ivh
MF'er
hoe groot schatten jullie de kans in dat honda volgend seizoen met een V5 blok komt onder de nieuwe blade of wat dan ook?
zou niet verkeerd zijn
zou niet verkeerd zijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moeten ze een echte v5 gaan ontwikkellen voor de openbare weg.
Zal dan een fiets zijn die waarschijnlijk in niet al te grote getalen zal worden verkocht.
Ik denk dat de Blade voorlopig nog niet is uitgerangeerd.
Een konkurent voor de Blade zullen ze niet zo snel maken.
Zelfs in Japan is het beter makkelijk geld te verdienen in deze tijden.
Nee dus.
Op maandag 18 augustus 2003 11:48 schreef ivh het volgende:
ze hebben immers al een 5 cyl. rond lopen.
Alleen jammer dat die spullen van de huidige V5 niet voor productie gebruikt mogen worden. Dus moet er toch opnieuw een V5 worden ontwikkeld, hetgeen imho veel te duur is voor straatgebruik.absoluut grote animo voor kan ik je verzekeren, die RCV is razend populair en ik denk dat ze hem ook nog wel op een concurerende positie op de markt kunnen zetten, aangezien alle prijzen voor de hypersports toch ook dit jaar weer gestegen zijn.
als de prijs voor die fiets inderdaad niet veel boven een r1\gsx1000\zx10r ligt gaat dat ding verkopen als de brandweer!!!
tuurlijk is een 5 cyl. duur om te ontwikkelen maar ze hoeven niet het hele engineering traject af te leggen, ze hebben immers al een 5 cyl. rond lopen.
kijk naar de nieuwe zx10r kawa heeft waarschijnlijk een compleet nieuw blok moeten ontwikkelen, als je naar die kosten kijk, loopt dat in de miljoenen en toch gaan ze die scherp geprijst op de markt zetten.
Das geen echte v5 hoor.uhm....ROSSIE????
Een blade met 'rcv look' verkoopt net zo goed, kijk maar naar de 600rr. En een vier in lijn is goedkoper. Ook zonder een echte v-5 erin verkoopt het wel.absoluut grote animo voor kan ik je verzekeren, die RCV is razend populair en ik denk dat ze hem ook nog wel op een concurerende positie op de markt kunnen zetten, aangezien alle prijzen voor de hypersports toch ook dit jaar weer gestegen zijn.
Inderdaad dus, maar om ofwel genoeg winst te kunnen maken of de prijs niet te hoog te laten worden komt er hoogst waarschijnlijk geen v-5 in te hangen dus. Exclusief en ontzettend duur is niet echt iets voor Honda, tenzij ze straatfietsen moeten maken vanwege de spelregels en toch iets bijzonders willen. Zoals de rc-30 en rc-45. Maar zulke regels zijn er nu niet.als de prijs voor die fiets inderdaad niet veel boven een r1\gsx1000\zx10r ligt gaat dat ding verkopen als de brandweer!!!
Ze hebben een v-5 raceblok op gp niveau wat ontworpen is om snel te zijn, verder niks(bouwkosten en levensduur zijn veel en veel minder belangrijk dan bij een straatblokontwerp) , en wat maar in kleine series gemaakt wordt, het is bijna stukproductie te noemen denk ik. Hiermee heb je nog geen bruikbaar straatblok en al helemaal geen productielijn.tuurlijk is een 5 cyl. duur om te ontwikkelen maar ze hoeven niet het hele engineering traject af te leggen, ze hebben immers al een 5 cyl. rond lopen.
Ja dat blok zal nieuw zijn, maar het blijft bekende techniek voor ze en elk nieuw ontwikkeld blok profiteert van de ontwikkeling en ervaring van de vorige generaties.kijk naar de nieuwe zx10r kawa heeft waarschijnlijk een compleet nieuw blok moeten ontwikkelen, als je naar die kosten kijk, loopt dat in de miljoenen en toch gaan ze die scherp geprijst op de markt zetten.
Die NR750 was ook behoorlijk aan de prijs, dus een 5 cilinder lukt ook wel.
even op mobile.de gekeken. Zo'n nr750 kost 40.000 euro!!!!!
Maar dan heb je ook wat hè.Ik dacht dat ze nieuw iets van 150.000 gulden ex. BPM waren.
Op zondag 17 augustus 2003 23:27 schreef kronkel het volgende:
Ik denk dat de Blade voorlopig nog niet is uitgerangeerd. Een concurrent voor de Blade zullen ze niet zo snel maken.
Waarom zou je een exclusieve vijfcylinder gaan maken en er een paar van verkopen als je ook een viercylinder 'replica' kan maken in grote aantallen en die ook goed kunt verkopen?
Er ligt imo voor Honda geen enkele echte reden om het anders te doen.