Kappenset KTM 300 GS

CasGas

MF veteraan
30 mrt 2003
2.856
70
Achterhoek
Vandaag mijn eerste crossert opgehaald:

ktm1.jpg


ktm2.jpg


Geweldig zo'n tweetakt, eerste half uur even wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent :)

Iemand die weet waar ik andere kappen kan bestellen voor dit ding? De kleuren combi is niet echt mijn smaak, ik ga liever voor echt KTM oranje of lekker zwart. Het is natuurlijk een optie om dit zelf te spuiten, maar dat wil ik toch maar als laatste optie houden.
 
Huh, dit komt toch aardig in de buurt van KTM oranje dacht ik? Ik vind het wel mooie kleuren hoor! Maarja, ach als jij het niks vind, das belangrijker.
 
Veel plezier er mee CasGas.....rijdt geweldig als je eenmaal gewend bent.

Voor kappen kun je met www.brouwermotors.nl contact opnemen.

Ik heb zelf een paars/witte 300 GS gehad en een zelfde als jij maar dan omgebouwd tot SM.

Zal later nog wel pics plaatsen.
 
ik hetzelfde model gehad en pim heeft ook een gs300,het plasticwerk is gewoon bij ufo te bestellen en kost voor de achterkant rond de 100 euro(spatbord en zijschildjes),wat de tankkappen kosten weet ik niet maar dat zal reuze meevallen,veel plezier met je nieuwe aanwinst,
full
 
Ik was voor allekappen incl spatbordje 120 euro kwijt.

besteld bij fmx-shop

Toevallig nog bestelnummers? Of is dat gewoon het hele kappensetje wat bij hun staat onder Home > Plastic & Toebehoren > POLISPORT > KTM?

Toevallig nog piccie van je huidige kappen?
 
Iemand die nog een plekje weet voor een leuk stuurkuipje? Ik heb er al een paar gezien maar die beginnen vanaf 100 euri ofzo, niks goedkopers ergens te bestellen?
 
Hier nog de foto's:

Zo had ik hem gekocht. De vorige eigenaar had er veel tijd ingestoken. Frame was opnieuw gepoedercoat en nieuw plastic etc.

full
 
Paar mailtjes de deur uit gedaan maar nog geen reactie van dealers, maar dat komt vast nog wel.. Net weer even zitten banjeren door de bagger en cross laarzen zijn toch wel een must heb ik net gemerkt :)

Me normale sidi laarzen compleet onder de bagger :) Had niet verwacht dat ik dit ZO leuk zou vinden..
 
Terug
Bovenaan Onderaan