Kapotte koplamp

1 jan 2004
68
0
Neerpelt belgie
Jullie ook last van?
Dat de auto bielisten liggen te seinen dat ze denken dat je een auto bent met een kapotte koplamp?

Zelfs mun wouten vrienden die ff in de sneeuw stoppen , om te kijken of ik een auto ben?

Erg vervelend als je met takke weer weer eens verblind wordt door een koekblik met zun groot ligt op.
 
uhmm, is een tweede lamp op de hoek van het span niet verplicht??, tis alleen een lagere sterkte als de koplamp van de trekkert.......
 
sorry hoor........ ben een beetje dom, heb nog nooit van me leven auto gereden weet je?
bovendien heeftie het over 1 lamp en niet over twee verschillende sterktes
stadslicht is volgens mij al een tijdje verboden en dat heb ik op mijn motor niet eens..... (en die is toch al 20 jaar oud.....)
 
sorry hoor........ ben een beetje dom, heb nog nooit van me leven auto gereden weet je?
bovendien heeftie het over 1 lamp en niet over twee verschillende sterktes
stadslicht is volgens mij al een tijdje verboden en dat heb ik op mijn motor niet eens..... (en die is toch al 20 jaar oud.....)

die van mij is ook al wat jaartjes maar daar zit op het zijspan toch echt een klein stadslampje met wel 15 watt....
en de koplamp heeft zelf een lampje erin van maar een paar watt.
( of tie et doet weet ik niet, ben het draadje ooit vergeten te monteren)
 
die van mij is ook al wat jaartjes maar daar zit op het zijspan toch echt een klein stadslampje met wel 15 watt....
en de koplamp heeft zelf een lampje erin van maar een paar watt.
( of tie et doet weet ik niet, ben het draadje ooit vergeten te monteren)

Hmm zaldie et wel nie doen ;)

Lijkt me trouwes wel irri jah, dat gesein

Tsja oplossing?? ehmm ipv een half stadlichtlampje, een oranje knipper ofzo constaant brand
 
die van mij is ook al wat jaartjes maar daar zit op het zijspan toch echt een klein stadslampje met wel 15 watt....
en de koplamp heeft zelf een lampje erin van maar een paar watt.
( of tie et doet weet ik niet, ben het draadje ooit vergeten te monteren)


heb geen idee wat de sterkte van de "koplamp" van mijn spannetje is; ik schat een watt of 21 het is behoorlijk fel zou heel goed gewoon een knipperbolletje kunnen zijn
 
sorry hoor........ ben een beetje dom, heb nog nooit van me leven auto gereden weet je?
bovendien heeftie het over 1 lamp en niet over twee verschillende sterktes
stadslicht is volgens mij al een tijdje verboden en dat heb ik op mijn motor niet eens..... (en die is toch al 20 jaar oud.....)

Geeft nix hoor, als je het niet helemaal snapt.
Ik wil het wel voor je uitleggen.o-)
 
Heb eens op zitten letten de afgelopen dagen (rij iedere dag woon-werk)
Maar der seint naar mij dus helemaal niemand.......

Nou denk ik dat ik weet waarom en mischien is dat voor anderen ook een tip??
de "koplamp" van het span zit bij mij gemonteerd in de wielkast (het breedste punt, wel soort van logisch) en door de redelijke sterkte van de lamp en de verstrooing van het glas wordt dus de hele neus van het span en een deel van de ruit verlicht, van voren is dus redelijk duidelijk zichtbaar dat het voertuig geen auto met defecte lampen is.
Mischien dat anderen dus ook eens (indien technisch mogelijk) met de positie van de lamp kunnen spelen??

mvg
Steven
 
Terug
Bovenaan Onderaan