kapot frame

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deknaller

MF'er
5 jun 2006
127
0
Ossendrecht
hey hey ik heb een vraagje ik heb afgelope zaterdag bij Motoport Goes een Kawasaki ninja uit 1995 gekocht

alles leuk en aardig maar
2dagen nadat ik mijn motor had op gehaalt bij Motoport Goes brakm mijn gaskabel wat natuurlijk kan gebeuren dus ik die kabel ff snel aan de kant van de weg gefixt en ik de volgende dag naar motoport goes gelukkig viel het in de garantie.
mar nu komt het ik hoorde die paar dage beetje gerammel en gekraak dus ik vroeg of ze daar ok ff naar wilde kijke...
bleek het dat mijn frame aan het scheuren was en dat al na 3 dagen na de aankoop
en ze stelde voor het te gaan lasse nou is mijn vraag kan dat wel en is en blijft dat wel veilig

en moet ik er zoiezo al mee eens zijn dat ze dat maar ff gaan lasse ?

groetjes van Deknaller
 
Zo dat is het type scheur die je niet graag ziet ;(

full


Maar een compleet nieuw frame is wel een goede deal lijkt me, tenminste als je hem van te voren mag goedkeuren. Ik zou onder dit voorbehoud akkoord gaan, zodat ze je geen ander weggerot frame erin zetten. Staat het je niet aan, dan moet je alsnog de mogelijkheid hebben om je geld terug te krijgen lijkt me.
 
Zo dat is het type scheur die je niet graag ziet ;(

(Afbeelding)

Maar een compleet nieuw frame is wel een goede deal lijkt me, tenminste als je hem van te voren mag goedkeuren. Ik zou onder dit voorbehoud akkoord gaan, zodat ze je geen ander weggerot frame erin zetten. Staat het je niet aan, dan moet je alsnog de mogelijkheid hebben om je geld terug te krijgen lijkt me.

Ik zou toch mijn geld terug vragen denk ik.
maandje wachten op je motor is niet leuk.
 
Zo hehe, wordt toch goed opgelost? Ik zei toch dat als het een serieuze scheur was ze dat echt niet gingen lassen?
Als de motor verder goed bevalt en hij krijgt een nieuw frame is het toch goed? (als hij maar tevreden is)
En wie zegt trouwens dat het een maand gaat duren? :?
 
bij mij is hij op het zelfde punt gescheurt
maar Motoport-goes heeft het super goed opgelost ik Krijg een heel nieuw frame

me fototje staat daar onder in beeld bij Attachment:
Een rood/paarse '-95er, zelfde plekkie, het lijkt wel heel erg hetzelfde of denk ik nou weer slecht :? :o
Mail mij voor de "gein" eens je kenteken :?
Zou betekenen dat die dubieuze zaak zijn faam weer waar heeft gemaakt en hem zonder reparatie weer heeft doorverkocht :r |(

Wel mooi dat je dealer een oplossing voor je heeft gevonden waar ook jij tevreden mee bent, nu hopen dat het snel gefikst is en jij lekker onbezorgt kan :] met je nieuwe bike
 
Een rood/paarse '-95er, zelfde plekkie, het lijkt wel heel erg hetzelfde of denk ik nou weer slecht :? :o
Mail mij voor de "gein" eens je kenteken :?
Zou betekenen dat die dubieuze zaak zijn faam weer waar heeft gemaakt en hem zonder reparatie weer heeft doorverkocht :r |(

Wel mooi dat je dealer een oplossing voor je heeft gevonden waar ook jij tevreden mee bent, nu hopen dat het snel gefikst is en jij lekker onbezorgt kan :] met je nieuwe bike

Nee he? B|

Mocht dat inderdaad zo zijn post het dan hier even, goede waarschuwing voor andere potentiele klanten!
En als het niet zo blijkt te zijn melden we dat ook netjes... ;)
 
Tsjezus Knalmans, je mag wel een beetje beter voor je eigen belangen opkomen hoor. Stel dat je nou een gebruikt frame van een jaar ouder krijgt? Hier moet je wel even op doorvragen hoor.
 
Met Kwakfranmes ben ik niet bekend, maar ik weet wel dat de frames zoals deze door Ducati worden gemaakt, af fabriek voorzien zijn van een eigen nummer. Maw een ANDER nummer dan het oorspronkelijke frame. Mocht het met Kawa ook zo gaan, moet je toch naar de RDW en krijg je hetzij een aanpassing in je bestaande kenteken (net zoiets als een benzineauto die naar LPG wordt omgebouwd), of anders een nieuw kenteken gebaseerd op het nieuwe framenummer. Daar komt dan het oorspronkelijke bouwjaar in te staan.
 
Tsjezus Knalmans, je mag wel een beetje beter voor je eigen belangen opkomen hoor. Stel dat je nou een gebruikt frame van een jaar ouder krijgt? Hier moet je wel even op doorvragen hoor.

Misschien krijgt hij er ook wel een van een jaar jonger? Of ze bestelden echt een nieuw frame en gaan er mee naar de RDW?
Van al die veronderstellingen word ik wel een beetje moe.......... :W
 
Het gaat mij erom dat het mij verbaast dat hij zelf niet op de hoogte is van wat er nou gebeurt. Ik veronderstel niets, ik draag slechts een voorbeeld aan. Het zou idd ook zo kunnen zijn dat hij er 1 krijgt die jonger is. Daar gaat het niet om.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan