Kan niet wachten..!!! Tot het uitkomt.

Het is eigenlijk niet het type motor waarop ik val ...

... maar ... ik moet zeggen, wat ziet die er best gaaf uit!
Als ze er een meer gekuipte versie van maken ... :9

Maar wel die kleurstelling, die is voor mij gewoon top! :9~In werkelijk komen die banden er dan ook niet, maar op een prototype hoeven de banden niet functioneel te zijn, maar design uit te stralen :')Nou ja, uitkomen ... reken er maar op, als ie uitkomt, dat ie er in werkelijkheid veel minder stoer uit zal zien.
Is toch ook zo bij auto's, prototypes zien er altijd gaaf uit, maar bij de productieversie's is 't al veel minder.


Ja je hebt gelijk nou afwachten
 
Horex rijd al 4 jaar met een prottype rond van hun VR6 en die is ook nog niet te koop. Aangezien hier nog niet eens een prototype van is denk ik eerder 2024 :W _O-
Nee, dat is niet waar, Horex levert al in Duitsland Oostenrijk en Zwitserland.
 
Nee, dat is niet waar, Horex levert al in Duitsland Oostenrijk en Zwitserland.

Klopt mijn fout, maar nog geen 4 jaar al beschikbaar. Daar hebben ze eerst ook een aantal jaar mee moeten testen e.d. Van dat geval die TS heeft gepost is alleen nog maar een computer render dus lijkt mij erg sterk dat die in 2014 al te koop is.
 
Wow, da is een mooi ding.. Autobots assemble!?
Ben benieuwd wat dit ding gaat kosten.. wss onbetaalbaar.
 
Iemand hierboven zij iets over een Kawa na een kop-staart botsing... :^

Hij doet me een beetje denken aan modern Chinees design (of Japans eind jaren 80). Beginnen met iets dat al bestaat en mooi gevonden wordt, en dan alle elementen die het extreem maken nog eens 50% verder overdrijven.
 
In 2003 heb ik er een paar gehad, waren wel leuke machientjes.
;)
 
Ja, de ARAC OP-tater. Als je gas gaf dan kreeg je een schop in de rug joh!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan