Kapot achterlicht Leeuwarden

:^

Ik kan me wel mateloos irriteren aan koekblikkers die hun richtingaanwijzer aan laten staan (bijvoorbeeld op een lege snelweg, rechts rijden, knipper naar links aan...). Ik probeer dan altijd wel duidelijk te maken dat het knippertje nog brandt door ervoor te gaan rijden en mijn RAW aan te zetten, maar blijkbaar valt het kwartje niet erg vaak. Ik ben er één keer naast gaan rijden, getoeterd (vrouwke zat bijna tegen haar dak van schrik) en gewezen naar de voorkant van de auto. Toen snapte ze het... *O*


In een auto hoor je dan toch elke keer dat irritante geklik of niet dan?
 
In een auto hoor je dan toch elke keer dat irritante geklik of niet dan?

Zou je denken he. Ik wordt er altijd gek van, maar heb wel eens bij mensen in de auto gezeten die het schrapende rubber over de kurkdroge voorruit niet eens opmerkten. Door merg en been gaat dat geluid, maar ze rijden er doodleuk mee verder.
 
Zou je denken he. Ik wordt er altijd gek van, maar heb wel eens bij mensen in de auto gezeten die het schrapende rubber over de kurkdroge voorruit niet eens opmerkten. Door merg en been gaat dat geluid, maar ze rijden er doodleuk mee verder.


yep, vind dat ook echt irritant... en tis zo verholpen
 
ik reed gisteren avond op de motor en reed een keerje netjes en hield me aan de v-max.
Komt er een politie auto naast me staan en wijst naar me om mee te komen! Ik denk huh waarvoor?

Bij het afdoen van de helm en gehoorbescherming wees de 2 agenten mij erop dat mijn achterlicht het niet doet! Ik was zeker blij met deze melding. Had toevallig nog een lampje bij me en direct gewisseld.

Dus was zeer blij met deze melding!! Ik hoef geen koekblik achterop...
 
Ik wijs "zelfs" (als ik de kans krijg bij een stoplicht bijv) automobulisten op kapotte lampjes of half lege banden... Ik hoef ze niet in mn zijkant als die auto naar links trekt op de snelweg ^^
 
Opvallende gebreken die mogelijk niet bekend zijn bij de betreffende bestuurders meld ik zo mogelijk altijd.
Als ze het niet wisten bedanken ze meestal en doen ze er waarschijnlijk wat mee.
Wisten ze het wel, zou het kunnen dat ze moe worden van de vriendelijke adviezen en doen ze er misschien alsnog wat aan.

Wordt overigens lang niet altijd gewaardeerd...

Dieptepunt was een tweetal in doodsangst wegduikende inzittenden van een auto. Ik tikte zachtjes op het zijruitje om ze te melden dat beide(!) remlichten niet werkten. Hun reactie kwam me in eerste instantie wat vreemd voor, tot ik me realiseerde dat de bivakmuts die ik in de winter onder mijn jethelm placht te dragen ze wellicht op het verkeerde been had gezet... :X
 
Reed laatst achter een chopper (sorry echt geen idee wat voor ding).. waarbij het CANVAS door de band heen kwam....

Ben naast hem gaan rijden en heel hard tegen hem gaan schreeuwen "JE BAND IS OP! HET CANVAS KOMT ER DOORHEEN"
Hij knikte ja en stak zijn duim op...

Verder ben ik er nog 5 km er achter blijven rijden waarna hij niet aan de kant is gegaan en ik zag steeds meer canvas :X

Waarna ik iets had van "als je zo eigenwijs ben dan krijg je de @!@$!@% ook maar :') "


Levensgevaarlijk...
 
Ey mede-bikers,
Vraag me ff het volgende af:
Ik reed vanavond door Leeuwarden, zie ik plots een motor voor me rijden, waarvan het achterlicht het niet meer deed. Aangezien het al schemerig begon te worden, leek het me een logische reactie om hem of haar, want ik wist op dat moment nog nie dat het een hem betrof, daar op te wijzen.

Maar hoe logisch is dat eigenlijk?? Doen meer van jullie dit??


Ik doe jet bij auto's ook hoor.

Lampje kan nou eenmaal altijd stoek gaan en als het achter is heb je het tijdens het rijden niet door he.
 
En bovendien heb je ook voor dat canvas betaald dus waarom zou je het dan niet gebruiken :?
















:+

Agh.... Dat rubber aan de zijkant gebruiken de meeste ook niet eens dus waarom zou je dat canvas dan wél gaan gebruiken *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan