Kan nog geen werkende download vinden, hopend hier een werkende te vindenmotorfietstechniek-bmw-reparatie-en-onderhoud-k-75-k100-k1-k1100

28 mrt 2019
8
8
Ben zoekend naar een werkende download;
motorfietstechniek-bmw-reparatie-en-onderhoud-k-75-k100-k1-k1100
Hopend dat iemand me verder kan helpen, bij voorbaat bedankt!
Mvg. Patrick.
 
Waarschijnlijk pas weer bij een eventueel volgend probleem ;)

Misschien wat bot uitgedrukt, maar ik heb het regelmatig gezien: Mensen die zich aanmelden omdat ze ergens een vraag over hebben en verwachten dat de helpdesk (=de andere forumgebruikers) meteen een antwoord uit de mouw schudden.
 
Enne, het moet wel gratis he?! Waarschijnlijk zijn er gewoon echte wphb te koop, maar hey, kopen zijn we allergisch voor geworden he *O*

PS: In minder tijd dan ik nodig had om de bovenste tekst te vinden, heb ik een wphb online gevonden van een k100rs. Was wel een next level oplossing natuurlijk, want ik moest een nieuw tabblad openen, daar naar mijn zoekmachine, intypen wat ik zocht en toen op een link klikken.

Deze?

K1100RS werkplaatshandboek.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Beste Motor Forum Single of Multi-Riders,

ben een lange lange tijd out the gebruikers van MF,
Geboren 23-05-1978, eerste woordjes wat ik van mijn zus heb leren te schrijven in 1981 waren in haar poezie-album, Vroem@@@@Broem@@@@Pattuuttuutricktruck@@@, indderdaad met pen en papier, zijn uitlaatroetwolkjes ipv @, vanwege een HONDA SKYLARGE, war papa mee naar het werk A- vpk, op Vestigingen zuid limburg en noord limburg, van neerbeek en moeder Stein, valt beide onder Sittard, en Heerlen Maastricht Zuid Limburg, heefd Noordlimburg 2 locs Eindhoven Venlo hier was vader ah werk! En bij terugkomen rijdend van zijn werk stapte ik hem op wachtend voor op de tank en herenzadel!! Komt ook vanwege intro vrnmlk Tweewielers, hieronder vallend A-TEAM, Murdock, Enduro Offroads, eigenbouw VliegTuigen, voertuigen!! V.T.
Eerste vonk wat A-Team liet overslaan, van buurtbewoners Kenteken of Crossmotoren Honda crx 500, Yamaha xt, DT Dakar, vrnmlk tussen twee takt en viertakt, kwamen na voorheen in samenwerking drie Co, oprichters! KTM SACHS, derde is me ontschoten! Maar de vonk sloeg OVER op een gloed nieuwe KTM LC 4 GS 600, wat een Bakker wat van ma T/M zat, zijn eigen Bakkerij opstartend en draaiend , op ZONDAG ipv. voor deze 1987 eerste modellen Honda Enduro, een Rood Frame Zadel, 87 88 89 Blue Engine Made In AUSTRIA, kTm, Tourisme/ Postzegels Witte Sneeuwbergen! Witte Kappen spatborden Koplamp en achterlicht en MotorFiets Tank Wit met witte Radiator Vleugels, 1987, en bij deze vonk op zondag! vanaf 1987 werd dit mijn Tweede JeugdDroom! Naast eerste Mijn eigen huis with own worckplace!!! Deze droom begon iets te vroeg 1981...
Hb inderdaad ook alles behaald, niet crimineel! En met klussend, zoals Heitje voor een Karweitje, opgespaard, in overal waar ik kon klussen! Dit geld CVB te blijven opsparend en op te bouwend, en liep t/m 36 jaar wel nog ontzettend tevreden 2014, ergens een c.v. chronische vermoeidheid in geen afscheid time out, H.V. hulp verlening! Best wel veel verder escalerend, alsdan nog te kunnen corrigerend... met een nog raarder, heb dus echt alles bereikt en daar komen drie inbraken!!! En lig ik overal deruit!!! En daarmee bedoel ik ook alle forums!!! Zowel Vespa-Ciao.nl of Motor-Forum, waar ik zoviezo t/m 2014, nog niet deruit lig v/d kaart geveegd!
Burgemeester Schrijenstraat 32-3, 6137 RS, Sittard Zuid Limburg. Was hierrin met solliciterend, hem al Mtswtbbol4, eigenlijk altijd kwijt! Ik wil niet meepratend Door en Door Corrupt NL, dat in twee vormingen!! Strafrecht Dat is de JUIST Criminalitijd, waar Ziekenhuizen, ggz clienten absoluut niet!!! Dat is minimaal een wel bij te sturend AD HD er, ggz clienten!! Deze kunnen heel makkelijk IMPULSIEF, tussen Criminelen in, Misbruik van AD HD ers gemaakt! En zodoende, probeert Ziekenhuizen, criminalitijd of Werkend met criminalitijd, hier hun kroost!!! UIT Ziekenhuizen, zoviezo hieruit te houden! En, ikzelf ben vrnmlk. door een zieke buurvrouw, 32-1 terweil 15-03-2006 ik de sleutels van mijn woning kreeg, wel snel derachter kwam 32-2, was familie van Est tweeling! 32-3, het zoekend naar geschikte 1 gezinswoning, kwamen na het overslaand en afslaand Bestemmings VoorBeelden, Appartementen, der d.d. inleverend sleutels en weer terug naar de ZoWonen, voorschriften! Kaal Afgeleverd, en alle geboorde gaten moesten dicht zijn gemaakt! Eigenlijk zelfde d.d. dat inleverend oude bewoner... sleutels!! Beheerder of Opzichter, deze aan de Beheerder.... wat controle deed! Oud- Bewoner, en hierrin alles nalopend, ging oud bewoner weg vanwege, onderburen, hadden zich ingeschreven ipv. Vrangendael naar Flatten aan andere kant Tankstation ad Nusterweg! En helaas, livingfloor alles moest kaal worden afgeleverd, en hadden het nieuw ingericht, maar onderburen, overduidelijk burenoverlast kabaal alsof ze waren komen te wonend, boven een zonder opzichter! Vollig Losgelost Noujah Tucht Huis, zei die niet maar GESTICHT!! Was livingfloor, voor mijn rust te vinden, eerste wat oud bewoner me al meegaf, zijn reden van te moeten vertrekken! Hij had te snel, bij nog ingang krijgen sleutels van de flat!! De Op 1 adres, burgemeester schrijenstraat 32-3, het doen laten inrichtend vloer met lampen en lamello's op maten van deze woning, deze zei die al zelf, op lampen na deze had die van vorige woning, verhuisdozen, het overeenkomst van LAMINAAT naar voorschriften!! Echter dat deze twee beneden buurjongens/tweeling, inbrekers criminalitijd nee geluidsoverlast!! En hij was mischien wel ipv. mijn eigen huis met vrnmlk eigen werkplaats!! Hierover, werkplaats KELDER/Berging, deze was van vier links en vier rechts!! Het grootste HOK van ze alle 8! En ik, begreep wel uit zijn woorden, laten inrichtend, verder zoekend, alleen al DAN HAD JE IETS EERDER, want ben net om naar ... en wat hij me meegaf! alles nieuw ingericht, boven Vollig Losgelost!! Opzichter.... Wat hier livingfloor, noujah, hij gaf te bekennen, worckplace... afmetingen, die wel! Maar het doen,...
 

