Kapot zadel..

XV 750

MF'er
6 aug 2002
68
0
Arnhem
Omdat ik een paar gaatjes in mijn zadel heb (tsja... kisten is dus ook niet alles...) zal ik deze opnieuw moeten laten overtrekken.

Ik ben zaterdag even bij Woesthof geweest en die vraagt 100 euro voor een nieuwe overtrek van lekker dik sky. Is dit de gangbare prijs voor een nieuwe overtrek of kan dit ook goedkoper??? Of is het wellicht zelfs interessanter om op zoek te gaan naar een heel ander zadel???

In ieder geval vast :} .

Ruben
 
Is er op de sloop niets te vinden??

Op de site van The Saint staan genoeg sloperijen...
 
Woesthof is een sloop maar heeft toch niets voor de Virago XV 750...

Het lijkt er op, dat dit een beetje tekenend is voor alle sloperijen dus als iemand toevallig eens iets hoort of ziet.....

Ruben
 
Woesthof is een sloop maar heeft toch niets voor de Virago XV 750...

Het lijkt er op, dat dit een beetje tekenend is voor alle sloperijen dus als iemand toevallig eens iets hoort of ziet.....

Ruben

Huh :? :? Omdat 1 sloop niets heeft voor jou zullen alle slopen niets hebben?? Beetje vreemde manier van denken.
 
ZUCHT,

Kleine toelichting dan maar... ;) }) ;)

Ben al bij een aantal verschillende slopen langsgeweest of heb gebeld. Blijkt echter, dat men 1. Niet heeft wat ik zoek of 2. Niet wil gaan kijken (en om nou een heel eind voor niets te rijden vindt ik ook zonde).
 
En nu maar hopen, dat deze mensen wel even de moeite willen nemen om even voor me te kijken...

In ieder geval bedankt voor de moeite.

Greetz,

Ruben
 
Vind het een beetje duur!

voor een scooter, (kleiner zadel dat wel) is een overtrek ong 20 euro, incl montage zo'n 45 euro.

100 lijkt me dus veel :?
 
Waar heb je dat laten doen Jasper???

Ik overweeg ook om eventueel gewoon eens bij een schoen of zeilmaker binnen te stappen en eens te informeren.

Ruben
 
Terug
Bovenaan Onderaan