Karakter motor tot 3000e

rebel1982

Die hard MF'er
3 jun 2012
851
7
temse
ik vraag me af welke karakter motors je kan kopen tot Max 3000e. Liefst naked goede rijeigenschappen met een bruut geluid. Mijn natte droom een buell.
Sta ook op het lijstje:
Cagiva Raptor
Yamaha bulldog
Aprillia RSV (niet naked )

Ducati en moto guzzi heb ik twijfels bij de betrouwbaarheid
 
Ik kocht vijf jaar geleden al een Cagiva Raptor 1000 voor €950,00.
Had wel 120k op de klok, maar het (Suzuki)blok was zeker goed. 8-)

Een goede RSV zie je vaker.
Geen naked inderdaad, maar wel een brute machine. 8-)

Een goed omgebouwde Suzuki TL1000S of R naar naked zie je ook nog wel eens.
 
ik vraag me af welke karakter motors je kan kopen tot Max 3000e. Liefst naked goede rijeigenschappen met een bruut geluid. Mijn natte droom een buell.
Sta ook op het lijstje:
Cagiva Raptor
Yamaha bulldog
Aprillia RSV (niet naked )

Ducati en moto guzzi heb ik twijfels bij de betrouwbaarheid
Streep de bulldog maar af als goede rijeigenschappen belangrijk zijn voor je.
 
Toch een Ducati Monster.

  • Karakter
  • Naked
  • Bruut geluid
  • Goede rijeigenschappen

Hij vinkt al je wensen af.

Betrouwbaarheid is geen issue. Ik denk hetzelfde of beter dan de Cagiva en Aprilia uit je lijstje. Ik heb er 15 jaar op gereden door weer en wind, vrijwel geen grote problemen. Onderhoud is wel een beetje prijzig maar dat kun je aan zien komen of zelf doen.
 
Toch een Ducati Monster.

  • Karakter
  • Naked
  • Bruut geluid
  • Goede rijeigenschappen

Hij vinkt al je wensen af.

Betrouwbaarheid is geen issue. Ik denk hetzelfde of beter dan de Cagiva en Aprilia uit je lijstje. Ik heb er 15 jaar op gereden door weer en wind, vrijwel geen grote problemen. Onderhoud is wel een beetje prijzig maar dat kun je aan zien komen of zelf doen.
Geef eens wat details over onderhoud, van Japanse motors kan ik het zelf
 
Rsv mille, tl1000 kan van dat geld ook zeker maar een RSV is op bijna alle fronten beter. Alleen het geluid van een tl is bruter.
Ondanks alle geluiden van de dochter z’n buurvrouw haar zwagers broer zijn ze gewoon betrouwbaar en kunnen zeer hoge km standen halen.
 
Je koopt voor 3k niet eens meer een Sportster tegenwoordig...laat staan een Buell.
Bruut geluid vindt men in Nederland en omstreken steeds minder interessant (lees; hinderlijk...), dus blijven rij-eigenschappen over.
Blijft als naked inderdaad een Raptor/ Monster over..
 
Ik lees nu dat je budget 3000 Euro is. Ga je net geen carc type Guzzi voor vinden. Die had ik je gegund. Als je al aan Jappen kunt sleutelen is een Guzzi een eitje
 
Terug
Bovenaan Onderaan