kapot spiegeltje!

Dieuw

Rookie
9 dec 2007
3
0
Rijen
Wilde ik voor het eerst dit voorjaar alleen op mijn cb-1 stappen, tik ik net mijn linker spiegeltje kapot tegen het kozijn. |(

Er zitten erg mooie kleine spiegeltjes op en ik wil deze dus ook graag weer terug. Er staat niets op de spiegeltjes zelf. Heel internet af laten zoeken door vriendlief maar niets kunnen vinden.

Iemand enig idee waar ik aan zo'n spiegeltje kan komen?

full


full


Alvast dank!!!!

Dieuw :]
 
Ga er mee langs bij een motorzaak :) Redelijke kans dat zij weten wat voor spiegel het is of tenminste immitatie merken weten.

Succes!
 
Als het echt niet meer te koop is kun je misschien alleen het spiegelglas vervangen.
Stuk spiegel in de bouwmarkt halen, eerst grof op maat snijden en dan met een bandschuurmachiene glad en op maat maken. Weet niet of het haalbaar is, maar wellicht de enige manier om deze spiegels te behouden.
Succes
 
Als het echt niet meer te koop is kun je misschien alleen het spiegelglas vervangen.
Stuk spiegel in de bouwmarkt halen, eerst grof op maat snijden en dan met een bandschuurmachiene glad en op maat maken. Weet niet of het haalbaar is, maar wellicht de enige manier om deze spiegels te behouden.
Succes

Zoiets dus, inderdaad ....

Alleen gebruik dan géén standaard spiegel maar maak (óf laat dit bij een glascentrale voor je doen) een nieuw spiegelglas uit een oversized auto spiegelglas.

Van een standaard spiegel krijg je in geval van een aanrijding/schuifpartij héle vervelende splinters/scherven.

Een standaard spiegel verkleint meestal ook niet zodat je er als auto/motor spiegel niet echt veel aan hebt, overigens.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een setje van zulke spiegels liggen maar die van mij zaten op een Suzuki, wat voor schroefdraad heb jij?

M10?
Normaal of grove draad?
Rechts en links draad of allebei hetzelfde?

:W
 
Laatst bewerkt:
toen ik op zoek was naar een vervangend spiegel glaasje vertelde de automaterialen zaak hier dat ze soort van spiegel folie hebben, wat plakt aan 1 kant en je op maat kan knippen..
heb het verder niet gezien dus weet niet of de spiegeling net zo goed is als een echte spiegel.
 
Zoiets dus, inderdaad ....

Alleen gebruik dan géén standaard spiegel maar maak (óf laat dit bij een glascentrale voor je doen) een nieuw spiegelglas uit een oversized auto spiegelglas.

Van een standaard spiegel krijg je in geval van een aanrijding/schuifpartij héle vervelende splinters/scherven.

Een standaard spiegel verkleint meestal ook niet zodat je er als auto/motor spiegel niet echt veel aan hebt, overigens.

die scherven die ik op de foto zie zien er ook niet bepaald prettig uit anders
 
lang leve ebay!!!!


http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yamaha-XJR-FZ-FZS-Fazer-FZX-FJR-RZ-SRX-TDM-MT-Mirror-my_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ35587QQihZ020QQitemZ300217262456QQrdZ1QQsspagenameZWDVW


graag gedaan he!
 
Je kan ook gewoon nieuw glas kopen en dat er in zetten volgens mij hoor :?
 
Een standaard spiegel verkleint meestal ook niet zodat je er als auto/motor spiegel niet echt veel aan hebt, overigens.

Ik had ook mijn spiegel kapot, nieuwe besteld bij Motozoom.
De nieuwe spiegel is vlak, de oude een beetje bol maar wát een verschil!!
Nieuwe spiegel heb je iid erg weinig aan.

Oftewel: Let goed op wat voor glas er in de spiegel zit voor je een nieuwe/andere koopt!
 
Ik had ook mijn spiegel kapot, nieuwe besteld bij Motozoom.
De nieuwe spiegel is vlak, de oude een beetje bol maar wát een verschil!!
Nieuwe spiegel heb je iid erg weinig aan.

Oftewel: Let goed op wat voor glas er in de spiegel zit voor je een nieuwe/andere koopt!

De meeste van die imitatiespiegels bevatten ook gewoon spiegelglas wat gemaakt is uit standaard vlakglas zonder dat deze achteraf geslepen worden.
Die paar tientjes prijsverschil zijn bij dit soort onderdelen vaak heel goed te verklaren ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan