Kan niet meer inloggen!

N

[N/A]

Guest
Fastcruiser kan niet meer inloggen! Hij krijgt de volgende melding: Het ingevulde password hoort niet bij dit account. Het passwort dat ingevuld is klopt wel: hellûhp!
Als de oplossing gemaild moet worden kan dat naar mijn e-mailadres.

Ksnap er nix meer van, mijn icon en naam zijn ook weg, ik ben dus Spider.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geen oplossing, maar had wel een zelfde probleem. Ik heb meerdere keren in moeten loggen, voordat het werkte..
 
Op donderdag 21 februari 2002 08:37 schreef het volgende:
Fastcruiser kan niet meer inloggen! Hij krijgt de volgende melding: Het ingevulde password hoort niet bij dit account. Het passwort dat ingevuld is klopt wel: hellûhp!
Als de oplossing gemaild moet worden kan dat naar mijn e-mailadres.

Ksnap er nix meer van, mijn icon en naam zijn ook weg, ik ben dus Spider.

Gelukkig was dat alleen bij de bovenstaande post. Fastcruiser kan er nog steeds niet in :(
 
Ik kan weer inloggen, maar met een weird wachtwoord, hoe kan ik dat veranderen (staat niet bij de faq, althans heel snel gekeken)

Nog iets vreemd: als ik nu naar profiel ga, vraagt hij om in te loggen (terwijl ik dat al ben) ik druk op \"hier\" en daarna ben ik ineens uitgelogd.
 
Cruiser, ga naar \'profiel\', en ergens onderaan kan je een nieuw wachtwoord opgeven.
Het probleem wat je meldde komt door cookies, je hebt wat problemen gehad met inloggen, en dan lopen die cookies nogal eens door elkaar...
Ofwel...cookies en temp. inet bestanden weggooien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan