dus dan zou ik de R1 nemen. SM lijkt me meer iets voor erbij

Nee, ze vinden de Mille allen super mooi. Niet iedereen heeft Mille centen. Dus gaat je stellig weer niet op ;) Dus toch gewoon voor een Mille gaan.
 
Je hebt alleen een cvo nodig als er een typegoedkeuring is afgegeven. Eind 97 is de mille in duitsland goedgekeurd en pas in 2001 gewijzigd. Dus tot en met bj 2000 heb je geen cvo voor de mille nodige. De mijne is ook van bouwjaar 2000. Ik denk dat voor het 2001 type wel een typegoedkeuring is afgegeven. Dit kun je zien op de fahrzeugbrief of op het frameplaatje. Er moet dan een Eg nummer op staan. voor meer info zie mijn website http://members.home.nl/rdehaan

Ja oke, is dat CVO eigenlijk een aparte brief, want deze moet je wel hebben als er een typegoedkeuring op zit....heb persoonlijk hier nog geen ervaring mee dus als iemand me het kan vertellen... (de rest weet ik wel)
 
Terug
Bovenaan Onderaan