Als een "blad" denkt dat de racer een echte 5cil is met een rij van 3 cil. en een rij van 2,dan kan je beter de Fabeltjes krant gaan lezen.Op vrijdag 22 augustus 2003 12:59 schreef Hambeer het volgende:
(Afbeelding)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als een "blad" denkt dat de racer een echte 5cil is met een rij van 3 cil. en een rij van 2,dan kan je beter de Fabeltjes krant gaan lezen.Op vrijdag 22 augustus 2003 12:59 schreef Hambeer het volgende:
(Afbeelding)
Die seat pipe zit wel een beetje vreemd...
Hij komt er toch niet joh. Ik las net een topic over een rcv met een v-6. Een v-5 is allang weer uit.
Als een "blad" denkt dat de racer een echte 5cil is met een rij van 3 cil. en een rij van 2,dan kan je beter de Fabeltjes krant gaan lezen.
Om te verhullen dat,hoe en wat heet dat ding V5.De V5 van honda is toch echt 3 en 2 cilinder op lijn in V..
Heb ergens een blad (kicxstart ofzo) met uitleg over het blok, smering, ontstekings tijdstippen en voordelen van die V5.
IK weet niet wat er idioot en trikkie was aan de Supermono. Het was een geweldig concept, waarmee het Ducati was gelukt om een 1 cilinder te bouwen met 100pk met het rijkarakter van een twin, waarbij ze meteen heer en meester waren in het supermono kampioenschap. Jammer maar helaas is de motor nooit in productie genomen.Op zondag 24 augustus 2003 02:25 schreef kronkel het volgende:eigenlijk net zo idioot en trikkie als Ducati ooit had meet een V1 cil,
ook alleen maar voor de ballans.
Een ZXR750RR uit datzelfde jaar had veel betere specs. Vermogen was >125pk en die had een gewicht van 195kg. En met racekit was daar ook zondermeer 150+pk's uit te peuteren.Voor de straat ja. En toen was 125pk uit een 750 helemaal niet verkeerd, en het gewicht was ook meer dan normaal. Maar met chip, had dat ding zomaar ineens 150+pk.
de nr750 staat nog altijd te bezichtigen in 't automobielmuseum autoworld in brussel tegenover 't legermuseum geloof ik. ik vond 'm in ieder geval niet mooi
Tot nu toe heeft Honda alles goed geheim weten te houden dus het zou mij nog steeds niet verbazen als ze met iets heftigs komen woensdag 10 septemberin A'dam. Ze moeten haast wel vanwege de GSX-R1000.hoe groot schatten jullie de kans in dat honda volgend seizoen met een V5 blok komt onder de nieuwe blade of wat dan ook?
zou niet verkeerd zijn
Om te verhullen dat,hoe en wat heet dat ding V5.
hij heeft nl 5 cilinders en zuigers.
4 voor de aandrijfing (power) en 1 klein cilindertje die de funktie van balans as over neemt,maar dus geen verlies heeft.
het is dus eigenlijk een V4 +1
eigenlijk net zo idioot en trikkie als Ducati ooit had meet een V1 cil,
ook alleen maar voor de ballans.
Ik heb gehoord dat dat ding privé-eigendom was van de toenmalige bedrijfsleider en die zag natuurlijk de bui al hangen.SAFE Motors in Enschede had er ook 1 staan. Die was ineens razensnel verdwenen voordat ze failliet gingen. Gek, he??
Hij komt er toch niet joh. Ik las net een topic over een rcv met een v-6. Een v-5 is allang weer uit.