Bijlagen

  • IMG_1906.JPG
    IMG_1906.JPG
    206,4 KB · Weergaven: 3
Ik vind het een mooi verhaal denk ik, een eigen topic waard maar dan doe ik het effe kopieren, plakken zonder mijn hoofd schuin te moeten houden al die tijd omdat dan het bier uit mijn mondhoek loopt en terugvertalen naar Swahili. Vanuit die terugvertaling en de un-italics zal het wellicht een stuk makkelijker leesbaar zijn.
 
Ik vind het een mooi verhaal denk ik, een eigen topic waard maar dan doe ik het effe kopieren, plakken zonder mijn hoofd schuin te moeten houden al die tijd omdat dan het bier uit mijn mondhoek loopt en terugvertalen naar Swahili. Vanuit die terugvertaling en de un-italics zal het wellicht een stuk makkelijker leesbaar zijn.
Dankuwel Rob,
ik neem mezelf ook een biertje tijdens het in de keuken gaarbakkend aardappeltjes, want mijn eigen voorstellend! Is hierrin, met terug van realistisch, huidige situatie, tuurlijk WPHB, waarvan ik nog een foto doe makend, eventueel zachte kaft, zijn ze wel ergens te koop! Ontbreekt alleen blz 6 t/m 15! soeppie door!
 
Ik heb altijd geweten dat er ergens in Limboland iemand moet zijn, die het HyperLimburgs meester is!
Dankzij dit topic kan ik weer jaren verder met het ontdekken van structuren, logica,zegswijzen en gebruiken van deze fantastische taal8-).
 
Terug
Bovenaan Onderaan