Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
owja sorry in woon in deventer het gaat om van die motoren zoals bmw k 100 lt en de honda st 1100, dat formaat. Prijskaartje ong. 17000 gulden (7750 euro) Ik heb er nog geen gekocht vanwege deze angst.
als i buiten staat hoeveel kans op diefstal is er dan?? Hebben jullie tips ????
Op zaterdag 05 januari 2002 00:58 schreef Tensive het volgende:Deventer is je woonplek, dus ik neem aan dat je je (toekomstige) motor daar ook wilt stallen. Ik denk dat je niet zo heel bang hoeft te zijn dat ie daar zo snel wordt gestolen.
Ik denk dat een R6 toch veel meer gewild is bij de motorboefjes.
ow vastleggen en wa + diefstal verzekeren en als i dan weg is niet zeggen dat i altijd buiten stond want de voorwaarde bij een anti-diefstal verzekering is uiteraard binnen staan.
Op zaterdag 05 januari 2002 13:57 schreef JK het volgende:Een verzekering kan echt niet van elke client verwachten dat ie een garage heeft waar auto of motor in kan hoor![]()
Op zaterdag 05 januari 2002 13:57 schreef JK het volgende:
Een verzekering kan echt niet van elke client verwachten dat ie een garage heeft waar auto of motor in kan hoor![]()
ow vastleggen en wa + diefstal verzekeren en als i dan weg is niet zeggen dat i altijd buiten stond want de voorwaarde bij een anti-diefstal verzekering is uiteraard binnen staan.
Bij mijn verzekering niet. Voorwaarde is dan wel dat hij vast staat aan een object of met muuranker.
Bij verzekeringen moet je altijd oppassen op de \"kleine lettertjes\".Bij mijn verzekering niet. Voorwaarde is dan wel dat hij vast staat aan een object of met muuranker.