Kan niet kiezen, welke motor ?!

R1 : oude Kadett :P
Mille : nieuwe Astra :P
Husky : ziet er :9~

Gewoon proefritjes maken.

Als je veel snelweg rijd kun je misschien beter geen Husky kopen.

Succes met je keuze *D

SM mooi? De mooiste fietsen zijn toch echt SS...

Ik zou natuurlijk gaan voor de Mille... :)
 
De Husky *D ....maar 't is maar wat je er mee gaat doen denk ik, als je regelmatig langere stukken snelweg rijdt lijkt het me niet ideaal, ik zet 'm dan gewoon achter in de bus :P
 
De Husky, die andere fietsen zie je al zo vaak.

Maar dat mag geen reden zijn. Ik zou gewoon proefritjes maken totdat je eruit bent. Een motor moet nu speciaal zijn, dan is hij over 6 maanden gewoontjes. Als hij nu gewoontjes is dan ben je hem over 6 maanden beu.

Dus proefritjes maken en dan voor de Husky gaan ;)
 
R1 rijdt kut (persoonlijk), Mille is gaaf, maar niet in die kleuren. husky ken ik niet, maar ziet er wel gaaf uit. Ik zou gewoon een tlr nemen, maar als ik uit die 3 zoou moeten kiezen, zou ik die husky nemen
 
Husky !!!!

Maat van me heeft er ook 1 gehad. Hoog fun gehalte. Geen lange afstanden en heeeeeeeeeeel hard door de bocht, driften.

suc6
 
neemt de RDW over, :} :} :} ook goed voor de verz hier :)

maakt voor de verzekering geen donder uit. die kijkt alleen naar et type motor en de hoeveelheid cc's.
dus maakt niet uit hoeveel pk's je motor heeft. en je hoeft em dan ook niet opnieuw te laten keuren. zou ook wat worden, iedere keer als je een dyno setje of een paar open uitlaatjes monteert, zou je em opnieuw moeten laten keuren voor je kenteken.
 
Nee, niet zo een R1 of een Miele.

Massafiets die iedereen al rijd, neem iets wat een ander niet heeft waar je ook plezier mee hebt.
Ga niet als een schaap achter een ander aan lopen denk ik zelf maar.

Zo genoeg gemekkert ;)
 
Ik zou voor de blauwe R1 gaan :9~ :9~

Wat maakt het nu uit of al iedereen op een blauwe R1 rijdt!! Als jij dat nu een mooie fiets vindt koop je die toch gewoon.

Betreft de Husqvarna SM570R lijkt me echt fun, maar zou je er eigenlijk gewoon bij moeten hebben. :) :) Helaas wordt het dan wel een duur geintje.
 
Thx allemaal :)

De Mille staat me toch het meeste aan, en geeft persoonlijk het meeste waar voor z'n geld...

Het zal de Mille worden!

En morgen (lees vandaag :) ) weet ik een stuk meer, want dan ben ik mijn auto wellicht kwijt->geld in't handje :)
 
En morgen (lees vandaag :) ) weet ik een stuk meer, want dan ben ik mijn auto wellicht kwijt->geld in't handje :)

Dat doe je lekker, zo met de winter voor de deur :)
Ben blij dat ik met echt koude dagen lekker in het blikkie zit, radiootje aan en belangrijkste van alles : heerlijke verwarming.

Nu heb ik de motor toch voor de lol (auto eigenlijk ook) dus zal ik er in de koudere maanden wat minder op rijden, maar om nu met het slechtere weer de auto weg te doen? Liever niet 8-)
 
makkelijke keuze
De Mille , die komt overal het beste uit de test, en die vindt ik ook uiterlijk het mooiste.
succes met je keuze?

die husqvarna?? dat is toch een heel andere klasse? :?
 
Gaat er toch om wat je zelf leuk vindt om op te rijden? Als ik een droomfiets heb en ik moet 3 jaar sparen om em te kunnen betalen, dan koop ik em echt wel ook al rijdt half Nederland er ondertussen op.

Enne...half NL zal niet op een kutfiets rijden...ding zal zich wel bewezen hebben...Zoals de CBR...je kan het een kadet noemen, maar ding is wel goed en betrouwbaar...
 
Waarom niet een RSV met superbike stuur?

Zie je niet overal en rijdt bijna als een SM.

Ro
 
De mille absoluut, al ben ik bevooroordeeld, funfactor ook niet slecht en vooral dat vol in een bocht uit-accelereren geeft een super gevoel.
 
Gaat er toch om wat je zelf leuk vindt om op te rijden? Als ik een droomfiets heb en ik moet 3 jaar sparen om em te kunnen betalen, dan koop ik em echt wel ook al rijdt half Nederland er ondertussen op.
Zeg ik toch ook , ik vind wat een ander rijd niet leuk, dat zeg ik.
Ik wil iets van mezelf, eigen inbreng op design.

( wel offtopic gelul vanmezelf....)
 
De SM voor in de stad en omstreken, de Mille voor de lange rukkers.

Als ik het geld had dan ruilde ik de YZF in voor een R1 en de Husqie 610TE voor een 610SMR !!!!

No swet .. dude
 
Ik geloof dat ruud inmiddels al lang en breed rond aan 't kachelen is op zijn RSV... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan