Kapotte krukas

Niek201288

Rookie
29 nov 2011
6
0
Beste motor liefhebbers,

Ik heb een honda cr 250 uit 1992 en heb een probleem met mijn krukas. Voor de tweede keer dit jaar is een stuk uit mijn krukas geknald (zie toegevoegde foto), dit stuk valt dan onderin het blok waardoor het geheel niet meer rond kan draaien. De eerste keer toen ik dit probleem had, heb ik alles vervangen, lagers en de gehele krukas. Nu heb ik het zelfde probleem weer, dus ik denk dat er meer aan de hand moet zijn. Mijn vraag is dan ook, zijn er mensen die eerder van dit probleem hebben gehoord of zijn er mensen die weten hoe dit probleem ontstaat? Ik ben namelijk niet van plan om bijwijze van elk half jaar een gehele nieuwe krukas er in te gooien. Alvast bedankt voor jullie reactie!!

Groeten Niek
full
 
Ja sorry voor de wat kleine foto, maar ik kon hem niet veel groter uploaden. Het stuk komt van de krukas en als je goed kijkt, zie je wel een gat bij de verbinding van de bigend met de krukas. Het gat zit in de achterste 'wang' op de bovenrand aan de binnenkand.
 
Ja sorry voor de wat kleine foto, maar ik kon hem niet veel groter uploaden. Het stuk komt van de krukas en als je goed kijkt, zie je wel een gat bij de verbinding van de bigend met de krukas. Het gat zit in de achterste 'wang' op de bovenrand aan de binnenkand.

Kun je de foto bijv hier uploaden:
ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
of: TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting

dan kan hij gewoon groot blijven en is het probleem makkelijker te zien
 
Terug
Bovenaan Onderaan