Kappenset KTM 300 GS

CasGas

MF veteraan
30 mrt 2003
2.766
17
38
Achterhoek
www.willemsen-ict.nl
Vandaag mijn eerste crossert opgehaald:

Geweldig zo'n tweetakt, eerste half uur even wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent :)

Iemand die weet waar ik andere kappen kan bestellen voor dit ding? De kleuren combi is niet echt mijn smaak, ik ga liever voor echt KTM oranje of lekker zwart. Het is natuurlijk een optie om dit zelf te spuiten, maar dat wil ik toch maar als laatste optie houden.

Gieliovd

MF veteraan
12 jun 2006
2.518
1
33
Omg. Alkmaar
Huh, dit komt toch aardig in de buurt van KTM oranje dacht ik? Ik vind het wel mooie kleuren hoor! Maarja, ach als jij het niks vind, das belangrijker.

HarryKTM

MF veteraan
4 sep 2003
8.543
39
54
Veel plezier er mee CasGas.....rijdt geweldig als je eenmaal gewend bent.

Voor kappen kun je met www.brouwermotors.nl contact opnemen.

Ik heb zelf een paars/witte 300 GS gehad en een zelfde als jij maar dan omgebouwd tot SM.

Zal later nog wel pics plaatsen.

Galibaba

MF veteraan
20 apr 2005
5.491
0
40
ik hetzelfde model gehad en pim heeft ook een gs300,het plasticwerk is gewoon bij ufo te bestellen en kost voor de achterkant rond de 100 euro(spatbord en zijschildjes),wat de tankkappen kosten weet ik niet maar dat zal reuze meevallen,veel plezier met je nieuwe aanwinst,

HarryKTM

MF veteraan
4 sep 2003
8.543
39
54
Hier nog de foto's:

Zo had ik hem gekocht. De vorige eigenaar had er veel tijd ingestoken. Frame was opnieuw gepoedercoat en nieuw plastic etc.

CasGas

MF veteraan
30 mrt 2003
2.766
17
38
Achterhoek
www.willemsen-ict.nl
Paar mailtjes de deur uit gedaan maar nog geen reactie van dealers, maar dat komt vast nog wel.. Net weer even zitten banjeren door de bagger en cross laarzen zijn toch wel een must heb ik net gemerkt :)

Me normale sidi laarzen compleet onder de bagger :) Had niet verwacht dat ik dit ZO leuk zou vinden..